reklamacja - brak karty gwarancyjnej - Forum Prawne

 


Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
01-09-2009, 11:55  
arcziramm
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie reklamacja - brak karty gwarancyjnej

Witajcie.
Mam problem. Kupilem pol roku temu akumulator. Dzis okazalo sie ze jest wadliwy. Mam na niego fakture, niestety brak karty gwarancyjnej, gdyz Pan ze skelpu jak twierdzil sie spieszył i prosil by podjechac w innym terminie. Niestety przez natlok obowiazkow zapomnialem o tym...
Czy sklep powinien uznac gwarancje na podstawie samej faktury? Czy mozna jakos udowodnić, że karta nei została wydana?
pozdr
arcziramm jest off-line  
30-09-2009, 19:57  
crazymaro
Użytkownik
 
crazymaro na Forum Prawnym
 
Posty: 250
Domyślnie RE: reklamacja - brak karty gwarancyjnej

Udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe, natomiast jeżeli gwarancja jest udzielona, to sprzedawca powinien wydać dokument gwarancyjny.
Na podstawie dowodu zakupu jak najbardziej można złożyć reklamację do sprzedawcy.
crazymaro jest off-line  
Linki sponsorowane

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:24.