skarga na uslugi poczty polskiej - Forum Prawne

 


Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Gwarancja Monitora, brak napra...
    Cześć! Na wstępie powiem tylko, że jestem pracownikiem serwisu monitorów (dell, okazjonalnie pomagamy w...
  • § Słuchawki do telefonu - wada k...
    Dobry wieczór, Kilka tygodni temu nabyłem w MediaMarkt dokanałowe słuchawki do telefonu. Słuchawki pod...
  • § Odmowa wykonania.
    Czy osoba prowadząca firmę krawiecką, pomimo masowych wyrobów na zamówienie (chodzi o to, że bez problemu potrafi...

Odpowiedz
 
10-12-2012, 14:08  
aniaola
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie skarga na uslugi poczty polskiej

dzien dobry,
przytocze fragment mojej skargi jaka zlozylam poczcie i odpowiedz. Prosze o rade co moge zrobic dalej.
"Dzień dobry,
ok 4 tygodni temu otrzymałam z urzędu pocztowego we Wrocławiu ulotkę zachęcającą do wypłaty gotówki w urzędzie jak z bankomatu bez pobierania prowizji.
Będąc na poczcie we wtorek 30,10,2012 skorzystałam z tej oferty, zachęcona własnie faktem, że nie zostanie za to pobrana żadna opłata.
Upewniłam się u pracownika poczty czy ta oferta jest aktualna i czy dotyczy konta także w moim banku, po otrzymaniu potwierdzenia, poprosiłam o wypłatę 40-stu złotych.
Wczoraj zauważyłam iż z mojego konta została za tą wypłatę pobrana prowizja w wysokości 9,5 złotych.
Po rozmowie z konsultantem mojego banku dowiedziałam się, że bank musi się rozliczyć z pocztą za taką transakcję, w związku z czym pobrane zostały pieniądze z mojego konta.
Na rzeczonej ulotce nie było żadnych "gwiazdek" ani innych form informacji o tym, że taka wypłata nie jest całkowicie bezpłatna, wręcz przeciwnie - własnie taki był jej przekaz.
W związku z tym, składam skargę, na wprowadzenie mnie w błąd treścią ulotki przez co poniosłam koszt w wysokości 9,5 złotych."

Odpowiedz ( w skrocie ) :
"Tresc ulotki zostala blednie zrozumiana, nie jestesmy w stanie zweryfikowac wyjasnien pracownika, wyrazamy nadzieje..."

Zle zrozumialam bo tak zostala skonstruowana, i z tego co wiem to mowi o tym Artykuł 84 kodeksu cywilnego o wprowadzeniu w błąd.
Prosze o pomoc, nie odpuszcze temu przekletemu monopoliscie!://
Ania
aniaola jest off-line  
10-12-2012, 14:16  
cedwah
Ekspert
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 12.242
Domyślnie RE: skarga na uslugi poczty polskiej

Są informacje na poczcie: "wypłacając w urzędzie pocztowym gotówkę przy użyciu Terminala POS, bank - wystawca karty pobiera prowizję"
cedwah jest off-line  
10-12-2012, 14:16  
loco1
Przyjaciel forum
 
Posty: 35.106
Domyślnie RE: skarga na uslugi poczty polskiej

Poczta nie pobrała prowizji, prowizję naliczył Twój bank zgodnie z cennikiem usług.
loco1 jest off-line  
10-12-2012, 14:20  
aniaola
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: skarga na uslugi poczty polskiej

ja wiem, ale dostalam taka ulotke na ktorej bylo napisane ze nie poniose zadnych oplat, pozniej te ulotki wycofali, a do tego przy okienku najpierw pytalam kobiety czy nic w zwiazku z tym nie zaplace i powiedziala ze nie, i chodzi o to ze byly ulotki wprowadzajace w blad.
aniaola jest off-line  
10-12-2012, 15:09  
greg1003
Stały bywalec
 
Posty: 3.638
Domyślnie RE: skarga na uslugi poczty polskiej

Cytat:
Napisał/a aniaola
ja wiem, ale dostalam taka ulotke na ktorej bylo napisane ze nie poniose zadnych oplat,
Ze strony poczty;]
greg1003 jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawa konsumenta - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ odpowiedzialność Poczty Polskiej odpowiedzi: 3
§ Pozwanie Poczty Polskiej odpowiedzi: 1
§ akcje Poczty Polskiej odpowiedzi: 5
§ Akcje Poczty Polskiej odpowiedzi: 1
§ odpowiedzialność poczty polskiej odpowiedzi: 3


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:50.