zepsuty tablet - Forum Prawne

 

zepsuty tablet

Kupiłem tablet goclever tab r75. W ciągu 3 miesięcy zepsuł się trzy razy. Teraz za trzecim razem serwis twierdzi że jest pękniętą matryca i ją mam zapłacić im 215 złotych za naprawę. Czy to mogło ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § eDarling członkostwo Premium P...
    Dzień dobry. Nie wiem, w którym rozdziale trzeba było napisać, ale zdecydowałem się to zrobić...
  • § Nieuczciwy wykonawca - fałszyw...
    Witam, mam problem z wykonawcą, który układał mi kostkę brukową. Mam z nim umowę o dzieło. Wykonanie robót...
  • § Oszust na allegro.
    Witam! Wczoraj chciałem kupić cd key (klucz odblokowujący grę) do gry cs go. Niestety nie mam konta bankowego...

 
15-02-2013, 14:37  
remik1997-1997
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie zepsuty tablet

Kupiłem tablet goclever tab r75.
W ciągu 3 miesięcy zepsuł się
trzy
razy. Teraz za trzecim razem
serwis twierdzi że jest pękniętą
matryca i
ją mam zapłacić im 215 złotych
za naprawę. Czy to mogło się
zepsuć
samo ponieważ ja normalnie
grałem i na ekranie pojawiły się
jakieś
pasy. Tablet się nie włączał ani
nie wyłączał. Czy trzeba za to
płacić czy można naprawić w
ramach gwarancji ponieważ
tablet od samego
początku był wadliwy, psuł się,
sam z siebie się wyłączał.koleś z serwisu mówi że jeśli nie zapłacę mu 215zł czyli nie będę naprawiał albo nie dam odpowiedzi w ciągu dwóch tygodni to za diagnostykę i odesłanie zepsutego tableta zapłacę 40 zł.może mi ktoś doradzić co mogę zrobić
remik1997-1997 jest off-line  
15-02-2013, 15:14  
Mirr
Stały bywalec
 
Mirr na Forum Prawnym
 
Posty: 5.240
Domyślnie RE: zepsuty tablet

Składać do sprzedawcy reklamacje z ustawy- https://docs.google.com/document/d/1...JqvVkWsNI/edit

Gwarancja nie ma sensu. Pokaż formularz reklamacji. Być może to serwis uszkodził matrycę.
Mirr jest off-line  
19-03-2014, 10:31  
donata23
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: zepsuty tablet

Hej polecam Ci skorzystać z Serwisko.pl - Internetowa wyszukiwarka serwisów sprzętu RTV/AGD
na tej stronie bardzo szybko możesz dodać takie zgłoszenie które jest za darmo. Napisz jaki masz problem z tabletem i jak to cenowo wygląda.Odpiszą Ci serwisy a Ty tylko poczekasz na odpowiedź . Dostaniesz różne propozycje cenowe z których będziesz mógł wybrać tą najbardziej korzystniejsza dla siebie. Polecam ja korzystałam i byłam bardzo zadowolona wybrałam najtańsza propozycje trafiłam na super serwis wiec polecam
donata23 jest off-line  
19-03-2014, 14:26  
Cypio
Stały bywalec
 
Posty: 356
Domyślnie RE: zepsuty tablet

Cytat:
Napisał/a Mirr Zobacz post
Składać do sprzedawcy reklamacje z ustawy- https://docs.google.com/document/d/1...JqvVkWsNI/edit

Gwarancja nie ma sensu. Pokaż formularz reklamacji. Być może to serwis uszkodził matrycę.
Nie może tego zrobić, dopóki proces gwarancyjny się nie skończy, cytuję:
"Pamiętajmy, że składając reklamację możemy ją złożyć na podstawie gwarancji, ale również skorzystać z uprawnień wynikających z „ustawy konsumenckiej” i złożyć ją sprzedawcy – wybór należy do konsumenta i sprzedawca nie może wysyłać go do gwaranta. Jeżeli jednak już dokonaliśmy wyboru, to dana reklamacja będzie przebiegała już do końca tylko według reguł, które wybraliśmy. Jeśli składamy reklamację na podstawie gwarancji, to nie możemy w zakresie tej reklamacji korzystać z uprawnień przewidzianych w ustawie i zgłaszać roszczeń wobec sprzedawcy. Możemy więc znaleźć się w sytuacji, gdy - korzystając z uprawnień danych nam przez ustawę - już dawno byśmy mogli odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy, ale niestety gwarancja nie daje takiego prawa, a wybraliśmy ten tryb dochodzenia roszczeń. W związku z tym musimy dotrwać do końca procesu reklamacyjnego i dopiero potem ewentualnie zgłaszać kolejne reklamacje, już na podstawie ustawy." za stroną: Federacja Konsumentów

Nawet gdybyś spróbował złożyć takie pismo w sklepie, to za chwilę dostaniesz odrzucenie takiego zgłoszenia, gdyż do jego rozpatrzenia niezbędny jest ten towar. Jednak gdy go dostarczysz, dostaniesz odrzucenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową, gdyż jest uszkodzona mechanicznie matryca - pęknięta.

Na tym etapie możesz tylko walczyć z gwarantem - mała podpowiedź, skoro orzekli, że otrzymali tablet z pękniętą matrycą to poproś ich aby przesłali Ci protokół szkody z przyjęcia paczki.
Cypio jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawa konsumenta - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Reklamacja tablet - Witam mam takie pytanie odnośnie reklamacji tableta. Po jakiś 3 tygodniach przestał działać dotyk zaniosłem go do reklamacji dokładnie tam gdzie...
§ Tablet - Mediaexpert - Witam. Jestem nowy, postanowiłem poszukać porady w internecie i trafiłem tutaj . Mam 16 lat i na gwiazdkę chciałem od rodziców tableta, więc...
§ Tablet i konsekwencje zakupu. - Nie wiem co dalej, może ktoś da jakąś radę. W skrócie: 10.12.2012 Zakup tabletu w firmie x-kom 12.12.2012 Wymiana sprzętu na drugi egzemplarz z...
§ tablet i chęć zwrotu na allegro - Witam. Sprzedałem na allegro telefon w dziale używane. W opisie napisane było w stanie bardzo dobrym, wszystko sprawne. Załączone były liczne...
§ Tablet na Allegro - Witam, zamówiłem tablet na Allegro dnia 16 czerwca (sobota) w lokalizacji dane jest: INTERNET, przesyłka kosztuje 50zł, a sprzedający mieszka a UK....
§ Media Markt Tablet reklamacja - Dokładnie 3 dni temu kupiłem tablet firmy Lark co ciekawe okazało się po paru godzinach użytkowania bateria przestałą się ładować tablet działał...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:28.