problem ze sprzętem agd zakupionym na firmę
Witam serdecznie!mój problem wygląda następująco: w lipcu zakupiłam grill elektryczny na firmę,dodam że nie prowadzę działalności gastronomicznej. 2 razy w ciągu miesiąca grill został oddany do serwisu w celu naprawy, kiedy zepsuł się po raz trzeci serwis odmówił naprawy w ramach gwarancji motywując, że: "sprzęt został zakupiony na firmę i używano go komercyjnie" o czym stanowi pkt 2 gwarancji "urządzenie jest przeznaczone do użytkowania w gospodarstwie domowym, eksploatacja urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem powoduje utratę gwarancji" gdybym przed zakupem zapoznała się z treścią gwarancji to nie kupiłbym tego sprzętu na firmę. jak uważacie czy przysługują mi jakieś prawa, by móc się kłócić z firmą?i domagać naprawy bądź wymiany na nowy sprzęt?bardzo proszę o pomoc.
|