Oszukany przez chiński serwis internetowy
Witam,
mam pewne pytanie odnośnie możliwości, o ile jakiekolwiek mam, odzyskania pieniędzy. Do kogo mogę to zgłosić?
Zamówiłem przedmiot przez chiński serwis internetowy. Zapłaciłem, ale mieli problem z tym zamówieniem, ponieważ otrzymali pieniądze, a pomimo to status się nie zmienił z "weryfikacji". Podkreślam, że pieniądze nie trafiły do samego sprzedawcy, ale jedynie do tego serwisu (pieniądze do sprzedawcy trafiają dopiero po potwierdzeniu otrzymania towaru). Byłem zmuszony do anulowania zamówienia, bo sprawa się nie ruszała pomimo ze minął miesiąc od pierwszego zgłoszenia błędu (zgłaszałem wielokrotnie). Teraz pomimo anulacji zamówienia nie zwracają mi pieniędzy, pomimo zgłoszeń z mojej strony. Za każdym razem słyszę to samo, co przy naprawie ww. błędu, czyli "daj nam od 3 do 15 dni" i dalej nic się nie dzieje.
Da radę zgłosić gdzieś sam serwis? Wydawało mi się, że tak wielki serwis raczej w 'kulki' nie poleci.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
|