Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie - Forum Prawne

 

Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie

Za wszelkie błedy przepraszam jakie tu moga sie pojawic, ale jestem tutaj po raz pierwszy. Posiadam internet od Cyfrowego Polsatu od lipca ubiegłego roku. Przez jakis miesiac wszystko bylo ok..lecz pozniej zaczelo sie wszystko sypac. ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:


Odpowiedz
 
14-03-2012, 19:27  
agula398
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie

Za wszelkie błedy przepraszam jakie tu moga sie pojawic, ale jestem tutaj po raz pierwszy.
Posiadam internet od Cyfrowego Polsatu od lipca ubiegłego roku. Przez jakis miesiac wszystko bylo ok..lecz pozniej zaczelo sie wszystko sypac. Modem, router ciagle w naprawie..(teraz jest w trakcie 4 reklamacji-pierwsza reklamacja byla w pazdzierniku zgloszona). Był sprawdzany w innym miejscu-rowniez brak sygnalu. Czekajac za naprawa punkt Obslugi Klienta nie posiada modemow zastepczych. Wystapilam o zerwanie umowy bez ponoszenia kary umownej poniewaz i tak place co miesiac za nic..lecz odmowiono, poniewaz oni NIE GWARANTUJA MINIMALNEJ PREDKOŚCI i nie ma wogle takiej mozliwosci. Ponadto nie ponosza odpowiedzialnosci za "niewykonanie lub nienalezyte wykonania Umowy, ktore nastapilo wskutek wyzszej sily..." Pan na infolinii Cyfrowego Polsatu tlumaczyl to tym ,ze"siec Cyfrowego Polsatu jest wspoldzielona przez Abonentow i dlatego zasieg moze ulegac zmianom A za wadliwy sprzęt odpowiada Serwis a nie Oni". Probowalam takze wystapic o zmniejszenie predkosci a co za tym idzie oplat- lecz rowniez wg Nich nie mozna tak zrobic.
Moje pytania:
- czy pomimo to ze ciagle urzadzenia sa niezdatne do funkcjonowania, co bylo zagwarantowane przy podpisywaniu umowy, mozna skierowac sie z tym gdzies? czy takich reklamacji moze byc kilkanascie??
- skoro nie wywiazuja sie z uslugi to jak rozwaizac z nimi umowe?
- czy moge sie starac za jakakolwiek rekompensate? jesli tak za co??

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam Aga
agula398 jest off-line  
14-03-2012, 19:59  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.163
Domyślnie RE: Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy dotyczacej internetu w Cyfrowym Polsacie

1. A co na to umowa? Powinien być zapis, że jeśli nie dostarczają sygnału to należy się rekompensata.
2. Zgodnie z zapisami umowy.
3. Patrz punkt pierwszy.
nomnes jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Prosze o pomoc w rozwiazaniu umowy o prace. (odpowiedzi: 8) Mam umowe o prace na okres probny od 1.09.2015 do 30.11.2015. W umowie nie ma jaki mnie obowiazuje okres wypowiedzenia ale chyba 2 tyg. Chce...
§ Zmiany umowy w Cyfrowym Polsacie (odpowiedzi: 1) Witam, chciałbym się dowiedzieć czy tylko według mnie zapisy te są niekorzystne dla użytkownika. Podgląd pisma Co by Państwo doradzili,...
§ Wypowiedzenie umowy w Cyfrowym Polsacie zmiana warunków umowy. (odpowiedzi: 4) Witam, mój ojciec zawarł umowę w Cyfrowym Polsacie na telewizję i internet w programie smartDom. Został wprowadzony w błąd, podczas rozmowy z...
§ Internet w cyfrowym polsacie - wypowiedzenie umowy. (odpowiedzi: 1) Witam serdecznie. 4 dni temu podpisałem umowę z cyfrowym polsatem na internet LTE - pakiet 10GB za 49.90zł. Sprzedawca w punkcie powtwarzał...
§ internet w cyfrowym polsacie (odpowiedzi: 4) Problem z modemami cyfrowego polsatu często reklamowane (3 razy),ta sama usterka często rozłącza modem z komputerem (port usb :brak urządzenia lub...
§ Kłopoty z umową w cyfrowym polsacie (odpowiedzi: 1) Witam, mam problem z Cyfrowym Polsatem. Pół roku temu podpisywałem umowę w jednym z oddziałów Polsatu , wtedy to pan obsługujący mnie zapewniał iż po...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:15.