Reklamacja, Kurier, siódemka - Forum Prawne

 

Reklamacja, Kurier, siódemka 2

Szanowny użytkowniku. Spisany protokół szkody wraz z pisemną reklamacją, trzeba wysłać do naszej centrali na adres Siódemka S.A., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa. Na spisanie protokołu ma Pan 7 dni od daty otrzymania przesyłki a ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:


 
28-02-2011, 12:53  
Siódemka-SA
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Szanowny użytkowniku. Spisany protokół szkody wraz z pisemną reklamacją, trzeba wysłać do naszej centrali na adres Siódemka S.A., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa. Na spisanie protokołu ma Pan 7 dni od daty otrzymania przesyłki a na przesłanie reklamacji ma Pan 30 dni od daty nadania przesyłki. Dodatkowe informacje związane z postępowaniem reklamacyjnym dostępne są pod poniższym adresem internetowym (§15. Postępowanie reklamacyjne) -http://www.siodemka.com/uploads/pdf/regulamin.pdf. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com lub pod naszym adresem telefonu (22) 777 77 77.

Z poważaniem
Zespół Siódemka
Siódemka-SA jest off-line  
01-03-2011, 10:24  
delgado88
Użytkownik
 
Posty: 64
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Dziekuje za informacje.
Tylko jest jeden mały problam a mianowicie kurier nie chce przyjechac spicać protokołu, tzn. konsultantka mowi mi ze powie kurierowi a ten nie przyjezdza. Nie wiem kto tu jest niekompetentny. Dzwoniłem 21 lutego w dzień w ktorym otrzymałem przesyłke, wczoraj i bede dzwonił jeszcze dziś
delgado88 jest off-line  
03-03-2011, 11:40  
Siódemka-SA
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Szanowny Panie. Bardzo zależy nam na pilnym wyjaśnieniu Pańskiej sprawy, dlatego jeśli nadal jest ona nie rozwiązana prosimy o indywidualny kontakt pod adresem bok@siodemka.com. W e-mailu proszę przysłać dane do Pana, numer przesyłki oraz krótki opis sytuacji. Zrobimy wszystko aby jak najszybciej rozwiązać problem.

Pozdrawiamy,
Zespół Siódemka
Siódemka-SA jest off-line  
03-03-2011, 12:03  
witek_p
Stały bywalec
 
Posty: 579
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Ciekawy jestem jak zakończy się sprawa

Moim zdaniem reklamacja i tak zostanie odrzucona

Ale delgado88 w protokole wyraźnie zapisz że towar odebrała osoba nie upoważniona przez Ciebie do otwarcia przesyłki w Twoim imieniu, jest to tzw doręczenie zastępcze, jednak przesyłka była adresowana do Ciebie i tylko Ty powinieneś mieć możliwość sprawdzania Twojej przesyłki, a nie sąsiad

Bo ja myślę ze pomimo starań na forum dostaniesz odpowiedź "reklamacja rozpatrzona negatywnie, towar mógł ulec uszkodzeniu po odbiorze przesyłki od kuriera" - bo taki zapis często mam w protokołach (innych firm kurierskich ale to raczej norma)
witek_p jest off-line  
03-03-2011, 18:24  
cedwah
Ekspert
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 8.992
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Cytat:
Napisał/a delgado88 Zobacz post
Witam wszystkich.

Kilka dni temu nabyłem 2 lampki biurkowe na allegro. Kurier przywiózł przesyłkę szybko ale cały dowcip polega na tym ze on podał sąsiadowi, na kartce z adresem gdzie odbiorca powinien sie podpisać nie widnieje podpis sąsiada ani mój oczywiście.

Druga sprawa lampka była popękana strasznie i co wazne kabel był obcięty!
Przesyłka była ubezpieczona i było zaznaczone 'szkło ostrożnie' chodz pudełko było nienaruszone...
Skontaktowałem sie ze sprzedawcą z allegro ustaliliśmy ze to wina firmy kurierskiej.

Co powinienem teraz zrobić? Chciałbym odzyskać albo lampkę albo odszkodowanie.
Prosze o pomoc
Jeśli brak jest podpisu kupującego potwierdzającego odbiór - adresata, to przesyłka nie została skutecznie wydana i niebezpieczeństwo jej utraty lub uszkodzenia nadal pozostaje po stronie sprzedawcy. Proszę pisemnie poinformować o tym sprzedawcę, zaznaczyć, że przesyłkę kurier porzucił, nie nastąpiło wydanie, nie nastąpił odbiór i że przesyłka jest uszkodzona. Proszę poinformować o możliwości odebrania przesyłki i zażądać dostarczenia zamówionego towaru w terminie 14 dni pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową.
cedwah jest off-line  
03-03-2011, 20:02  
delgado88
Użytkownik
 
Posty: 64
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Dziekuje za zainteresowanie spróbuje zdziałać coś waszymi radami. Oczywiście będe postował o następnych krokach.
delgado88 jest off-line  
02-06-2013, 22:51  
madmax78
Początkujący
 
Posty: 14
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Witam. Temat trochę stary, ale mam podobną sytuację. Od kilkunastu dni nie mogę się doprosić w centrali ''siódemki'', aby przysłali kuriera w celu spisania protokołu uszkodzenia.
Dzwonię nawet dwa razy dziennie i słyszę ''kurier dzisiaj będzie''. Jutro mija jedenasty dzień jak czekam. Nie mogę nigdzie wyjechać i czekam, bo może przyjechać w każdej chwili. Jak mnie nie zastanie, to znów będę czekał kilka dni...

Poradzi ktoś ?
madmax78 jest off-line  
03-06-2013, 23:15  
madmax78
Początkujący
 
Posty: 14
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

Doczekałem się
madmax78 jest off-line  
29-09-2013, 09:47  
magooss
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Reklamacja, Kurier, siódemka

I ja mam kłopot z "siódemką" Kurier wcisnął mojej mamie paczkę, sprytnie podając karton uszkodzoną, rozerwaną stroną trzymając od siebie). Taśma z góry nie była uszkodzona więc mama odebrała przesyłkę. Po 10 minutach dzwoniłam już do firmy zgłaszając uszkodzenie przesyłki. Były to kosmetyki - kartoniki od kremów porozrywane, brak perfumy, wszystko brudne. Pani zapewniła, że na drugi dzień kurier przyjedzie spisać protokół szkody. Tak tez się stało. Problem w tym, że to był ostatni kontakt z firmą... Minęło 30 dni i nic. Co mogę zrobić? Paczka leży u mnie - były to kosmetyki znanej firmy, które zamówiłam dla klientek. Wartość faktury którą musiałam de facto zapłacić opiewała na sumę 240 złotych. Co robić?
magooss jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawa konsumenta - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Kurier Oszukuje!!!!!!! - Co mogę zrobić jeżeli firma kurierska oszukuje twierdząc ,że nikogo nie zastała w domu a wiem ,że byłem i cała moja rodzina czekała na...
§ KURIER DHL - Witam. To mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość. Problem mój wygląda nastepująco: Kupilem na allegro sprzet do laptopa za ok 150zl i...
§ spóźniony kurier - Dnia 30 grudnia czyli w czwartek została nadana do mnie paczka. Do dzisiaj jeszcze jej nie otrzymałem pomimo że minęły 4 dni robocze(nie licząc...
§ Firma kurierska "Siódemka" - problem z dostarczeniem przesyłki - Dzień dobry, mam problem z dostarczeniem do mnie paczki przez firmę "Siódemka". Bardzo proszę o pomoc prawną - poniżej opis sytuacji. Wysłano do...
§ Złośliwy kurier - Dziś kurier z firmy x zadzwonił do mnie ok godziny 11tej oburzony,że on ma dla mnie przesyłkę, a mnie nie ma w domu. Poinformowałam człowieka, że...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:39.