rozwiązanie umowy - PLAY - Forum Prawne

 

rozwiązanie umowy - PLAY 2

Witam serdecznie, czy jeśli prawo polskie pozwala podpisywać umowę w salonie, czyli osoba reprezentująca firmę ma prawo zawierać umowy prawne w imieniu firmy, to czy ta sama osoba nie powinna móc przyjąć druku rozwiązania umowy? ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Odmówienie sprzedaży
    Witam. Chciałem prosić o opinię w sprawie, która mnie dziś spotkała. Udałem się do sklepu celem zakupu biletów...
  • § Kanały telewizji naziemnej
    Witam! Jestem klientem pewnej telewizji kablowej. Od któregoś już roku jest dostępna darmowa telewizja cyfrowa...
  • § DHL odmowa uznania reklamacji
    Witam Kupiłam w sklepie internetowym zlewozmywak ceramiczny przesyłka kurierska ubezpieczona... po przyjeździe...

 
30-04-2010, 09:08  
KonradSu
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Witam serdecznie,

czy jeśli prawo polskie pozwala podpisywać umowę w salonie, czyli osoba reprezentująca firmę ma prawo zawierać umowy prawne w imieniu firmy, to czy ta sama osoba nie powinna móc przyjąć druku rozwiązania umowy?

spóźniłem się dobry miesiąc z przesłaniem pisma rezygnacji na skrytkę pocztową. Chcę po zakończeniu obowiązywania umowy zmienić abonament na formę pre-paid (czyli Fresh'a).

mój brat pół roku temu taki papier mógł zostawić w salonie, teraz zmienił się regulamin. ja nie mogę. i czuję się lekko oszukany..
KonradSu jest off-line  
02-06-2010, 09:01  
tasman01
Początkujący
 
Posty: 15
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

poszukaj na forum bo gdzieś już tu czytałem i można zostawić o takiej osoby.
jest nawet jakiś przepis na to
tasman01 jest off-line  
18-11-2010, 00:12  
summersolstice
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Witam.Podczepię się tutaj ze swoim tematem.Moja umowa w play kończyła się 30 października 2010.Zgodnie z warunkami reg ,wysłałam wypowiedzenie listem poleconym,na adres skrzynki pocztowej w Komornikach. 15 października dostałam pismo od Play,że moja rezygnacja została odrzucona z powodu braku podpisu ręcznego (napisalam pismo,podpisalam maszynowo,zapomnialam osobiscie-fakt mój błąd),Tego samego dnia wysłałam pismo-rezygnację plus wyjasnienie i prośbę o zaakceptowanie piewszego terminu wypowiedzenia.
Z braku responsu,zadzwonilam do play 6 listopada 2010-a Pani z Boa stwierdzila ze nie doszlo.Dziwne ,że od 15 pazdziernika,bedac poleconym i priorytetem nie doszlo..Zadzwonilam 12 listopada i nie bylo dalej odpowiedzi i Pani napisala notę o przyspieszenie.
Dziś dostaje pismo,ze moje pismo wplynelo 19.10.2010 a moja umowa wygasnie dopiero 09.12.2010 powolujac sie na paragraf 16 pkt 5
cytuje" Zarówno Abonent, jak i Operator, są uprawnieni do rozwiązania Umowy z
zachowaniem okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest
od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie
Rozliczeniowym, w którym złoŜono oświadczenie o rozwiązaniu Umowy. Umowy
zawarte na czas określony mogą określać inne zasady ich wcześniejszego
rozwiązywania.

Jednocześnie podpunkt 6 mowi:
6. Za dzień złożenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień
doręczenia na adres korespondencyjny OK podany na stronie WWW Operatora
dokumentu zawierającego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z
upływem okresu wypowiedzenia.

Moim zdaniem te 2 punkty sobie przeczą.
Kolejne fakty są takie,że pierwsze pismo z 22.09.10 zostało doręczone do Play 29.09.10 a ich odpowiedz zostala wyslana dopiero 09.10.10.Typowa gra na zwłokę,gdyby zostalo wyslane od razu zdazylabym odeslac odpowiedz przed okresem rozliczeniowym.
No wiec moja umowa z 30.10.10 zrobila sie nagle umową do 09,12,10.Nie korzystam z telefonu od konca pazdziernika.Uwazam ,ze to jest zwykle dziadostwo-wyrwac grosz od klienta.Dodam ,ze mam u nich jeszcze abonament na internet i planowalam rowniez przeniesc po 10 latach moj numer z ery do play.Juz nie mam zamiaru.
Nie mam tez zamiaru placic faktury za cos z czego nie korzystam.Czy ktoś ma jakieś ciekawe i sensowne sugestie?
summersolstice jest off-line  
05-05-2011, 14:12  
manrox
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Witam

Mój problem polega na tym, że wysłałem rezygnacje nie do Komornik tylko do Warszawy na ul. Taśmową. Czy to faktycznie jest załamanie regulaminu i moja wina? Przecież jest to ich jakiś oddział poza tym z tego adresu przyszła do mnie umowa. Mam potwierdzenie odbioru z poczty ale nikt się ze mną nie kontaktował, że adres jest zły. Na wysyłane reklamacje odpisują tylko, że nie mają takiego pisma.
manrox jest off-line  
16-06-2011, 22:04  
litan1@wp.pl
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie rozwiązanie umowy - PLAY ONLINE

Witam,

W dniu 06.06.2011 przesłałem wypowiedzenia umowy ( play online) na adres w Komornikach!!
TAK MNIE POINFORMOWANO W SALONIE PLAY !!! w dniu 05.06.2011r. ( Obsługa salonu wydrukowała mi pismo firmowe z zaznaczonym adresem do korespondencji w dniu 05.06.2011r na adres w KOMORNIKACH)
Pani poinformowała mnie w dniu dzisiejszym ( 16.06.2011r) ze adres do korespondencji uległ zmianie na Warszawski i mam jeszcze raz pisać pismo z wypowiedzeniem na Warszawski adres podczas gdy na oficjalnych stronach Play jest info ze adres w Komornikach będzie funkcjonował jeszcze przez ok 6 – cy.
Kto jest odpowiedzialny za informowanie salonów??, kto wyciągnie konsekwencje od salonu który udzielił informacji ???
Napisałem już dwa zgłoszenia i wysłałem skan potwierdzenia nadania, czekam.
Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?
Jestem w Play od kilku lat i byłem zadowolony z obsługi w tym momencie zaczynam żałować że przedłużyłem umowę dotyczącą telefonu.

Pozdrawiam
Krzysztof
litan1@wp.pl jest off-line  
07-08-2011, 16:58  
vera30
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Mam problem również z rozwiązaniem umowy z Play na Internet. Pierwsza umowę podpisałam 14.09.2009r, na 12 miesięcy. Byłam zadowolona więc pod koniec umowy (5.09.2010) podpisałam aneks do starej umowy na Play Online 10 GB (promocja RePlay Online Extra z upustem 2) na kolejne 12 miesięcy. Transfer się posypał więc zdecydowałam o nie przedłużaniu umowy i zgodnie z regulaminem (30 dni wypowiedzenia przed końcem umowy) wysłałam pismo o rezygnacji na Komorniki z dniem 01.08.2011. Umowa była ważna do 14.09.2011, czyli zachowałam okres wypowiedzenia. Na stronie w Play24 widnieje potwierdzenie otrzymania rezygnacji z dnia 03.08.2011. W odpowiedzi dostałam pismo z dnia 06.08.2011 że owszem przyjęli rezygnację że

" ...Umowa dla numeru 48798888886 zostanie rozwiązana z dniem 9 września 2011 roku, z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt 1 i 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów."
ALE
"Informujemy również, że umowa została podpisana w ramach Oferty Promocyjnej "Play Online 10GB", w której zobowiązała się Pani nie rozwiązywać jej przez okres 12 miesięcy. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed upływem wyznaczonego okresu, jest Pani zobowiązana do uregulowania opłaty specjalnej w proporcjonalnej kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do czasu jej wygaśnięcia."

I teraz nie wiem o co chodzi, przecież obowiązuje termin 30 dni no ale chyba nie DOKŁADNIE 30. Nic nie ma o wyliczeniach jaka to kwota.
Czy ktoś może mi wyjaśnić gdzie popełniłam błąd czy Play próbuje mnie naciągnąć?
vera30 jest off-line  
07-08-2011, 17:09  
djiksik
Stały bywalec
 
djiksik na Forum Prawnym
 
Posty: 2.824
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Podpisujac aneks przedluzylas umowe i nie moglas jej wypowiedziec przed zakonczeniem umowy wiec oplata jest prawidlowo naiczona.Gdybys nie podpisala aneksu to byloby wszystko ok
djiksik jest off-line  
07-08-2011, 18:06  
vera30
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Aneks podpisałam rok temu i właśnie się kończy 14.09.2011. Czyli umowa z aneksem trwała 2 lata. Nadal nie wiem co było nie tak.
vera30 jest off-line  
01-11-2011, 12:00  
kwiatu5
Początkujący
 
Posty: 20
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

PLAY zarabia na naszej nieuwadze gruuuuube pieniążki.
Oto jak:

Umowa koczyńczyła mi się 09.07.2011.

Wypowiedzenie wysłałem 09.06.2011 (30 dni przed zakończeniem).

Ponieważ PLAY przyjmuje wypowiedzenia tylko w średniowieczny sposób PLAY otrzymał wypowiedzenie 10.06.2011.

Rozpatrywano je 30 dni, więc w lipcu ustalono, ze usluge wylacza w sierpniu.


10.06 wysyłka
10.07 decyzja
10.08 odłączenie


Teraz ścigają mnie sądownie o 45,37zł za PLAY ONLINE
kwiatu5 jest off-line  
01-11-2011, 14:27  
loco1
Przyjaciel forum
 
Posty: 22.351
Domyślnie RE: rozwiązanie umowy - PLAY

Ktoś Ci zabraniał wysłać je wcześniej?
loco1 jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawa konsumenta - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Rozwiązanie umowy z Plusem - uzależnienie kary od podanego powodu rozwiązania umowy - Witam, Mój problem jest następujący. Jak wszystkim wiadomo ostatnio Plus zmieniał regulamin, co - zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne - dało...
§ Rozwiązanie umowy z PLAY - Witam serdecznie moja sprawa wyglada nastepujaco: w styczniu br. podpisalem umowe o abonament z PLAY na kwote 60 zl , aktywacja miala nastapic w...
§ play - problemy z rozwiązniem umowy - Witam, mam problem z firmą play i bardzo prosiłabym o jakąś porade, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i zupełnie nie wiem co robić. 5...
§ Po rozwiązaniu umowy Play żąda opłat... - W dniu ~25 kwietnia zawarłem z Playem umowę na świadczenie usług PlayOnline-internet. Była to promocja,którą w przypadku rezygnacji do 7 dni,możemy...
§ Rozwiązanie umowy Play- brak odpowiedzi na reklamację- windykator - Witam, mam problem z siecią Play. w grudniu zeszłego roku podpisałam umowę o mix play. W czasie podpisywania umowy nie został przedstawiony pisemny...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:29.