Cyfrowy Polsat złe przedstawienie oferty - Reklamacja - Forum Prawne

 

Cyfrowy Polsat złe przedstawienie oferty - Reklamacja

Witam w dniu 31.03.2012 roku zawarłem umowę na usługi Cyfrowego Polsatu telewizje oraz na mobilny internet. Podczas korzystania z usługi mobilnego internetu zauważyłem w dniu 09.04.2012 roku komunikat że limit transferu został wyczerpany ( 10 ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Psujący się telewizor a napraw...
    Witam, 1.5 roku temu zakupiłem w znanej sieci elektromarketów kojarzącej się z żółtym kolorem TV. Dokonałem...
  • § Używany samochód faktura a sta...
    Witam, Krótko - kupiłem z komisu używany samochód, który musiałem zarejestrować. Na fakturze VAT napisane...
  • § Reklamacja Groupon
    Witam, Chciałbym dowiedzieć się czy przysługuje mi prawo zwrotu kosztu zakupu groupona, dnia 23 czerwca nabyłem...

Odpowiedz
 
04-05-2012, 15:55  
unixnet
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Cyfrowy Polsat złe przedstawienie oferty - Reklamacja

Witam w dniu 31.03.2012 roku zawarłem umowę na usługi Cyfrowego Polsatu telewizje oraz na mobilny internet. Podczas korzystania z usługi mobilnego internetu zauważyłem w dniu 09.04.2012 roku komunikat że limit transferu został wyczerpany ( 10 GB ) po czym operator zablokował mi usługę. W dniu zawierania umowy konsultant przedstawił mi że 10 GB to limit transferu na dzień ( od 8.00-24.00 ) po ponownym wizycie w obsłudze klienta konsultant stwierdził że jednak jest to limit miesięczny w tym samym dniu złożyłem reklamacje – 10.04.2012. Moje pytanie brzmi czy podczas tej sytuacji reklamując złą jakość usług oraz w momencie podpisywania umowy złe przedstawienie oferty internetowej ( limit dzienny 10 GB ) złe określenie limitu danych w ciągu miesiąca jest możliwe odstąpienie od umowy poprzez reklamacje bez ponoszenia kosztów z moje strony. Nie ukrywam ze w moim przekonaniu zostałem po prostu oszukany ?

Przesyłam linki do umowy o raz reklamacji

Umowa
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!

Zgłoszenie reklamacji
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!

Odpowiedź na reklamacje
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
unixnet jest off-line  
04-05-2012, 18:24  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Cyfrowy Polsat złe przedstawienie oferty - Reklamacja

Niestety operator ma rację, nic tu nie zdziałasz.
 
04-05-2012, 19:04  
unixnet
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Cyfrowy Polsat złe przedstawienie oferty - Reklamacja

Tak ale trochę mnie to dziwi jeśli konsultant przedstawił mi ofertę że mam mieć limit dzienny a później okazuje się że jest inny to według mnie jest to nie dotrzymanie warunków umowy czyli powinienem mieć prawo reklamacji. Dodatkowo na umowie nie ma żadnej klauzury określający limit na miesiąc.
unixnet jest off-line  
04-05-2012, 19:15  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Cyfrowy Polsat złe przedstawienie oferty - Reklamacja

To nie żaden konsultant tylko sprzedawca. Klauzula jest i jest ona zapisana w umowie, na pierwsze stronie maczkiem, jest to odwołanie do Regulaminu "Limitu" usługi Internet.

Pamiętaj, nie liczy się to co ktoś Ci opowiada tylko to na podstawie czego będzie świadczył usługi. Ty uważasz, że sprzedawca coś mówił, ale nie masz na to dowodu, natomiast sprzedawca ma umowę pisemną z Twoim podpisem, że o wszystkim Cię poinformował i że znasz regulaminy usług.

Jak chcesz udowodnić w takiej sytuacji swoje racje? Jak Twoje racje ma uwzględnić centrala firmy, która widzi jedynie podpisaną umowę?
 
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Reklamacja z winy sprzedawcy Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 5) Witam. Zdecydowałem że wezmę telewizję j/w w usłudze SmartDom, telefon mam w Plusie. Otóż sprzedający wprowadził mnie w błąd że mój abonament (44.9 ...
§ Cyfrowy Polsat - reklamacja, rozwiązanie umowy. (odpowiedzi: 6) Witam, Od jakiegoś czasu mam problemy z internetem CP. Prędkość bardzo spadła, otworzenie strony internetowej to nie lada wyzwanie. Takie usterki...
§ Telefoniczne zawieranie umowy OC a przedstawienie oferty (odpowiedzi: 4) Witam Postanowiłem zarejestrować się tutaj, aby odszukać informacji na problem, który podejrzewam że sobie sprawiłem (choć mam nadzieję, że nie)....
§ Cyfrowy Polsat - reklamacja warunków umowy. (odpowiedzi: 2) Witam. Do czerwca br. miałem podpisaną bezterminową umowę z Cyfrowym Polsatem na pakiet familijny ok 37-39 zł/mies. W związku z tym, że chciałem...
§ CYfrowy polsat! (odpowiedzi: 6) Rozwiązałem umowę z cyfrowym Polsatem 1 sierpnia 2008 wiec jak wynika z umowy płaciłem abonament jeszcze przez 3 miesiące. Dziś przyszło do mnie...
§ Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 6) Wmarcu 2005r.nabyłem w promocji Cyfrowy Polsat.W sierpniu 2005r.sprzedałem mieszkanie i po zapłaceniu 3-miesięcznego abonamentu na piśmie zgłosiłem...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:39.