reklamacja telefonu w T-mobile - Forum Prawne

 

reklamacja telefonu w T-mobile

W dniu 7.05 oddałam do punktu T-mobile zepsuty telefon. sama nie pisałam żadnego zgłoszenia, pracownica wypełniła druczek, na którym zaznaczona została opcja "naprawa". Kilka razy dzwoniłam i pytałam o telefon ale go nie było, pytałam ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:


Odpowiedz
 
24-05-2013, 19:01  
anne241
Początkujący
 
Posty: 19
Domyślnie reklamacja telefonu w T-mobile

W dniu 7.05 oddałam do punktu T-mobile zepsuty telefon. sama nie pisałam żadnego zgłoszenia, pracownica wypełniła druczek, na którym zaznaczona została opcja "naprawa". Kilka razy dzwoniłam i pytałam o telefon ale go nie było, pytałam jeszcze po 14 dniach, 22.05. Dopiero dziś go otrzymałam, z adnotacją że został zalany (nie pamiętam nic takiego), zatem gwarancja jest nieważna. Na raporcie data przyjęcia do serwisu: 17.05. /niestety nie odbierałam go osobiście, a nie przewidziałam takiej sytuacji, bo pewnie bym go ne odebrała. Pani w punkcie twierdzi, że nie wie dlaczego telefon w serwisie był dopiero po 10 dniach, a wszelkie pytania i dalsze reklamacje mam kierować do centrali T-mobile bo ona nie może nic zrobić a umowę zawarłam nie z nią, a z T-mobile. Dzwonię na infolinię a tam pan mi pół godziny mówi coś innego. Reklamację pisać do punktu, nie do nich, a w ogóle to mieli nie 14 dni a 30 na odpowiedź więc zmieścili się w terminie. Poza tym gwarantem jest Nokia a nie oni, więc na dobrą sprawę powinnam sobie załatwiać dalej z serwisem który naprawiał. Tyle że serwis dostał telefon 17.05 a raport usługi wystawiono 20.05 więc załatwili sprawę względnie szybko, na każde pismo odpowiedzą mi że wyrobili się w 3 dni, więc czego ja od nich chcę.....
Moje pytanie - co powinnam dalej robić, i czy w związku z tym że telefon dostałam dopiero dzisiaj, reklamacja powinna zostac uznana? Co i do kogo powinnam napisać?
mam nadzieję że ktoś pomoże, z góry dziękuję!
anne241 jest off-line  
25-05-2013, 22:31  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.163
Domyślnie RE: reklamacja telefonu w T-mobile

Poradnik Konsumenta
nomnes jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ T-Mobile nie chce wymienić telefonu na nowy (odpowiedzi: 14) Mamy problem z wyegzekwowaniem od T-Mobile sprawnego telefonu. Historia w punktach aby było klarownie. 1. Telefon jest użytkowany przez moją żonę...
§ Wymiana telefonu na gwarancji w T-mobile (odpowiedzi: 34) Witam, Bardzo proszę o pomoc jakąkolwiek wskazówkę. W sierpniu 2013 roku podpisałam umowę abonencką z siecią T-mobile, okres trwania umowy to dwa...
§ Co zrobić (reklamacja telefonu t-mobile) (odpowiedzi: 3) Witam, mam problem z telefonem marki HTC OneS. Zakupiłam telefon od pewnego allegrowicza (faktura). Po paru (bodajże 4) miesiącach telefon zaczął...
§ T-mobile wymiana telefonu (odpowiedzi: 5) Witam. Otóż kupiłem synowi telefon na urodziny. On odrazu po otrzymaniu był nie zadowolony z niego. Gdy go wpólnie otworzyliśmy okazało się ,że...
§ naprawa telefonu Nokia w T-mobile (odpowiedzi: 3) W firmie T-mobile, żądałem wymianę na nowy telefon lub rozwiądzanie umowy bez opłaty kary. Telefon kupiłem z umową o abonamencie. Telefon już popusł...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:42.