Zadłużenie Cyfrowy Polsat - Forum Prawne

 

Zadłużenie Cyfrowy Polsat

Witam, mam problem z Cyfrowym Polsatem. Dnia 11.09.2018 wypowiedziałem umowe na telewizje i internet ponieważ dobiegła koniec i nie byłem za bardzo zadowolony z ich usługi. Zapłaciłem w październiku jeszcze jeden rachunek. Dnia 15.11.2018 dostałem ...



Wróć   Forum Prawne > Różne > Dyskusja ogólna


Odpowiedz
 
06-02-2019, 19:40  
krzysi3k00
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Zadłużenie Cyfrowy Polsat

Witam, mam problem z Cyfrowym Polsatem. Dnia 11.09.2018 wypowiedziałem umowe na telewizje i internet ponieważ dobiegła koniec i nie byłem za bardzo zadowolony z ich usługi. Zapłaciłem w październiku jeszcze jeden rachunek. Dnia 15.11.2018 dostałem SMS
O terminie zwrotu sprzętu do 8.12.2018 z czego się wywiązałem tak się złożyło że akurat w ostatni dzień czyli 8 grudnia. I do tego momentu było wszystko ok. Aż do 16.01.2019 otrzymałem e-mail oraz SMS że nadal nie uregulowałe zadłużenia w wysokości 700,00zł?! Co było dla mnie wielkim zaskoczeniem. Pojechałem do salonu CP ale brak informacji w e-mailu znalazłem tel. Do działu windykacji okazało się że ukarali mnie za nieterminowy zwrot sprzętu. Pani po drugiej stronie słuchawki poinformowała mnie że termin upłynął 1.12.2018 przypominam w wiadomości SMS mam do 8.12.2018. Ja osobiście byłem w szoku! Osobiście nie otrzymałem wcześniej takiej informacji ale ponoć umowa została rozwiązana 2.11.2018 i mam 30 dni na zwrot sprzętu. Wysłałem e-mail z wyjaśnieniem (ze wszystkimi skanami dokumentów, screnami smsów)ale mnie po prostu olali zero odpowiedzi do wczoraj. Ponowne wezwanie do zapłaty, wykonałem telefon do CP Pani dalej się upierala przy tej dacie 1.12.2018. Powiedziała mi że otrzymałem tą informację na ICOK(strefa abonenta - tam opłacałem rachunki). Niestety moje konto zostało usunięte nie mogłem się tam zalogować już w listopadzie więc nie miałem możliwości się tam zalogować i to odczytać (Pani twierdzi że powinienem się wtedy zgłosc że nie mogłem się zalogować) ale po otrzymanym SMS z terminem stwierdziłem że Po prostu już mnie u nich w systemie nie ma, termin mam to nawet mi do głowy nie przyszło żeby gdzies to zgłaszać. (Na moją prośbę żeby Pani podała mi e-mail żeby wysłać może odwołanie, odmówiła! Spytałem się również dlaczego w takim razie dostałem SMS z błędną datą odpowiedź bezmiała że ona nie ma żadnego SMS i szybko zmienia temat)
Ale niestety są nie ugięcie chcą to skierować do firmy windykacyjnej. I tu moje pytanie do was czy mogę coś w tej sytuacji zrobić . Od razu mówię jakie kolwiek próby rozmowy z konsultantami od CP odpadają nie idzie się z nimi w ogóle dogadać jak by z jakimś robotem rozmawiał ja swoje oni swoje drogą e- mail też nie wiadomo gdzie to wysłać żeby to łaskawie przeczytali. Wszystkie dokumenty mam oraz SMS też zachowałem. Ja już nie wiem co mam dalej robić zapłacić? Jak oleje sprawę to mi komornik siądzie jak z tego wybrnąć?? Z góry dziękuję mam nadzieję że w miarę to czytelne
Pozdrawiam
krzysi3k00 jest off-line  
06-02-2019, 19:48  
Regand
Praktyk
 
Regand na Forum Prawnym
 
Posty: 26.077
Domyślnie RE: Zadłużenie Cyfrowy Polsat

Komornik nic nie zrobi bez sprawy w sądzie gdzie ty bedziesz mogl przedstawic swoja wersje.
Pamietaj, ze obowiazuje cie umowa/regulamin gdzie okreslone sa terminy wiec to, ze cos ci przyszlo sms'em nie jest ponad tymi zapisami.
Regand jest off-line  
06-02-2019, 20:43  
krzysi3k00
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie

Cytat:
Napisał/a Regand Zobacz post
Komornik nic nie zrobi bez sprawy w sądzie gdzie ty bedziesz mogl przedstawic swoja wersje.
Pamietaj, ze obowiazuje cie umowa/regulamin gdzie okreslone sa terminy wiec to, ze cos ci przyszlo sms'em nie jest ponad tymi zapisami.
Dziekuje za odp. Rozumiem, najgorsze w tym jest że nie widziałem pisma na oczy o zakończonej umowie, a kierowałem się wiadomością SMS, która dostałem od operatora i dlaczego w niej podali błędną datę. Wygląda jak by to celowo robili
krzysi3k00 jest off-line  
07-02-2019, 06:54  
caneloni
Zbanowany
 
Posty: 80
Domyślnie RE: Zadłużenie Cyfrowy Polsat

Zgłoś się do miejskiego rzecznika praw konsumentów. Zapisy o tak wysokich karach umownych za brak zwrotu sprzętu są klauzulami abuzywnymi i wprowadzają niezdrowa i nierynkowa dysproporcje w stronach umowy. Poszukaj dobrze, niedawno był tu podobny temat, wraz z przykładem pisma, po ktorym CP mięknie rura i grzecznie przepraszają i anulują opłatę dodatkową
caneloni jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 3) Witam.W czerwcu podpisałem umowę z cyfrowym polsatem według której za pakiety mam płacić 59,90zł wszystko było by ok gdyby nie fakt, że Polsat...
§ Samowolne przedłużenie umowy przez Polsat Cyfrowy (odpowiedzi: 2) Witam, moja siostra ma dekoder Polsatu. Umowę podpisała w czerwcu 2013r. na dwa lata, więc w czerwcu tego roku kończy się. Siostra mieszka za...
§ Samoczynne przedłużenie umowy - Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 9) Witam, Mam pewien problem, a mianowicie umowa, którą podpisałem z Cyfrowym Polsatem obowiązywała od 22.08.2012 r. na 29 miesięcy. Dzisiaj chciałem...
§ Cyfrowy Polsat - przedłużenie umowy bez podpisu (odpowiedzi: 18) Witam. 14.11.2008r. moi rodzice podpisali umowę z Cyfrowym Polsatem, zamawiając Pakiet Podstawowy na okres rozliczeniowy 29 miesięcy. W trakcie...
§ Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 2) Dnia 24.06.2010 podpisałam umowę z Cyfrowym Polsatem. Wcześniej mieliśmy dekoder który uległ uszkodzeniu. W sklepie sprzedawca zaoferował mi nowy...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:22.