Ochrona danych osobowych, odmowa usunięcia danych.
Wita,
Mam problem z odmową usunięcia moich przesłanych danych do zakładów online Totolotek. Chciałem założyć konto internetowe aby czasami pograć dla zabawy. Aby się zarejestrować i aktywować konto trzeba wypełnić oczywiście formularz rejestracyjny jak i przesłać skan dowodu osobistego. Wypełniłem formularz, przesłałem skan dowodu z zamazanymi danymi których nie było w formularzy rejestracyjnym oraz zdjęciem. Otrzymałem wiadomość, że weryfikacja konta się nie powiodła ponieważ zamazałem za dużo danych np zdjęcie. Odpisałem, że więcej danych nie prześlę a jeżeli te dane są niewystarczające to niech usuną moje konto,dane wraz z przesłanym skanem dowodu. Otrzymałem odpowieź: "Zgodnie z poprzednimi wiadomościami uprzejmie informuję, iż z konta pozostające niezweryfikowane nie mogą zostać usunięte, a co za tym idzie nie można usunąć danych. Jeżeli kandydat na gracza nie przejdzie weryfikacji nie ma statusu uczestnika zakładów. Spółka Totolotek bez ukończenia procesu weryfikacji nie może usunąć konta i danych, gdyż mogą tu być podejrzenia np. posłużenia się czyimiś danymi, co jest przestępstwem. Konto bez zakończenia procesu rejestracji, nie jest i nie zostanie w pełni aktywowane. ". Odpisałem (również dzwoniłem) że jeżeli mają wątpliwośc co do mojej osoby to mogę podejść do stacjonarnego punktu w moim mieście i dać dowód do wglądu, więcej danych nie będę wysyłał.Pytanie: Jak próbować ich zmusić, gdzie ewentualnie zgłosić skargę? Do GIODO?
|