Niezgodność z umową/rękojmia - prośba o pomoc - Forum Prawne

 

Niezgodność z umową/rękojmia - prośba o pomoc 2

Hej. A co się dzieje z telefonem? Opisz dokładnie usterkę, pracuje w T-Mobile/era i znam pewne procedury wewnętrzne które mogą Ci pomóc. Napisz mi po pierwsze co się z telefonem dzieje i gdzie był wysyłany ...



Wróć   Forum Prawne > Różne > Dyskusja ogólna


Odpowiedz
 
14-07-2011, 12:26  
gulash
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Niezgodność z umową/rękojmia - prośba o pomoc

Hej. A co się dzieje z telefonem? Opisz dokładnie usterkę, pracuje w T-Mobile/era i znam pewne procedury wewnętrzne które mogą Ci pomóc. Napisz mi po pierwsze co się z telefonem dzieje i gdzie był wysyłany czy do serwisu głównego czy do lokalnego. Era/T-Mobile Ci nic nie pomoże więc ten kanał kontaktu to strata czasu oni tak jakby nie są stroną w sprawie - problem jest miedzy Tobą a gwarantem. A co Ci przysługuje w ramach gwarancji to inna kwestia i opisana jest w karcie gwarancyjnej. Napisz mi jeszcze kiedy kupiłaś telefon (indywidualnie czy jako "firma") kiedy ujawniła się pierwszy raz usterka ( możesz przyjąć datę pierwszego zgłoszenia).
gulash jest off-line  
14-07-2011, 13:43  
niuinia23bs
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Niezgodność z umową/rękojmia - prośba o pomoc

Witam, dziękuję że zechciałeś mi pomóc
telefon SE Xperia X10 zakupiny 14/12/2010 r. w salonie jeszcze wtedy Ery.
Telefon sam się wyłacza podczas pracy, na początku było to sporadyczne teraz nie da się nawet zadzwonic, czy napisać smsa. Poza tym bateria bardzo mocno się nagrzewa.Przykład: Pracuję na telefonie on w pewnym momencie zwyczajnie zgaśnie, później sam bez mojej ingerencji załacza się, próbuje logowac się do sieci, jak się mu uda to się połączy, jak nie to znów gaśnie i tak w kółko do całkowitego rozładowania baterii. Ona (bateria) w tym czasie jest bardzo gorąca. Na włączanie się i wyłączanie telefon pobiera całą moc baterii.
Innych usterek nie dostrzegam, ale zauważyłam, że ma początku wyłączanie związane było z korzystaniem z np Android Market, czyli w czasie kiedy tel łaczył się z internetem. Im dłużej próbuję go użytkować, tym więcej czynności powoduje wyłaczanie się telefonu pisanie smsa, rozmowa tel. Wczoraj rozmawialam 10 min, w trakcie rozmowy zgasł a bateria była tak gorąca, że się już nie załączył. Po podłaczeniu go do ładowania, nie wykrywał w ogóle ładowarki bateria była nadal gorąca. Ostygł sobie na biurku 3 godzinki i juz się wczoraj nie załączył. dziś rano znów bez mojej ingerencji uruchomił się normalnie sam.
Pierwszą naprawę zawnioskowałam w dniu 09/06/2011, dzień po tym jak zauwazyłam jego dziwną pracę, kolejno 15/06/2011 i jeszcze raz 21/06/2011. Era wysła go do W-Support sp zoo Wrocław. Jak pisałam we wcześniejszym poście W-Support odpisał w ostatnej opinii po naprawie:" Autoryzowane Centrum Naprawcze SE nie stwierdza błedu, informujemy że w przypadku ponownego odesłania telefonu do naprawy, klient obciążony zostanie dodoatkowymi kosztami transportu i kosztami manipulacyjnymi"
Poza tym wykonano test baterii, aktualizację oprogramowania, usterki nie znaleziono.Błagam pomóż, nie chce rezygnować z usług T-Mobile ale potraktowano mnie w salonie jak dupka, który chce wyłudzić nowy telefon. Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją, mam 7 abonamentów w TM.
Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
niuinia23bs jest off-line  
14-07-2011, 13:44  
niuinia23bs
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Niezgodność z umową/rękojmia - prośba o pomoc

ps. telefon kupiłam jako osoba fizyczna
niuinia23bs jest off-line  
18-07-2011, 10:41  
gulash
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Niezgodność z umową/rękojmia - prośba o pomoc

Już coś co mi się nie podoba to serwis, do którego to pojechało. W wyniku pewnych okoliczności została zakazana nam możliwość wysyłania telefonów do lokalnych serwisów i wyznaczone zostały główne oficjalne serwisy - i dla Sony Ericssona to jest firma Regenersis 05-090 Raszyn - ulica Falencka 1B. I tam telefon powinien trafić.

Często jest tak, że obsługują klientów ludzie którzy nie mają ochoty pomóc Ci albo się na tym nie znają. Dlatego zrób coś takiego (przynajmniej ja tak pomagam klientom) weź jakiś inny telefon, cyfrówkę cokolwiek co może nagrać film - i jak tylko telefon się dziwnie zacznie zachowywać to nagrywasz to aby serwis widział o co chodzi i sobie tego z palca nie wyssałaś. Tak samo grzeje się bateria przyłóż termometr i pokaż jak temperatura rośnie. Porób zdjęcia filmy zgraj na płytę, opisz usterkę sama i dołącz to do paczki. Najlepiej idź do punktu w którym kupiłaś telefon i poproś o przyjęcie na NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ. Nie zagwarantuje Ci to na 100% wymiany ale sprzedawcy się tego boją trochę - bo to dla nich mistyczna procedura która powoduje wyższą konieczność dbania o klienta.

Twój problem wynika z tego, że używasz telefon 24 h na dobę 7 dni w tygodniu itd ... a oni testują go parę minut programem diagnostycznym. Dlatego napisz to wszystko tak jak się dzieje u Ciebie załącz film i zdjęcia i poślij. Sama po prostu opisz w piśmie co i jak się dzieje i dodatkowo prześlij maila do przedstawiciela Sony Ericsson w regionie i napisz to również w tym piśmie, że przesyłasz taką informację do konkretnej osoby.

P.S - powiedz mi skąd jesteś - znajdę w Twojej okolicy jakiś punkt T-Mobile, w którym ktoś znajomy pracuje to bym poprosił o to aby Cie potraktowali jakoś szczególnie oraz podam Ci maila do przedstawiciela handlowego SE w Twoim regionie. Powinno pomóc

Chcesz więcej informacji to pisz na marcin.zoldak@gmail.com
gulash jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ POMOCY!! Odstąpienie od umowy, rękojmia, niezgodność towaru z umową SAMOCHÓD!! (odpowiedzi: 8) Witam dwa dni temu kupiłem samochód w komisie (Gnieźnie), dokładnie Audi A4 B6 1.8T 163KM automat. Dzwoniąc od paru dni do sprzedawcy pytałem się o...
§ Rękojmia - Reklamacja - a może niezgodność z umową ? (odpowiedzi: 6) Szanowni forumowicze. Napisałbym ów post w dziale konsumenckim, ale sprawa dotyczy usługi pomiędzy przedsiębiorcami (dwie firmy). Przedmiotem...
§ Niezgodność z umową ,prośba o opinie. (odpowiedzi: 35) Proszę o opinie czy warto walczyć o obniżenie ceny , czy jest jakaś realna szansa. Zakupiłem TV , rachunek jak i informacje na stronie sprzedawcy...
§ niezgodność towaru z umową / rękojmia (odpowiedzi: 16) Witam, 05.09.2012 kupiłem na allegro opcją "kup teraz" kartę Micro SD. Przesyłkę odebrałem 15.09.2012 a wadę polegającą na niemożności odczytania...
§ Rękojmia i niezgodność towaru z umową (odpowiedzi: 3) Witam Mam takie pytanie odnośnie Rękojmi. Pytam ponieważ niekiedy na allegro widzę że sprzedawca daje "Rękojmie na 12 miesięcy". Czy taki zapis w...
§ Nagroda w programie lojalnościowym a gwarancja/niezgodność z umową/rękojmia. (odpowiedzi: 2) Mam pewien problem ze zdefiniowaniem odpowiedzialności organizatora programu lojalnościowego (np. takiego: Regulamin zamawiania i dostawy nagród) za...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:10.