Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat - Forum Prawne

 

Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat 2

Zerwij umowe i zaplac kare, albo oplacaj ja do konca okresu dodatkowego. Jesli nie chcesz, zeby znowu sie przedluzyla, to najlepiej juz teraz ja wypowiedz na koniec okresu obowiazywania....



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Problem ze sklepem internetowy...
    Witam. Mam jeden problem. Zakupiłem w sklepie internetowym baterię łazienkową. Jakież było moje zdziwienie, kiedy...
  • § Zakup pojazdu (motor) - (bez)w...
    Witam, w niedziele zakupiłem motor od prywatnego sprzedawcy (jego współwłaścicielem jest jego matka) I...
  • § Problem z Orange
    Witam serdecznie. Mam problem po raz kolejny który zazwyczaj się ponawia przy przedłużeniu umowy. Tym razem...

Odpowiedz
 
31-01-2014, 23:17  
loco1
Przyjaciel forum
 
Posty: 37.566
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Zerwij umowe i zaplac kare, albo oplacaj ja do konca okresu dodatkowego. Jesli nie chcesz, zeby znowu sie przedluzyla, to najlepiej juz teraz ja wypowiedz na koniec okresu obowiazywania.
loco1 jest off-line  
31-01-2014, 23:33  
Kasiulaaa343453
Użytkownik
 
Posty: 68
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Cytat:
Napisał/a loco1
Znasz umowe, ktora zawarl? To pokaz jej tresc.
Znam treści umowy jakie podsuwa swoim klientom CP
I nie ma takiej umowy, w której cyfrowy polsat daje krótszy okres wypowiedzenia niż 3 miesiące. Każdy taki zapis ma w umowie akurat tutaj jestem pewna.

Najpierw niech sie zapyta ile ta kara będzie wynosić jak się dobrze orientuje ceny nie są na tyle wysokie aby nie skorzystać chodzi tutaj o zerwanie umowy która nastąpiła automatycznie.
Najpierw niech zadzwoni i sie zapyta a dopiero później dalej dyskutuje.
Nie ma sensu dalej nad tym tak debatować bo innego rozwiązania nie znajdzie.
Wszystko już zostało napisane.
Kasiulaaa343453 jest off-line  
31-01-2014, 23:34  
rudy_rysiek
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Draństwo... nic więcej... kara za wymuszoną umowę terminową...
Wzbiera we mnie obrzydzenie na myśl o takim podejściu do klienta jako o frajerze do wydojenia. Umowę na pewno zakończę w możliwie najkrótszym terminie. Nie chcę mieć więcej do czynienia z taką firmą.
PS. A ja myślałem, że rozstanie z siecią komórkową było nieprzyjemne,w porównaniu do tego tamto wydarzenie odbyło się w białych rękawiczkach.
rudy_rysiek jest off-line  
31-01-2014, 23:37  
loco1
Przyjaciel forum
 
Posty: 37.566
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Cytat:
I nie ma takiej umowy, w której cyfrowy polsat daje krótszy okres wypowiedzenia niż 3 miesiące. Każdy taki zapis ma w umowie akurat tutaj jestem pewna.
Chyba nie rozumiesz sensu tego zapisu.
loco1 jest off-line  
31-01-2014, 23:41  
Kasiulaaa343453
Użytkownik
 
Posty: 68
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Jak już złożyć wypowiedzenie umowy to wiedz że po miesiącu-dwóch będą jeszcze do ciebie dzwonić abyś jednak podpisał z nimi umowę.
Nawet z nimi nie rozmawiaj a najlepiej nagrywaj rozmowę ponieważ słyszałam *prawdziwy przypadek konsultant był na tyle chamski że sam przedłużył umowę a kiedy osoba, która wypowiadała umowę chciała odwołać się na nagranie nagle okazało się że nagranie wyparowało.
Dlatego też ważne rozmowy nagrywaj sam bo później możesz mieć problemy z ich nagraniem często odpowiedź jest przykro nam nagrania nie ma, zostało uszkodzone itp.
Kasiulaaa343453 jest off-line  
01-02-2014, 00:10  
rudy_rysiek
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Dziki kraj... w którym takie praktyki są legalne... dobrze że nie są aż tak powszechne...
I nikt z tym nic nie może zrobić, bo umowę można podpisać tylko w takiej formie w jakiej przedstawi ją korporacja. Bez szans na wprowadzenie własnych zapisów. Dlatego właśnie sądziłem, że skoro korporacja stosuje rozwiązania przymusu i nie ma możliwości negocjowania warunków umowy to można się jakoś przed tym bronić... ale cóż, płać i płacz a korpo liczy zyski.
rudy_rysiek jest off-line  
01-02-2014, 09:55  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.163
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Cytat:
Napisał/a rudy_rysiek
Dziki kraj... w którym takie praktyki są legalne... dobrze że nie są aż tak powszechne...
A ty nadal nic nie rozumiesz i nadal tylko potwierdzasz to co sam wcześniej stwierdziłeś, że jesteś frajerem...

A jakbyś miał telefon, i nagle by ci odcięli sygnał to byś się nie wkurzył? Nie nazwałbyś tego obrzydzeniem na takie podejście do klienta, że jak kończy się umowa to myk i zamykają usługę a numer tracisz bo nie przedłużyłeś?
I teraz lataj, żeby załatwiać nową umowę.... To to, nie byłoby draństwem i naciąganiem? Przyjąłbyś na klatę, że z dnia na dzień nie masz telefonu albo np. telewizji?

I oczywiście wszystko byłoby w porządku gdyby np. wydarzyło się to 23 grudnia, tuż przed świętami (bo tak np. podpisałeś umowę) i przez cały ten okres nie miałbyś telewizji?

Czy ty nie rozumiesz, że składając podpis pod dokumentem oświadczasz, że znasz jego treść? Nie rozumiesz, że ośmieszasz się jeśli najpierw podpisujesz umowę a potem mówisz, że to naciąganie?

Cytat:
Napisał/a rudy_rysiek
I nikt z tym nic nie może zrobić, bo umowę można podpisać tylko w takiej formie w jakiej przedstawi ją korporacja.
A bronił ci ktoś wypowiedzieć ją w odpowiednim momencie tak aby się nie przedłużyła?

Cytat:
Napisał/a rudy_rysiek
ale cóż, płać i płacz a korpo liczy zyski.
Sam sobie zgotowałeś ten los....
nomnes jest off-line  
01-02-2014, 15:59  
rudy_rysiek
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

@nomnes dziękuję Ci, że mi pomogłeś całą swoją ostatnią wypowiedzią... trollowanie idzie Ci świetnie

Mam wiele podpisanych umów na bardzo różnych warunkach ale tylko w tym przypadku rozstanie się z firmą jest tak trudne i kosztowne. Nie spotkałem się do tej pory z taką pułapką.
Twój tekst o odcięciu sygnału po zakończeniu umowy to jakaś niewydarzona teoria...

W tej chwili koszt rozstania się z CP to około 400zł w tym 3 miesiące abonamentu i kara umowna za rozwiązanie umowy. Wpadłem na pewien pomysł ale opiszę go dopiero jak mi się uda.
rudy_rysiek jest off-line  
01-02-2014, 18:46  
loco1
Przyjaciel forum
 
Posty: 37.566
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Cytat:
W tej chwili koszt rozstania się z CP to około 400zł w tym 3 miesiące abonamentu i kara umowna za rozwiązanie umowy.
Chyba źle to liczysz.
loco1 jest off-line  
14-05-2014, 17:43  
Paulinka7272
Użytkownik
 
Posty: 32
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Witam,

Ja ma problem dotyczący dostępu do internetu. Na początku kwietnia podpisałam umowę z Cyfrowym Polsatem o świadczenie usług o internet. Przy podpisywaniu umowy byłam poinformowana o tym, że pakiet który wykupuję to 15GB/dzień i Pani zapytała mnie również czy chcę dodatkowo wykupić pakiet 50GB/m-c, który obowiązuje od godz. 1 w nocy do 7 rano. Powiedziałam, że nie, gdyż 15GB spokojnie mi wystarczy, a ja nie ściągam aż tyle filmów czy gier. Od razy założyłam sobie blokadę, żeby rachunek nie wzrósł gdyby wyczerpała pakiet. Po jakimś czasie okazało, że się, że mój pakiet 15BG obowiązuje tylko w godzinach od 7 rano do 1 w nocy, a w związku z tym, że nie wykupiłam pakietu nocnego od 1 do 7 nie mogę korzystać z internetu, gdyż go nie ma. W umowie jest, że pakiet nocy obowiązuje w takich godz, ale nigdzie nie ma, że pakiet, który wykupiłam jest tylko w wyznaczonych godz. Po zagłębieniu się w to wszystko zauważyłam, że na stronie Cyfrowego Polsatu i w innych ofertach jest to uwzględnione, ale w mojej umowie nie ma żadnej adnotacji na te temat. Czy w związku z tym jest to zgodne z prawem i umową, że od 1 w nocy do 7 rano jestem bez internetu?

Bardzo proszę o odpowiedź
Z góry dziękuję
Paulina
Paulinka7272 jest off-line  
14-05-2014, 17:56  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.163
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Cytat:
Napisał/a Paulinka7272
ale nigdzie nie ma, że pakiet, który wykupiłam jest tylko w wyznaczonych godz.
Jeśli tak faktycznie jest i ani umowa, ani regulamin świadczenia usług nie wskazuje, że twój pakiet ma ograniczenia czasowe, masz prawo zażądać świadczenia go przez całą dobę.
nomnes jest off-line  
14-05-2014, 21:48  
Paulinka7272
Użytkownik
 
Posty: 32
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Na moje może mało fachowe oko nigdzie tego nie ma Tej oferty, którą ja brałam już nie ma bo teraz jest jakaś inna, lepsza promocja. Na wszelki wypadek załączam linka do strony z ogólnym regulaminem http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded...ktroniczne.pdf gdzie istotnym punktem jak dla mnie jest §2 punkt 4.
Dodatkowo wrzucam skan umowy o interenet

http://zapodaj.net/6179c729d3358.bmp.html

http://zapodaj.net/c13905d2cfa19.bmp.html

http://zapodaj.net/4fb0667c7696c.bmp.html
Paulinka7272 jest off-line  
14-05-2014, 22:08  
hatchet
Stały bywalec
 
Posty: 872
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Na moje oko brakuje jeszcze (wg ostatniej strony pkt. 8 )
1. Cennik usług telekomunikacyjnych...
2. Regulamin promocji "multimedialna"

I tam trzeba szukać co oznacza: Ilość danych w ramach pakietu (dzień)
W cennikach i regulaminach dostępnych na stronie jest jasno określone w jakich godzinach jest pakiet "dzień"
hatchet jest off-line  
04-11-2014, 21:46  
nocnytyper
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Zakończenie umowy Cyfrowy Polsat

Witam
Ja zawierałem umowę telefonicznie. Zostały dodane kanały i chciałem je mieć, skoro łaciłem najwyższy abonament. Pan zaproponował mi że umowa będzie zawarta na 12 albo 15 miesięcy(już nie pamiętam tego detalu). Spytałem go wówczas, co z obecną umową która miała obowiązywać jeszcze przez 4 miesiące. Powiedział że tamta umowa zostanie zakończona automatycznie ostatniego dnia obecnego miesiąca, a od 1 dnia następnego miesiąca nowa umowa wchodzi w życie. Na pytanie czy po okresie na który zawieramy umowę, zostanie ona przedłużona czy nie, Pan stwierdził że umowa nie zostanie przedłużona automatycznie, że jest do tego potrzebna nowa umowa którą będziemy mogli zawrzeć telefonicznie lub w oddziale pod koniec. Teraz loguję się do ICOK-a i widzę, że została ona automatycznie przedłużona na okres dodatkowy 12 miesięcy. Dodam, że nie byłem telefonicznie informowany o takiej klauzuli, wręcz przeciwnie, zostałem poinformowany że umowa nie zostanie przedłużona automatycznie. Na mój list do polsatu dostałem odpowiedź, że zgodnie z umową, okres obowiązywania umowy został przedłużony na kolejne 12 miesięcy. I że mogę wypowiedzieć umowę z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia i karą umowną.
Dla mnie to jest oszustwo. Niczego nie podpisywałem, umowa została zawarta telefonicznie. Jakiś tam papierek z polsatu przyszedł po kilku dniach od zawarcia umowy, ale niczego nie podpisywałem, nie był to polecony ani kurier, więc nawet tego nie czytałem, bo tak jakbym tego nie dostał.
Pytanie: iść z tym do sądu, czy narazie grzecznie napisać od adwokata? Czy po prostu zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta i oni to załatwią?
nocnytyper jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ wypowiedzenie umowy cyfrowy polsat (odpowiedzi: 6) Witam poradzcie w sprawie wypowiedzenia w maju wyslalem mailem (skan) oryginalnego pisma o wypowiedzenie umowy z cyfrowym polsatem w...
§ Cyfrowy polsat zmiana umowy (odpowiedzi: 3) Witam, otóż podpisałem umowę na internet CP jakieś pół roku temu, lecz ostatnio weszła nowa oferta która oferuję nowym abonentom ponad 2 razy tańszy...
§ Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy (odpowiedzi: 14) Witam. Mam następujący problem. Cyfrowy Polsat od 3 tygodni nie nadaje właściwie sygnału tv dla mojego dekodera. Mimo kilkudziesięciu konsultacji...
§ Wypowiedzenie umowy - Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 3) 29. listopada 2012 podpisałem z Cyfrowym Polsatem umowę na dostarczanie mobilnego internetu LTE. Jako, że mimo zapewnień konsultanta w mojej okolicy...
§ Cyfrowy Polsat - wyłączenie dekodera (odpowiedzi: 6) Witam, Mam taki problem, już od 2 lat mam umowę z cyfrowym polsatem, dzisiaj wyłączyli mi wszystkie programy (błąd 04), po kontakcie z BOK...
§ Wypowiedzenie umowy polsat cyfrowy (odpowiedzi: 44) Witam proszę o pomoc w odpowiedzi na pytanie. Wypowiedziałem umowę z cyfrowym polsatem z 3 miesięcznym okresem. Wypowiedzenie wysłane 3 dnia...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:48.