Interwencja policji! Pilne - Forum Prawne

 

Interwencja policji! Pilne

Witam! Dzis ok 4 rano zabrala mojego meza policja, po tym jak skoczyl do bicia do mojego brata. Byl pod wplywem alkoholu, tym bardziej ze jeszcze bierze antybiotyki. Mojemu bratu nic nie zrobil, ale byla ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Prawo wykroczeń

Prawo wykroczeń - aktualne tematy:

  • § Potrącenie na pasach
    Witam, 1.kwietnia na pasach potrąciłam dziewczyne. Sytuacja wyglądała następująco: jechałam rano do szkoły,...
  • § Przyjęcie mandatu, koszty post...
    Witam, moja siostra we wrześniu przekroczyła prędkość, mandat przyszedł po terminie w którym właściwie władze...
  • § Zastawiona brama mój błąd
    Witam sprawa wygląda tak. Dwa tygodnie temu byłam z mężem u dentysty drugi raz w jego prywatnym domu tam gdzie ma...

Odpowiedz
 
16-12-2011, 18:06  
natka4844
Użytkownik
 
Posty: 122
Domyślnie Interwencja policji! Pilne

Witam! Dzis ok 4 rano zabrala mojego meza policja, po tym jak skoczyl do bicia do mojego brata. Byl pod wplywem alkoholu, tym bardziej ze jeszcze bierze antybiotyki. Mojemu bratu nic nie zrobil, ale byla 2 razy wzywana policja, po czym za drugim razie go zabrali. Policja mi powiedziala ze w moim miescie nie ma wytrzezwialki tak wiec prawdopodobnie pojdzie na dolek. Zadzwonilam w poludnie na policje i dyzurny mi powiedzial ze siedzi na dolku i zostanie zwolniony jak wytrzezwieje. Wydaje mi sie ze spokojnie do tej pory wytrzezwial . Ile max moga go trzymac na dolku i czy jak jest na zwolnieniu lekarskim , bo jest po zabiegu to czy policja zglosi to do pracy????ze na zwolnieniu byla taka akcja czy to nie ma nic wspolnego. Jestem biala w tym temacie bo pierwszy raz sie cos takiego zdarzylo. A policjant zadal mi pytanie xzy maz ma niebieska karte, co to takiego????
natka4844 jest off-line  
16-12-2011, 18:37  
dag0
Stały bywalec
 
Posty: 3.276
Domyślnie RE: Interwencja policji! Pilne

Cytat:
niebieska karte,
-dotyczy przemocy w rodzinie.
Cytat:
Ile max moga go trzymac na dolku
-48h
dag0 jest off-line  
16-12-2011, 18:57  
destructor
Zbanowany
 
Posty: 25.124
Domyślnie RE: Interwencja policji! Pilne

Cytat:
Napisał/a dag0 Zobacz post
-48h
Jeśli był doprowadzony tylko do wytrzeźwienia to w momencie kiedy będzie miał 0,00 mg/l to go zwolnia.
destructor jest off-line  
16-12-2011, 19:03  
natka4844
Użytkownik
 
Posty: 122
Domyślnie RE: Interwencja policji! Pilne

dziwne to troche bo wydaje mi sie ze do tego czasu juz by wytrzezwial...mam nadzieje ze predko nie wroci...facet to....nie obrazajac wyjatki
natka4844 jest off-line  
16-12-2011, 19:37  
destructor
Zbanowany
 
Posty: 25.124
Domyślnie RE: Interwencja policji! Pilne

Może poszedł pić dalej
destructor jest off-line  
Linki sponsorowane
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
§ Interwencja policji i sąd Anilek Prawo rodzinne i opiekuńcze 32 03-02-2011 17:12
§ interwencja policji irekt Prawo wykroczeń 15 06-07-2010 16:03
§ Interwencja policji Wyjec Postępowanie administracyjne 4 23-12-2009 07:41
§ Interwencja Policji Stuf Dyskusja ogólna 2 16-08-2009 17:24
§ Interwencja policji bodescu Prawo wykroczeń 1 26-07-2009 15:49
§ Interwencja policji toomal Prawo wykroczeń 1 28-10-2007 13:43


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:07.