PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS - Forum Prawne

 

PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

Witam, Od dnia przeniesienia numeru z sieci Plus do Play pojawił się problem z odbieraniem rozmów z numerów stacjonarnych i sieci Plus. Żadna osoba dzwoniące z numerów nalezących do tych sieci nie moze sie do ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § [Cyfrowy Polsat] Rozwiązanie u...
    Witam, Proszę o informacje związane z możliwością podjęcia działań mających na celu zamknięcie umowy z CP....
  • § Wezwanie do zapłaty za studia ...
    W latach 2006 do 2007 studiowałam na UO zaocznie prawo jednak , zaliczyłam pierwszy rok warunkowo później ...
  • § Reklamacja płaszcza
    Witam . Miesiąc temu kupiłam płaszcz pikowany, puchowy. Po kilku dniach użytkowania okazało się, że puch...

 
27-07-2011, 13:05  
dominvip
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

Witam,

Od dnia przeniesienia numeru z sieci Plus do Play pojawił się problem z odbieraniem rozmów z numerów stacjonarnych i sieci Plus.
Żadna osoba dzwoniące z numerów nalezących do tych sieci nie moze sie do mnie dodzwonic. Po wybraniu przez te osoby mojego numeru, slychac w sluchawce mily komunikat pani "Podaj numer osoby, ktorej chcesz zostawic wiadomosc". Całe szczęscie, ze zaraz po nieudane próbie otrzymuje sms,z informacja, ze osoba z numeru xxxxxx probowala sie ze zmna skontaktowac.
Zglaszalem sprawe do BOK. Otrzymalem kilka wskazówek i dalej nic...wciąż sprawdzają.
Wymienilem karte SIM, zmienilem w telefonie na automatyczne wyszukiwanie sieci, podalem w BOK numery i czas prób połączeń do mnie.
Przekładalem karte do innych telefonów. Wciąż problem nie został rozwiązany,choć już 3 razy na stronie play24 (zgloszenia) stwierdzono, ze problem juz nie powinien sie pojawiać i uznano 3 zgloszenia jako zamkniete.

Może ktoś z Was spotkał sie z czyms takim...bo konsultanci w BOK nie maja zielonego pojecia...i wg mnie zachowują sie jakby spotkali sie z problemem po raz pierwszy..choć wg. ostatnich danych PLAY ma 6 mln abonentów.

Problem został zgłoszony 07 lipca 2011 i do obecnej chwili nie jest rozwiązany.

Chciałem się dowiedzieć po jakim czasie mogę złożyc skarge do UKE o wciąż nie rozwiązanym problemie? 30 dni od zgłoszenia?

Wg mnie sieć PLAY nie wywiązuje sie z umowy z nimi zawartej, gdyż nie daje mi możliwości w pełni korzystać ze swoich oferowanych usług (jakimi jest odbieranie rozmów z sieci stacjonarnych i siec PLUS)

z powazaniem
dominvip
dominvip jest off-line  
04-08-2011, 04:43  
Martini1988
Użytkownik
 
Posty: 62
Domyślnie RE: PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

Operat telefoni komórkowej zgodnie z Ustawą Prawo telekomuniakcyjne ma 30 dni kalendarzowych na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego. Po tym terminie reklamacje uznaje się za uznaną w całości roszczeń Klienta, jesli brak jest odpowiedzi Operatora.
Zatem poczekaj na odpowiedź Play co z tym zrobią.

Jeśli już uporają sie z problemami natury technicznej pewnie dadzą Ci rekompensatę za utrudnienia. Oczywiście jesli nie odpowiedzą na zgłoszenie w wymaganym terminie na piśmie (data nadania się liczy) a Ty ujęłaś w reklaamcji roszczenia (np. rozwiązanie umowy bez kary) to maja obowiązek to uznać.
Martini1988 jest off-line  
22-12-2011, 16:58  
Justyna198321
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

Mam dokładnie taki sam problem od 20 listopada 2011, nie łączy mi telefonów z plus i stacjonarnych...
Walczę z PLAY telefonicznie, ale napisałam też reklamację pisemną, dzisiaj zobaczyłam na play24 że moją reklamację z 1 grudnia uznano 6 grudnia za bezzasadną a problemy z połączeniami występują nadal, zadzwoniłam do BOK i powiedziałam, ze nie uznaję ich "zakończenia postępowania reklamacyjnego" i ze czas nadal im biegnie, jeśli się do 1 stycznia nie ustosunkują skutecznie lub nie rozwiążą problemu rozwiąże z nimi umowę... mogę?
Czy twoje problemy się skończyły? dogadałeś się z nimi?

JP
Justyna198321 jest off-line  
22-12-2011, 17:25  
danutadanuta
Początkujący
 
Posty: 4
Domyślnie RE: PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

ja też mam ten problem i to już miesiąc
danutadanuta jest off-line  
23-12-2011, 18:27  
dominvip
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

Niestety moj problem wciąz nie został rozwiązany(to juz trwa od czerwca 2011) Wykorzystalem wszystkie mozliwe reklamacje w PLAY i otrzymałem od nich odpowiedź, że teraz tylko i wylacznie droga sądowa.
Sytuacja bardzo komiczna...ale mi do śmiechu nie jest. Nawet z salonu PLAY ze stacjonarnego numeru próbowali i sie nie dodzwonili. Kierownik salonu PLAY napisal reklamacje przy mnie....i co...i napisali że wykorzystałem wszystkie zgłoszenia i jedyną drogą jest sąd.

Na tą chwilę zgłosiłem sprawe do UKE - Urząd Komunikacji Elektronicznej. Powiedzieli, że się tym zajmą...jak nie pomoże to biorę prawnika.

Na sali sądowej będą dzwonić do mnie...i wtedy zobaczymy czy bedzie im do smiechu...

dominvip
dominvip jest off-line  
28-12-2011, 04:38  
kubus_223
Stały bywalec
 
Posty: 419
Domyślnie RE: PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

Dominik mam podejrzenia że plus coś spieprzył w tej sprawie nie wiem jak ale jest to możliwe.reklamacje wykorzystałeś ale może masz fixed numer.
kubus_223 jest off-line  
07-01-2012, 11:39  
dominvip
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: PLAY / Brak możliwości odbierania połączeń z numerów stacjonarnych i sieci PLUS

W końcu!!!

Mój problem zakończył się dopiero po 6 miesiącach walki i zgłoszeniu sprawy do UKE.
Kilka dni temu zadzwonili do mnie z BOK'u informując, że otrzymali informację z Urzędu Komunikacji Elektronicznej o mojej skardze.I o dziwo wszystko zaczęło działać. Pani uprzejmie stwierdziła,że udało się w końcu rozwiązać problem z przeniesieniem numeru....
Sprawa jest komiczna bo PLAY przez ostatnie 6 miesięcy twierdził, że problemu nie widzi i po 16 moich zgłoszeniach odesłał mnie do sądu...
Dziwi fakt, że zaraz po interwencji UKE sprawę udało się rozwiązać i problem zniknął.
Pani z BOK'u bardzo przepraszała za zaistniałą sytuację i oczywiście pytała o zadośćuczynienie w postaci dodatkowych minut lub upustu na abonamencie...
Ja grzecznie zażądałem obniżenia abonamentu ale do "0 PLN" przez 6 miesięcy, czyli tyle ile walczyłem z problemem. Do tego dochodzą koszty związane z dojazdami w sprawie składania reklamacji...Nie da się przeliczyć na pieniądze cierpliwości w którą musiałem się uzbroić...i nerwów które zjadałem słuchając i czytając odpowiedzi z PLAY. Za ta bezradność na którą skazał mnie mój operator...powinni ukarać się sami...

Pozdrawiam
dominvip jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawa konsumenta - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zmiana regulaminu w sieci play a możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji - Dzisiaj dostałem list od Play z informacją o zmianie regulaminu. Na końcu jest informacja: (...) przysługuje państwu prawo wypowiedzenia umowy o...
§ Brak możliwości odbierania połączeń z sieci PLUS - Witam, mam taki problem, przy opisie posłużę się informacjami ze zgłoszenia. KRÓTKI OPIS PROBLEMU: Osoby z sieci PLUS nie mogą się do mnie...
§ Możliwość zmiany taryfy w sieci Play - Witam dziś zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta sieci Play z zapytaniem czy mogę zmienić taryfę z obecnej za którą płacę 70 na najnowszą za 69 zł ...
§ wymiana telefonu na nowy-brak faktury,brak możliwości naprawy - Witam! Telefon sony ericsson (po wielu naprawach) został wymieniony na nowiutką nokię. Przy czym przy wymianie sprzedawca nie wystawił na ta nokię...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:03.