nieodebrana przesyłka w postępowaniu administracyjnym, - Forum Prawne

 


Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Postępowanie administracyjne > Prawo administracyjne

Prawo administracyjne - aktualne tematy:


Odpowiedz
 
04-04-2013, 22:59  
marszef
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie nieodebrana przesyłka w postępowaniu administracyjnym,

W 2009 roku zmieniłam adres zamieszkania. Dowiedziałam się, że na przełomie okresu grudzień 2012 - luty 2013 na mój poprzedni adres zamieszkania przyszło kilka powiadomień o przesyłce poleconej w postępowaniu administracyjnym. Nie wiem jak mam postąpic, czy uwazac tą sprawę jakby mnie nie dotyczyła \inny adres zamieszkania\ czy sprawę wyjaśnic do końca. Proszę o poradę.
marszef jest off-line  
05-04-2013, 07:31  
przem25
Stały bywalec
 
Posty: 413
Domyślnie RE: nieodebrana przesyłka w postępowaniu administracyjnym,

art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071 ze zmianami),

W toku postępowania strony lub ich pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdorazowej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem jest prawnie skuteczne.
przem25 jest off-line  
Linki sponsorowane

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:18.