Problem z wysłaniem paczki przez sklep internetowy
Witam.
Mam problem, dokładnie miesiąc temu zamówiłem przez internet paczkę o wartości 200zł, która zawierała kilka elementów. Po kilku telefonach i dwóch tygodniach oczekiwania otrzymałem paczkę a w środku 3/4 zamówienia i rachunek na 150zł. Teraz przez kolejne dwa tygodnie prawie codziennie dzwonię i pytam co z resztą za którą już na początku zapłaciłem przelewem. Pan informował mnie kilka razy, że wysyła, już wysłał, paczka idzie (na smsy z prośbą o numer śledzenia nie odpowiada, lub mówi, że za godzinę mi poda). Ogólnie już podobno trzeci raz paczka do niego wróciła (nie był w stanie podawać numerów śledzenia tych przesyłek). Jest to niemożliwe, ponieważ w tym czasie odebrałem co najmniej 3 paczki z innych sklepów. Jestem przekonany, że on tej paczki nie wysyła i tu moje pytanie - co mogę zrobić, aby w końcu dostać to co zamówiłem. Czy są jakieś przepisy, lub działania prawne o których mogę go powiadomić, aby przyśpieszyć jego chęć do ruszenia się na pocztę?
Pozdrawiam,
Kuba
|