Reklamacja, brak odpowiedzi w terminie 30 dni
Witam, złożyłem reklamację do mandatu nałożonego w komunikacji miejskiej, otrzymałem potwierdzenie przyjęcia pisma:
"W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuję, że reklamacja Pani XXXX została zarejestrowana pod numerem XXX celem rozpatrzenia. Decyzję dotyczącą rozpatrzenia reklamacji otrzyma Pan w odrębnym mailu. Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 30 dni."
W terminie 30 dni nie otrzymałem odpowiedzi, wobec tego reklamacja jest zasadna. Regulują to zapisy prawa konsumenckiego w temacie Reklamacji ? co w sytuacji kiedy firma będzie chciała zwrócić pieniędzy, lub będzie uznawała że brak odpowiedzi w terminie nie oznacza uznania reklamacji ?
Zgłoszenie do prokuratury? do sądu jako sprawa cywilna ?
Dla mnie to trochę nowość i wole się upewnić bo obawiam się że mogą być schody z odzyskaniem zapłaty za mandat.
|