Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski - Forum Prawne

 

Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Mam pytanie: zna moze ktos jakies sposoby przelewania gotowki z niemieckiego konta na polskie(tradycyjny przelew bankowy kosztowal mnie ostatnio 30 euro z sumy 200,ktore przelalem).Chodzi mi o to czy sa jakies tansze sposoby. Z gory ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Niemcy

Niemcy - aktualne tematy:

  • § przestępstwo w niemczech
    Przestępstwo dokonane w niemczech kradzież auta . Policja znalazła auto ale nie złapała złodzieja więc przez ...
  • § Kindergeld, dziecko nie dostaj...
    Witam Ojciec dostaje na konto kindergeld na mnie, ale ja nie dostaje tych pieniędzy a on sobie kupuje samochod za to,...
  • § Pozew w Niemczech,czy można sp...
    Jakiś czas temu z sklepu internetowego sprzedałem kilka rzeczy do klientów z Niemiec.Nawet się dziwiłem ,że jest...

 
20-10-2010, 22:32  
Caro1234
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Mam pytanie: zna moze ktos jakies sposoby przelewania gotowki z niemieckiego konta na polskie(tradycyjny przelew bankowy kosztowal mnie ostatnio 30 euro z sumy 200,ktore przelalem).Chodzi mi o to czy sa jakies tansze sposoby.
Z gory dziekuje za pomoc
Caro1234 jest off-line  
21-10-2010, 11:06  
ula_ka
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Witaj Caro! Ja mam konto w Sparkasse, płacę chyba 4 E za takie konto miesiecznie, ale nie płacę nic ponad to za przelewy na terenie całej UE Więc czasami przelewam 4 razy w miesiącu pieniądze do PL i placę tylko opłaty za prowadzenie konta. Polecam!
ula_ka jest off-line  
21-10-2010, 17:50  
Caro1234
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Dziekuje bardzo za podpowiedz i bardzo dobrze sie sklada bo zona ma konto w Sparkasse.
Dziekuje i pozdrawiam
Caro1234 jest off-line  
21-10-2010, 17:57  
Pogodniak
Praktyk
 
Posty: 2.358
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Moim zdaniem tu nie chodzi o rodzaju banku, bo w zasadzie wszystkie niemieckie banki oferuja bezplatne przelewy w obrebie unii europejskiej, tylko o rodzaj przelewu:

to musi byc tzw. Euro-Überweisung z numerem konta w miedzynarodowym formacie IBAN na konto w banku polskim a nie nie np. przelew na poczte, gdzie listonosz przynosi pieniadze do domu.

Przy czym banki polskie i tak moga sobie liczyc oplaty za tzw. przewalutowanie, chyba ze odbiorca ma w Polsce tez konto w euro
Pogodniak jest off-line  
21-10-2010, 20:31  
ula_ka
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Cytat:
Napisał/a Caro1234 Zobacz post
Dziekuje bardzo za podpowiedz i bardzo dobrze sie sklada bo zona ma konto w Sparkasse.
Dziekuje i pozdrawiam
Za pierwszy przelew mój polski bank sobie cos tam policzył, ale od tamtego czasu nic nie płacę ani z tej ani z PL strony za przelewy. Nie wiem czy nie trezba się przyjrzeć i zaznaczyć przelewając pniądze, że koszty pokrywa bank Sparkasse, już nie pamiętam, robiąć przelew dokładnie poczytaj. Jesli nie chcesz stracić na kursie walut, to sugeruje założyć sobie konto walutowe w PL. Nie wiem jak to jest w innych bankach, ale w moim potrzebna jest stała kwota 100 jednostek waltowych (np. 100 euro, bądź 100 USD) do utrzymania takiego konta, ale popytaj.
Cieszę się, ze mogłam pomóc!
ula_ka jest off-line  
04-10-2011, 19:20  
miniu56
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

mam pytanie, nie jestem zameldowana w Niemczech i nie mam konta w żadnym niemieckim banku, jak mogę przesłać euro na konto walutowe w Polsce.Prosze o jasną odpowiedz i z góry dziękuje.
miniu56 jest off-line  
06-10-2011, 17:54  
bolo007
Stały bywalec
 
Posty: 478
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Idziesz do banku i wypelniasz blankiecik. Oddajesz blankiecik dajesz kase i oni przelewaja. Mozna wyslac Westen Union ale oplata jest barana od kwoty jak sie wysyla. Najlepiej miec kogos kto ma konto wtedy wplaca na konto i robi przelew z konta na konto w PL
bolo007 jest off-line  
21-08-2012, 14:47  
widokowka
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

Witam czy ktos orientuje sie ile kosztuje przelew z banku w niemczech volfsbank na konto walutowe w wbk...czy to jest oplata od sumy przelewu?dzieki za odp...
widokowka jest off-line  
21-08-2012, 15:35  
jerryp
Początkujący
 
Posty: 14
Domyślnie RE: Przelew pieniedzy z Niemiec do Polski

jeżeli masz konto w volfsbank, najlepiej internetowe, zrób symulację przelewu i będziesz wiedział
jerryp jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Niemcy - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Kindergeld z Niemiec do Polski: - Mieszkam z córką w Polsce, obie mamy obywatelstwo polskie. Ojciec mojej córki jest Niemcem, mieszka i pracuje w Niemczech. Córka ma jego nazwisko,...
§ auto z niemiec do polski - witam mam pytanko dotyczace przwozu auta z niemiec do polski a konkretnie to tak .. mieszkam w nieczech od kilku lat jakies 4lata temu kupilam...
§ przelew zasilku rodzinnego z norwegii do polski - maz pracuje od 2006r w firmie norweskij. formalnosci zalatwialismy przez norweska firme NAV. przyznano nam zasilek rodzinny. podalismy nr konta WBK -...
§ przelew zasilku rodzinnego z norwegii do polski - maz pracuje od 2006r w firmie norweskij. formalnosci zalatwialismy przez norweska firme NAV. przyznano nam zasilek rodzinny. podalismy nr konta WBK -...
§ Przelew pieniezny z USA do Polski- a podatek od wzbogacenia? - Witam, Wlasnie jestem w trakcie przeprowadzki z USA do Polski i chcialabym przelac pieniadze (ktore zarobilam mieszkajac w Stanach Zjednoczonych i...
§ alimenty z Polski do Niemiec - Witam Mieszkam w Niemczech ,jestem w 20 tygodniu ciazy , ojciec dziecka mieszka na stale w Polsce, nie bedziemy razem , czy jesli wniose alimenty ...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:36.