Życie w zakładzie karnym.... - Forum Prawne

 

Życie w zakładzie karnym....

Czy jest może ktoś kto ma bliską osobę, bądź sam kiedyś siedział w Łodzi przy ul.Smutnej 21? Bo mój narzeczony ma sie niedługo wstawić do aresztu i nie wie czy zostać w Łodzi czy pisać ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Więziennictwo

Więziennictwo - aktualne tematy:


Zamknięty temat
 
14-08-2007, 00:03  
amelia123
Początkujący
 
Posty: 19
Domyślnie Życie w zakładzie karnym....

Czy jest może ktoś kto ma bliską osobę, bądź sam kiedyś siedział w Łodzi przy ul.Smutnej 21? Bo mój narzeczony ma sie niedługo wstawić do aresztu i nie wie czy zostać w Łodzi czy pisać o przeniesienie do innej miejscowości? Chciałabym sie dowiedzieć czy na smutnej latwo o warunkowe zawolnienie? Jak czesto mozna dzwonić? I najważniejsze to jeżeli wiecie gdzie są zakłady karne, w których łatwo dają warunkowe zwolnienie?[/b]
amelia123 jest off-line  
14-08-2007, 02:32  
Ardenka
Użytkownik
 
Posty: 36
Domyślnie

hmhm Smutną znam tylko jako Areszt Śledczy hmhm Zaklad karny jest na ul.Kraszewskiego...a tam podobno bardzooooo trudno jesli chodzi o warunkowe.Na Smutnej jesli jest oddział karny to niestety nie potrafię odp. jak jest.
Ardenka jest off-line  
14-08-2007, 09:19  
Moniak
Stały bywalec
 
Moniak na Forum Prawnym
 
Posty: 1.294
Domyślnie

Odradzam Kraszewskiego. W Łowiczu podobno też ciężko.
Moniak jest off-line  
14-08-2007, 11:19  
atinanifareska
Użytkownik
 
Posty: 79
Domyślnie

Słyszałam,że w miare łatwo jest w Nysie wyjść z wokandy tzn.przynajmniej tak mój P mówił jednak my wnioskowaliśmy o przeniesienie bliżej miejsca zamieszkania do Wojkowic a tu różnie to bywa jedni mają szczęście inni nie
atinanifareska jest off-line  
15-08-2007, 14:57  
literka 21
Użytkownik
 
Posty: 113
Domyślnie

Na smutnej jest Areszt śledczy ( moj łobuz tam przebywa) zaś na Kraszewskiego jest ZK - i tam z tego co słyszałam trudno o warunek, z resztą nasza koleżanka Moniak ma tam swojego faceta, który własnie stara sie o warunek i wychodzą z tego same niepowodzenia....
A jesli twój facet ma sie stawic do AS to na smutnej nie jest tak źle, przynajmniej moj A nie narzeka, można sie przyzwyczaic..
literka 21 jest off-line  
15-08-2007, 23:59  
amelia123
Początkujący
 
Posty: 19
Domyślnie

on wczesniej siedzial na smutnej w areszcie sledczym teraz po wyroku siedzi w zakladzie karnym tam jest areszt sledczy i zaklad karny osobno bo w innych pawilonach na smutnej sa 3 pawilony jeden sledzy drugi karny a trzei sledczo karny
amelia123 jest off-line  
20-08-2007, 21:45  
kaczka1
Początkujący
 
Posty: 25
Domyślnie

moniak moj maz tez siedzi w zk w lodzi na kraszewskiego tam naprawdw jest ciezko o warunkowe?bo on tez sie stara wyskoczyc.teraZ trafil tam do psychiatryka i tam sie leczy.jest mozliwosc zeby go wypuscili na leczenie na wolnosci?bo on tam wykorkuje
kaczka1 jest off-line  
20-08-2007, 21:58  
Moniak
Stały bywalec
 
Moniak na Forum Prawnym
 
Posty: 1.294
Domyślnie

Możliwość jest znikoma.
Moniak jest off-line  
21-08-2007, 13:56  
kaczka1
Początkujący
 
Posty: 25
Domyślnie

moniak dzieki za odpowiedz, stracilam juz nadzieje,ze go wypuszcza
kaczka1 jest off-line  
21-08-2007, 14:21  
Moniak
Stały bywalec
 
Moniak na Forum Prawnym
 
Posty: 1.294
Domyślnie

Kaczka, nie ma co tracić nadziei, tylko trzeba działać. Załatw mu taką terapię na wolności - zdobądź takie zaświadczenie, że taka i taka osoba, zobowiązuje się prowadzić terapie z Twoim mężem. Zapewniam Cię, że w niczym to nie zaszkodzi. Jaki wyrok ma do odsiedzenia ?? Kaczko, w zależności od tego jaka to terapia, możesz starać się przenieść go do innego ZK. Na jak długo jest ona planowana ??Musisz wziąć pod uwagę, że mało jest ZK, które mają oddziały terapeutyczne. Jeżeli terapia skończy się przed końcem kary, możesz próbować przenieść go do innego ZK po terapii. Możliwości masz wiele - ale mówię Ci jak jest - tam w Łodzi warunkowe to FIKCJA. Ale działaj - to co zrobisz nikomu nie zaszkodzi, a jeżeli go przeniesiesz, to może Wasze starania doceni ktoś w INNYM ZK.
Moniak jest off-line  
22-08-2007, 10:41  
kaczka1
Początkujący
 
Posty: 25
Domyślnie

dzieki moniak.moj maz jest narazie na sankcji .wlasnie mu przedluzyli i nie chcieli mu uchylic aresztu bo stwierdzili ze musi sie tam leczyc.ile ta terapia bedzie trwala tego nie wiem.staram sie o leczenie na wolnosci.czy taki lekarz moze wystawic zaswiadczenie ze zoobowiazuje sie prowadzic terapie?
czy moga mu uchylic areszt jezeli jego 4 letni synek chodzi do psychologa bo rozstanie z ojcem jest dla niego ciezkie bo byli bardzio zzyci?trafil do psychiatryka w lodzi bo w lowiczu probowal sie powiesic.slyszalam ze jezeli oskarzonemu grozi niebezpieczenstwo i moze sobie cos zrobic to sad powinien uchylic areszt.czy to prawda?co moge jeszcze robic?zeby go wyciagnac.
kaczka1 jest off-line  
22-08-2007, 11:38  
Moniak
Stały bywalec
 
Moniak na Forum Prawnym
 
Posty: 1.294
Domyślnie

Tzn jest na terapii ze względu na próbę samobójczą ?? Kaczko, mój J ma wystawione zaświadczenie od psychoterapeutki, że zobowiązuje się z nim przeprowadzić terapię, ale na określonych warunkach (chodzi głównie o względy finansowe). Kaczko, jeżeli Twój mąż jest w areszcie, to jeszcze nic nie wiadomo. To nie sąd penitencjarny decyduje o uchyleniu sankcji. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej szukaj w tematach "przedłużenie aresztu" i w podobnych. Ja nigdy nie miałam do czynienia z AŚ, więc Ci nie powiem. Ale adwokat Wam by się przydał. Pozdrawiam
Moniak jest off-line  
08-09-2007, 21:00  
kasiorkowa
Użytkownik
 
Posty: 81
Domyślnie

Amelia moj lobuz jest w strzelcach oposkich nr 1 i mowi ze tak tez latwo jest z warunkowym i wogole kumpel ktory siedzial w nysie teraz niedawno wyskoczyl to opowiadal mi ze to co sie dzieje w strzelcach op to sa cyrki bo duzo osob transport mialo na nyse ze strzelc i opowiadali mu ze tam kolesie odsiedzieli rok i za pierwsza wokanda wyskoczyli z puchy wiec wydaje mi sie ze jest bardzo latwo z wokanda ale to zalezy tez napewno od humory sedziego
kasiorkowa jest off-line  
09-09-2007, 10:58  
amelia123
Początkujący
 
Posty: 19
Domyślnie

tez uwarzam ze to zalezy od humoru sedziego ale decydujacy jest tez niestety humor prokuratora , a u mnie w Łodzi sedziowie i prokuratorzy maja zazwyczaj kiepski humor ale juz jeden kolega mojego M wyszedl z wokandy ze smutnej,wiec jemu tez moze sie uda...zobaczymy
amelia123 jest off-line  
30-10-2008, 16:59  
ane
Użytkownik
 
ane na Forum Prawnym
 
Posty: 242
Domyślnie

mam pytanie dotyczace , wlasnie , albo zk na kraszewskiego (??) albo as na smutnej , bo mojego Jelenia 3 razy juz chcieli tam wywiezc do szpitala na zabieg, na sledczym teraz jak bedzie na karnym to tez go moga tam zawiezc (??) i jakie tam sa warunki w tym "szpitalu".
ane jest off-line  
Linki sponsorowane
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Nauka w zakładzie karnym (odpowiedzi: 3) Witam. Wie ktoś w jakich zakładach można dokończyć szkołę średnia ?
§ Wypadek w Zakładzie Karnym (odpowiedzi: 1) Witam przebywając w ZK poślizgnąłem się na oblodzonym chodniku i złamałem nogę w trzech miejscach a teraz opuściłem ZK i mam pytanie czy przysługuje...
§ Pracownik w Zakładzie Karnym (odpowiedzi: 1) Otrzymaliśmy od rodziny informację, ze nasz pracownik został osadzony w ZK, najrpawdopodobniej przebywać tam będzie ok. 1 miesiąca. Jest to dla mnie...
§ Edukacja w zakładzie karnym (odpowiedzi: 2) Art.2 W zakładzie poprawczym zabrania się poszerzania wiedzy i kontynuowania edukacji: §1. Jeżeli małoletni wykazuje szczególne przejawy...
§ Nauka w zakładzie karnym. (odpowiedzi: 20) Szukam zakładu karnego gdzie syn mógłby kontynuować naukę. Jest po maturze, chciałby w zakładzie ukończyć jakąś szkołę gastronomiczną.Bardzo proszę o...
§ praca w zakładzie karnym (odpowiedzi: 1) Dzień dobry, chciałbym spróbować swoich sił jako strażnik więzienny. Jestem mieszkańcem Gorzowa Wlkp. Czy może mi ktoś napisać jakie i gdzie mam...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:16.