Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie - Forum Prawne

 

Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie

Za wszelkie błedy przepraszam jakie tu moga sie pojawic, ale jestem tutaj po raz pierwszy. Posiadam internet od Cyfrowego Polsatu od lipca ubiegłego roku. Przez jakis miesiac wszystko bylo ok..lecz pozniej zaczelo sie wszystko sypac. ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Allegro - zwrot
    Witam, Zastanawiam się nad jedną kwestią. Otrzymałam w dniu dzisiejszym produkt zakupiony na allegro. Jeśli...
  • § Gwarancja czy reklamacja lapto...
    Witam serdecznie. Po 13 miesiącach zepsuła się bateria w laptopie (Lenovo Z510) dziewczyny. Wiem, że mam dwa...
  • § Odrzucona reklamacja obuwia
    Witam. zakupiłem obuwie przez internet za kwotę 350 zł. przesyłkę otrzymałem wszystko było ok po użytkowaniu...

Odpowiedz
 
14-03-2012, 19:27  
agula398
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie

Za wszelkie błedy przepraszam jakie tu moga sie pojawic, ale jestem tutaj po raz pierwszy.
Posiadam internet od Cyfrowego Polsatu od lipca ubiegłego roku. Przez jakis miesiac wszystko bylo ok..lecz pozniej zaczelo sie wszystko sypac. Modem, router ciagle w naprawie..(teraz jest w trakcie 4 reklamacji-pierwsza reklamacja byla w pazdzierniku zgloszona). Był sprawdzany w innym miejscu-rowniez brak sygnalu. Czekajac za naprawa punkt Obslugi Klienta nie posiada modemow zastepczych. Wystapilam o zerwanie umowy bez ponoszenia kary umownej poniewaz i tak place co miesiac za nic..lecz odmowiono, poniewaz oni NIE GWARANTUJA MINIMALNEJ PREDKOŚCI i nie ma wogle takiej mozliwosci. Ponadto nie ponosza odpowiedzialnosci za "niewykonanie lub nienalezyte wykonania Umowy, ktore nastapilo wskutek wyzszej sily..." Pan na infolinii Cyfrowego Polsatu tlumaczyl to tym ,ze"siec Cyfrowego Polsatu jest wspoldzielona przez Abonentow i dlatego zasieg moze ulegac zmianom A za wadliwy sprzęt odpowiada Serwis a nie Oni". Probowalam takze wystapic o zmniejszenie predkosci a co za tym idzie oplat- lecz rowniez wg Nich nie mozna tak zrobic.
Moje pytania:
- czy pomimo to ze ciagle urzadzenia sa niezdatne do funkcjonowania, co bylo zagwarantowane przy podpisywaniu umowy, mozna skierowac sie z tym gdzies? czy takich reklamacji moze byc kilkanascie??
- skoro nie wywiazuja sie z uslugi to jak rozwaizac z nimi umowe?
- czy moge sie starac za jakakolwiek rekompensate? jesli tak za co??

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam Aga
agula398 jest off-line  
14-03-2012, 19:59  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.132
Domyślnie RE: Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie

1. A co na to umowa? Powinien być zapis, że jeśli nie dostarczają sygnału to należy się rekompensata.
2. Zgodnie z zapisami umowy.
3. Patrz punkt pierwszy.
nomnes jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
§ prosze pilnie o pomoc w rozwiazaniu kazusa. EmCiaaa Forum Młodych Prawników 4 20-12-2011 11:10
§ internet w cyfrowym polsacie jarko111 Prawa konsumenta 4 23-08-2011 18:24
§ Opłata za pakiety dodatkowe w Polsacie Cyfrowym anne241 Prawa konsumenta 2 22-03-2011 20:14
§ Kłopoty z umową w cyfrowym polsacie Irvin Prawa konsumenta 1 31-01-2011 22:03
§ prosze o pomoc w rozwiazaniu tej sprawy Rasty Dyskusja ogólna 1 10-01-2009 22:28


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:06.