Witam pół roku temu zakupiłem drzwi wraz z montażem. Podpisałem protokół zdawczo odbiorczy. Po kilku miesięcznym użytkowaniu drzwi okazało się ze są źle pomierzone i szurają po podłodze. Moje pytanie jest czy mogę złożyć reklamcje ...
Witam pół roku temu zakupiłem drzwi wraz z montażem. Podpisałem protokół zdawczo odbiorczy. Po kilku miesięcznym użytkowaniu drzwi okazało się ze są źle pomierzone i szurają po podłodze. Moje pytanie jest czy mogę złożyć reklamcje jak podpisałem protokół zdawczo odbiorczy ? Dodam do tego że nie mam faktury tylko sama umowę.
28-01-2019, 17:44
Ripper
Moderator globalny
Posty: 18.040
RE: Reklamacja
Cytat:
Napisał/a Jagielon
Po kilku miesięcznym użytkowaniu drzwi okazało się ze są źle pomierzone i szurają po podłodze.
To zdanie nie brzmi logicznie. Jeżeli skrzydło byłoby źle wymierzone to szurałoby chyba od razu, nie?
Może po prostu skrzydło należy wyregulować.
28-01-2019, 18:39
abart68
Użytkownik
Posty: 33
RE: Reklamacja
Zaczęło się od reklamacji z tytułu rękojmi , sprzęt został wymieniony na nowy ale został odebrany z wielką łaską oraz oczekiwanie na nowy trwało kilka tygodni . Kolejna reklamacja z tytułu rękojmi z identycznego powodu została początkowo całkowicie zignorowana , odpowiedź przyszła po o wiele dłuższym czasie niż to przewiduje ustawodawca a mimo to odesłano mnie do serwisu nie uznając reklamacji z tytułu rękojmi . W konsekwencji nie uznania reklamacji z tytułu rękojmi sprawa zakończyła się oświadczeniem producenta o niemożliwości usunięcia wady produktu i rozwiązaniu reklamacji drogą handlową czyli krótko pisząc sklep dostaje produkt reklamowany i zwraca kasę klientowi . Niestety kolejne wielkie łaski w odbiorze produktu z tłumaczeniem że nie muszą odbierać i trzeba dostarczyć . Produkt dostarczyłem i czekam na zwrot kasy od 27 grudnia 2018 co jest mam wrażenie niezgodne z regulaminem sklepu ale również z prawem . Sprawa parę dni temu trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta bo nie tylko jestem pozbawiony ja i moje dzieci możliwości oglądania telewizji do dnia dzisiejszego to jeszcze sklep nie odbiera żadnej korespondencji pocztowej ani e-maili .
Dostałem dziś taką oto odpowiedź od sklepu którą cytuję .
Czekam na info z hurtowni a dodatkowo, Państwa sprzęt był wysłany do hurtowni do Przemyśla
Dostałem też nr telefonów żebym sobie dzwonił do hurtowni
a na koniec ostatnia boba informacyjna : do 21 włącznie przebywam na urlopie
Dziś mija 31 dzień bez TV
Proszę o opinię i radę co robić i czy sklep działa w zgodzie z prawem .
Z góry dziękuję
29-01-2019, 15:57
Jagielon
Początkujący
Posty: 2
Cytat:
Napisał/a Ripper
To zdanie nie brzmi logicznie. Jeżeli skrzydło byłoby źle wymierzone to szurałoby chyba od razu, nie?
Może po prostu skrzydło należy wyregulować.
Tak po wyregulowaniu przez chwilę nie szuraja Ale nawet listwa między progowa się nie zmieści bo tak nisko sa osadzone te drzwi ...
29-01-2019, 16:21
Ripper
Moderator globalny
Posty: 18.040
RE: Reklamacja
Skoro drzwi kupione z montażem, to powinna być gwarancja na montaż.
Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Reklamacja k-ex - ponad 30 dni rozpatrywana reklamacja (odpowiedzi: 4) Dzień dobry,
przesyłka, której byłem odbiorcą została zniszczona przez kuriera (akumulator niewłaściwie transportowany mimo poprawnego oznaczenia)....
§ Reklamacja, po 14 dniach reklamacja w toku ? (odpowiedzi: 16) Witam,
5 listopada złożyłem w siedzibie sprzedawcy reklamację na uszkodzony towar.
Sprzedawca przyjął reklamację i wystawił stosowne pokwitowanie....