sprawa rozwodowa - Forum Prawne

 

sprawa rozwodowa

dzień dobry! jestem na forum pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość. chce złożyć pozew rozwodowy bez orzekania o winie. długo czekałam aż dzieci będą pełnoletnie.z mężem nic mnie juz nie łączy (niestety tylko wspólne mieszkanie ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne

Prawo cywilne - aktualne tematy:

  • § Podszywanie się pod osobe/adre...
    Witam, mam krótkie pytanie.Prawie a zarazem "nie" padłem ofiarą oszustwa w internecie.Pewna osoba sprzedawała na...
  • § Zgoda na alkohol (pilne!)
    Witam, jestem współwłaścicielem budynku wielorodzinnego (3 rodziny łącznie ze mną), w którym prowadzę sklep...
  • § kazus przedawnienie
    Artykuł 118 Kodeksu cywilnego stanowi: Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat...

 
09-03-2012, 19:49  
Katarzynka273
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie sprawa rozwodowa

dzień dobry! jestem na forum pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość. chce złożyć pozew rozwodowy bez orzekania o winie. długo czekałam aż dzieci będą pełnoletnie.z mężem nic mnie juz nie łączy (niestety tylko wspólne mieszkanie gdzie jesteśmy współwłaścicielami) od 10 lat!!!! sprawy łozkowe miedzy nami zanikły, nie mamy wspólnych znajomych,nie prowadzimy wspólnego gospodarstwa domowego, maż do niczego sie nie dokłada, na dzieci nie dawal ani nie daje na moje prośby o pomoc finansowa słyszałam ze nie ma pieniedzy wiem ze pracuje za granica.ciagne sama ten moj wozek i przyznam ze nie mam juz siły napiszcie prosze co myslicie jak sad sie do podejdzie? czy moze pisac z orzekaniem o winie?
Katarzynka273 jest off-line  
09-03-2012, 19:57  
amadis
Stały bywalec
 
amadis na Forum Prawnym
 
Posty: 6.802
Domyślnie RE: sprawa rozwodowa

To już Twoja decyzja z orzekaniem o winie. Bez orzekania w takiej sytuacji pewnie uzyskasz szybko rozwód. Przy orzekaniu trzeba przedstawić dowody i swiadków. To pranie brudów rodzinnych. No i sprawa potrwa dłużej.
amadis jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Prawo cywilne - Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Tocząca się sprawa o alimenty a sprawa rozwodowa - Witam piszę w imieniu kolegi ponieważ miał 1 sprawę rozwodową na której był i nie było uzgodnionych alimentów itp, obecnie toczy się przed Sadem...
§ Sprawa rozwodowa a sprawa o alimenty - Witam. Mam do państwa ważne pytanie. Otóż w połowie października odeszłam od męża tyrana i alkoholika złożyłam do sądu rejonowego pozew o...
§ Sprawa rozwodowa - Mąż wystąpił z pozwem o rozwód bez orzekania o winie.Mamy termin rozprawy. Nie zgadzam się z pozwem jest ewidentnie winny rozbicia związku.Czy mam...
§ sprawa o alimenty a sprawa rozwodowa - Witam ponownie. Moja żona założyła mi sprawę o alimenty, sąd na niejawnej rozprawie przynał jej zabezpieczenie. Co się stanie jeżeli w trakcie sprawy...
§ Sprawa karna - sprawa rozwodowa - Jestem po I sprawie rozwodowej z moim "mężem". Niestety na tej jednej się nie zakończyło, gdyż mąż podał świadków (świadków, którzy nie będę na...
§ sprawa rozwodowa - Jestem w trakcie sprawy rozwodowej. Czy moze mi ktos odpowiedziec jak mam zapobiec przedstawieniu przez zone zaswiadczenia iz jest ona psychicznie...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:50.