Czas reklamacji (naprawy) - Forum Prawne

 


Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo spółek handlowych

Prawo spółek handlowych - aktualne tematy:

  • § Kapitał zapasowy przy rejestra...
    Witam, Zakładam spółkę z o.o. za pomocą tzw. S 24. Czy możliwe jest w tym trybie ustalenie wysokości...
  • § Podatek od dywident zagraniczn...
    Cześć wszystkim, mam pytanie. Mieszkałam w Anglii prawie cały 2015 rok. Do stycznia 2016 roku byłam na urlopie...
  • § spolka zoo
    witam chcę założyć z kolegą spółkę zoo chcemy mieć po tyle samo udziałów , i każdy z nas chciałby być...

Odpowiedz
 
07-03-2014, 11:37  
Kuba_B
Początkujący
 
Posty: 10
Domyślnie Czas reklamacji (naprawy)

Witam serdecznie,

Zakupiłem chwilę przed nowym rokiem tablet z funkcją 3g (bardzo przydatny do pracy w firmie). Oczywiście sprzęt na FV, sprzęt nie markowy aby nie obciążać niepotrzebnie budżetu. Niestety od początku jego nie "markowość" ukazywała się w zawieszaniu sie tabletu, jego niepoprawnym działaniu, brak reakcji an dotyk itp. Oczywiście postanowiłem, że wszystkie te błędy nagram i wrzucę na tablet aby serwis wiedział co się dzieje (czasami tablet działał normalnie). Tablet został wysłany do serwisu ~6-7 lutego. Dotarł w poniedziałek. Natomiast status zmienił się dopiero we środę (informacja o przyjeciu przesyłki, że są widoczne ślady użytkowania i zarysowane szkło - ciekawe, że na gorilla glas to jest - widocznie bardzo wprawne oko serwisanta zauważyło rysy- ja nie). Od tego czasu zmieniono status 14 lutego na "oczekiwanie na części" i niestety do dzisiaj brak jego zmiany. Pisałem 2 tygodnie temu w tej sprawie, niestety odzew to "prosimy o cierpliwość".
Niestety ja już mam dosyć czekania, sprzęt który powinien mi służyć do pracy, leży w serwisie. Najchętniej prosiłbym o zwrot pieniędzy ewentualnie wymianę na nowy. Czy jest taka możliwość? Wiem, że nie ma ograniczenia dotyczącego naprawy, tzn. nie powinna być z tym zwłoka, ale...

W regulaminie dołączona jest informacja: "Gwarant dołoży wszelkich starań, aby usunięcie wady zostało wykonane w terminie do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania wadliwego sprzętu. W przypadku przyjęcia warunkowego (podejrzenie uszkodzenia powstałego z winy kupującego) termin naprawy nie jest określony."

Czy mogę coś z tym fantem zrobić?

PS: jeżeli zły dział, proszę o poprawę/przeniesienie. Wiem, że nie jestem konsumentem z racji zakupu na firmę.
Kuba_B jest off-line  
Linki sponsorowane

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:51.