Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie - Forum Prawne

 

Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

Witam serdecznie. Zacznę do rzeczy, przedłużyłem umowę w Erze przed przejęciem Ery przez T-mobile, wcześniej tego nie było, ale od momentu przedłużenia umowy ciągle są jakieś problemy (jestem w taryfie mixera 50) początkowo zaczęło się ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:


 
15-06-2011, 14:30  
dawidsznurek
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

Witam serdecznie.

Zacznę do rzeczy, przedłużyłem umowę w Erze przed przejęciem Ery przez T-mobile, wcześniej tego nie było, ale od momentu przedłużenia umowy ciągle są jakieś problemy (jestem w taryfie mixera 50) początkowo zaczęło się od tego że nie mogłem doładować konta, ale to naprawili następnego dnia, ostatnio jednak w Erze zaczęli przeginać.
Dnia 29.05.2011 załadowałem sobie pakiet blueconnect max (9PLN), po pół godziny przyszedł SMS o treści:
"Tak Tak: Usługa blueconnect max jest już aktywna na Twoim koncie. Korzystaj z Internetu w telefonie bez obaw o koszty." SMS przyszedł o godzinie 19:18.
Skoro aktywowali więc rozpocząłem korzystanie z internetu w telefonie, rano następnego dnia przeczytałem dziwny SMS o treści:
"Aktywacja usługi blueconnect max przyjęta do realizacji i zostanie potwierdzona osobnym SMS." SMS z dnia 30.05.2011 godzina 3:54.
Sprawdziłem stan konta, a tam dziwnym trafem -168,25PLN. Napisałem do BOA maila, na co mi odpowiedzieli że to nie ich wina, z internetu korzystałem 29.05.2011, a pakiet załadowałem sobie 30.05.2011 (pomimo ujemnego stanu konta). Mam drugi telefon w Erze w tej samej taryfie i nigdy żadnych problemów nie miałem, a tym bardziej z internetem gdyż głównie z tego korzystam w telefonie. Problem w tym że PTC (operator) nie chce ze mną w tej kwestii dyskutować i nie uznaje SMSów które nadal mam na telefonie zapisane.
Dzisiaj jednak pomimo że nie płacę rachunków tylko doładowuję konto za 50PLN przyszedł rachunek od T-mobile na kwotę:
Koszty za SMS i MMS: 94,54PLN
Koszty dostępu do internetu: 185,99PLN
Razem: 280,53PLN pomimo że na koncie mam nadal -168,25PLN i nie mogę wykonywać żadnych połączeń.
Moje pytanie, czy jest jakaś prawna możliwość zakończenia umowy tuż po jej rozpoczęciu tak aby nie płacić żadnych kar ani tych wyssanych z palca rachunków?
Z góry dziękuję za poświęcony czas i odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
dawidsznurek jest off-line  
15-06-2011, 14:36  
Ślimak
Moderator
 
Ślimak na Forum Prawnym
 
Posty: 5.506
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

1. należy złożyć reklamację poprzez emaila ze strony lub złożyć za potwierdzeniem na kopii w salonie ery opisując to co tu opisałeś ze szczegółami otrzymania poszczególnych wiadomosci i ich treści
2. poczekać na rozstrzygnięcie reklamacji
3. w przypadku negatywnej odpowiedzi skontaktować się z Urzędem Komunikacji Elektronicznej - oni mają narzędzie 'dyscyplinujące' operatorów

W obecnej sytuacji nie widzę podstaw do zerwania umowy bez narażenia się na zapłatę kary umownej z tytułu jej zerwania.
Ślimak jest off-line  
15-06-2011, 14:42  
dawidsznurek
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

A więc jeszcze muszę złożyć reklamację do BOA tego rachunku (bo dzisiaj dopiero przyszedł), a sprawę internetu w telefonie muszę skierować do UKE (bo reklamacja została rozpatrzona negatywnie).
A więc dziękuję bardzo za odpowiedź będę jeszcze pisał jak sprawa się ma
dawidsznurek jest off-line  
27-02-2012, 18:56  
sprawiedlivy
Początkujący
 
sprawiedlivy na Forum Prawnym
 
Posty: 15
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

I mnie również przytrafiło się coś podobnego. Dzisiaj piszę do T-Mobile reklamację. Szopka!
Ciekawy jestem jak koledze poszło załatwienie sprawy.

Pozdrawiam
sprawiedlivy jest off-line  
27-02-2012, 19:36  
dawidsznurek
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

Cóż, ostatecznie okazało się, że T-mobile udokumentowało, że z internetu korzystałem 2 dni przed założeniem pakietu, ale po założeniu pakietu już nie korzystałem mimo, że korzystałem ze skype... Ostatecznie zapłaciłem już ten rachunek, moja strata, ale już ostatni raz przedłużałem umowę z T-mobile, a szkoda bo za czasów Ery był to porządny operator.
dawidsznurek jest off-line  
25-04-2012, 08:32  
mamusiamuminka
Początkujący
 
mamusiamuminka na Forum Prawnym
 
Posty: 17
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

Mój problem z nimi polega na tym,że podpisałam umowę na 36 doładowań po 25 zł, a Pani z bok uparcie twierdzi, że obowiązują mnie 42 doładowania, bo tak ma w systemie. Kobieta nie potrafi zrozumieć, że mam w nosie ich system, obowiązuje mnie umowa, której skan im przesłałam. Czekam, co teraz będzie, bo pierwszej reklamacji mi nie uwzględnili. W obawie przed dziwnymi ruchami ze strony T-mobile po 36-tym doładowaniu muszę to jakoś wyjaśnić. Jeśli będą się upierać chyba pójdę do Sądu Konsumenta, bo innej opcji nie znam. Może ktoś mi podpowie lepsze rozwiązanie? Po prostu ręce opadają. Kolega ma rację, że po zmianie Ery na T-mobile spadła rzetelność tej firmy. Dokończę tą umowę i uciekam.
mamusiamuminka jest off-line  
03-01-2013, 07:56  
sprawiedlivy
Początkujący
 
sprawiedlivy na Forum Prawnym
 
Posty: 15
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

W moim przypadku okazało się, że system komputerowy popełnił błąd. Nie uwzględnił promocyjnych kosztów połączeń, darmowego internetu. Krótko mówiąc - trzy razy pisana reklamacja, a na koniec - wizyta w salonie gdzie podpisałem umowę (oczywiście z oryginałem umowy). Najfajniejsze w tym było to jak pani po drugiej stronie telefonu upierała się przy swoim, a pan z którym podpisywałem umowę wyperswadował jednym zdaniem jaki powstał błąd. Nagle zostałem przeproszony, zwrócono mi nadpłaty za rachunki... i otrzymałem listem poleconym (!) ogromne przeprosiny. No powiem, T-Mobile - uratowaliście sobie honor.
sprawiedlivy jest off-line  
03-01-2013, 08:11  
mamusiamuminka
Początkujący
 
mamusiamuminka na Forum Prawnym
 
Posty: 17
Domyślnie RE: Poważne problemy z Era - T-mobile, dziwaczne rachunki na karcie

Złożyłam drugą reklamację. Wysłałam mailem skan umowy i paragon za telefon, do którego dopłaciłam, żeby mieć krótszą umowę. W końcu uznali pomyłkę, też dostałam polecony z przeprosinami, ale niesmak pozostał. Najbardziej z wizyty w salonie, do którego udałam się, żeby wyjaśnić sprawę. Paniusia niekompetentna, nieuprzejma i w ogóle na "nie", w stylu: " jak nic nie kupujesz, to spadaj". Kiedyś na jakimś szkoleniu usłyszałam, że dla klienta nawet bardziej niż cena liczy się jakość obsługi. Zgadzam się z tym i do T-mobile już nie wrócę. Jeszcze 9 doładowań i koniec. Zerknę tylko do umowy, czy muszę wysłać im wypowiedzenie.
mamusiamuminka jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawa konsumenta - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Era a T mobile - witam nie wiem czy w dobrej zakładce to napisałem jak nie to bardzo przepraszam chciałem się was doradzić czy jak Era zmienia nazwę na T-mobile mam...
§ Przejście Era T-mobile - Witam, mam pytanie odnośnie przejścia ery w t- mobiile. Zamierzam podisac w poniedziałek umowę z era,. Umowa n a24 mies. Jednak nie zorientowałem...
§ perpetum mobile w PUP - KONTRAKT - Witam i do odpowiedzi zachęcam. Sprawa ma się tak: Podpisałem z PUP KONTRAKT, w którym to ja i PUP zobowiązujemy się do współdziałania i...
§ MałaAnia ma poważne kłopoty i prosi o poważną pomoc :| - Witam. Zrabiam 1000 złotych (tyle dostaję do ręki) i dzisiaj przyszło do mnie pismo z Urzędu Skarbowego o zajęciu komorniczym pensji: mam 2500...
§ Poważne problemy z pracodawcą -pilne - Witam. Jestem nową użytkowniczką forum i za wszystkie błędy związane z zamieszczaniem postów z góry przepraszam. Piszę ponieważ mam poważny...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:56.