moje pytanie brzmi - Forum Prawne

 

moje pytanie brzmi

Jezeli sprzedajacy odpowiedział mi na piśmie ze nie przyjmuje odmowy sprzedazy kupna samochodu i nie zwroci pieniedzy to mam prawo isc do sadu. Nadmieniam ze sprzedajacy jest b.pewny siebie. W czwartek umowiona jestem z prawnikiem ...



Wróć   Forum Prawne > Różne > Dyskusja ogólna


Zamknięty temat
 
11-10-2016, 17:14  
Użytkownik
Gość
Domyślnie moje pytanie brzmi

Jezeli sprzedajacy odpowiedział mi na piśmie ze nie przyjmuje odmowy sprzedazy kupna samochodu i nie zwroci pieniedzy to mam prawo isc do sadu.
Nadmieniam ze sprzedajacy jest b.pewny siebie.
W czwartek umowiona jestem z prawnikiem czy wystraszy sie ta osoba po otrzymaniu pisma od Adwokata i sadu Cywilnego ze podjełam czynnisci??
Chodzi o zatajenie wad samochodu, ktorym wgl nie moge jeździc (zaswiadczenie od diagnosty)
Sprzedajacy oznajmił w liście ze samochód był sprawny....choć nie wyglada na to z opini diagnisty
 
11-10-2016, 17:18  
askirkov
Stały bywalec
 
Posty: 18.241
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Cytat:
Napisał/a agagaga15 Zobacz post
czy wystraszy sie ta osoba po otrzymaniu pisma od Adwokata i sadu Cywilnego ze podjełam czynnisci?
Wystraszy się na pewno jeśli postraszysz ją ogniem piekielnym. Pytanie nadaje się na forum wróżbiarskie, a nie prawne.
askirkov jest off-line  
11-10-2016, 17:19  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Ja pytam powaznie, zbędne komentarze mnie nie interesują
 
11-10-2016, 17:21  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Moze nie "wystraszy" a przemysli sytuacje
 
11-10-2016, 18:41  
demagogia
Moderator globalny
 
demagogia na Forum Prawnym
 
Posty: 7.055
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Odpowiadam poważnie: może się wystraszy a może nie, może przemyśli a może nie. Człowieka nie znam, więc mogę z absolutną pewnością napisać, że nie jestem w stanie przewidzieć jego zachowania i wszystkie opcje są możliwe.
demagogia jest off-line  
11-10-2016, 18:58  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Chciałam rozwiazac problem polubownie oddaje pieniadze oddaje jej samochód samochod nadaje sie na złom, nie do jazdy ma powazne wady i tego sie juz nie da naprawić.
 
11-10-2016, 19:09  
Agnieszka3M
Ekspert
 
Posty: 23.343
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

weź tylko pod uwagę, że koszty postępowania sądowego mogą być większe niż cena Twojego samochodu,
Agnieszka3M jest off-line  
11-10-2016, 19:17  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Koszty postepowania to 30zl juz rozmawiałam z rzecznikiem praw konsumenta
 
11-10-2016, 19:18  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Jeszcze mnie czeka pismo ale to juz adwokat sie tym zajmie
 
11-10-2016, 19:36  
Agnieszka3M
Ekspert
 
Posty: 23.343
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Cytat:
Napisał/a agagaga15 Zobacz post
Koszty postepowania to 30zl
to koszt złożenia pozwu, opinia biegłego to ok 1000zł - nie sądzisz chyba że sąd będzie oglądał podwozie Twojego samochodu, adwokat też nie pracuje za darmo
Agnieszka3M jest off-line  
11-10-2016, 20:02  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Oczywiscie wniosek bedzie skladał adwokat, biegły 300-500zl jezeli wygram sprawe przegrany wszystko zwraca...
 
11-10-2016, 20:08  
Kanas
Moderator
 
Kanas na Forum Prawnym
 
Posty: 20.623
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Cytat:
Napisał/a agagaga15 Zobacz post
jezeli wygram
Dobrze napisane, jeżeli
Tak już z drugiej strony, praktycznie nic nie opisałaś, jednak oczekujesz odpowiedzi. Żeby przynajmniej w przybliżeniu ocenić Twoje szanse trzeba mieć podstawowe informacje, np. Z którego roku samochód, ile kosztował, od kogo był zakup, od firmy, czy do zwykłego Kowalskiego, co dokładnie mówi umowa, czy nie ma zapisu, że stan techniczny jest Ci znany, co masz na myśli pisząc, że miał wady ukryte, w jakim to liście sprzedający zapewnił, że pojazd jest sprawny itd. itp...
Kanas jest off-line  
11-10-2016, 20:19  
Abrakadabra3210
Stały bywalec
 
Posty: 2.173
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Kanas, to już kolejny wątek o tym samym. Chodzi o jakiś złom z 1999 roku za 1600 zł.
Abrakadabra3210 jest off-line  
11-10-2016, 20:24  
Kanas
Moderator
 
Kanas na Forum Prawnym
 
Posty: 20.623
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

Cytat:
Napisał/a Abrakadabra3210 Zobacz post
Kanas, to już kolejny wątek o tym samym
To przepraszam, nie weryfikowałem pytającej
Jednak z tego roku, za taką cenę... Hmm... wiadomo, że trupa się kupuje
Kanas jest off-line  
11-10-2016, 20:24  
karolla0905
Zbanowany
 
Posty: 7.884
Domyślnie RE: moje pytanie brzmi

http://forumprawne.org/dyskusja-ogol...samochodu.html
tu jest wątek o tym " samochodzie"
karolla0905 jest off-line  
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Moje pytanie brzmi jak długo moge przebywać na zwolnieniu?? (odpowiedzi: 11) Mam ogromny problem i potrzebuje szybkiej porady. Otóż od 11 stycznia 2013 roku do dnia 30 czerwca byłam na zwolnieniu lekarskim, 1 lipca wróciłam...
§ Umowa w Orange.. Nie brzmi tak jak obiecał konsultant (odpowiedzi: 5) Witam. Mam problem, w sensie taki, że podpisałam w Orangę przedużającą umowę .. Zanim ją przedłużyłam, na stronie internetowej mojego konta...
§ Pytanie o moje prawo lokalu i co w nim mogę ? (odpowiedzi: 12) Witam, Postaram się jak najkrócej opisać sytuację. Otóż w mieszkaniu, którym aktualnie mieszkam, mieszkamy od 93r. w 95r. zmarł mój ojciec. Kilka...
§ Moje pytanie (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie. Mam umowę o pracę na czas nieokreślony od 8-u lat. Pracodawca pozbywał się pracowników ze stałymi umowami. Ja zostałam (poprzez...
§ moje pytanie (odpowiedzi: 3) jest takie-moja żona jest w ciąży,na ostatniej wizycie lekarz wystawił zwolnienie do03.03 i powiedział że poród jest juz bardzo bliski.więc jeśli...
§ likwidacja S.A. ? Brzmi to prawie jak kazus. (odpowiedzi: 6) witam, chciałam się dowiedzieć jak można doprowadzić do ogłoszenia upadłości czy też likwidacji spółki akcyjnej w takim przypadku: spółka akcyjna...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:13.