kontrakt z firma zarejestrowana w Irlandii - Forum Prawne

 

kontrakt z firma zarejestrowana w Irlandii

witam Jestem programista IT i chcialbym skonsultować kontrakt przed podpisaniem go. Mam na tyle duze pole manewru ze moge sam go zaproponowac, choc pewne punkty sa juz narzucone (okres wymowienia itp) ale moge miec na ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Irlandia


Odpowiedz
 
26-09-2008, 14:07  
ls-l
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie kontrakt z firma zarejestrowana w Irlandii

witam
Jestem programista IT i chcialbym skonsultować kontrakt przed podpisaniem go. Mam na tyle duze pole manewru ze moge sam go zaproponowac, choc pewne punkty sa juz narzucone (okres wymowienia itp) ale moge miec na nie wplyw. Prosze mi doradzic co moze okazac sie ryzykowne, na co zwrocic uwage i przed czym sie uchronic. Czego moze brakowac i jak sie zabezpieczyc przed niespodziankami?

Kontrakt w wersji roboczej:
http://isengard.metal.pl/contract.txt
ls-l jest off-line  
26-09-2008, 14:52  
drzemik
Stały bywalec
 
Posty: 5.287
Domyślnie Re: kontrakt z firma zarejestrowana w Irlandii

Ten dzial zajmuje sie polskim prawem pracy.
drzemik jest off-line  
26-09-2008, 16:50  
ls-l
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Re: kontrakt z firma zarejestrowana w Irlandii

aha rozumiem to przekleje post gdize indziej (gdzie?) i prosze adminow o usuniecie
ls-l jest off-line  
04-03-2009, 13:31  
Investigator
Początkujący
 
Posty: 19
Domyślnie RE: kontrakt z firma zarejestrowana w Irlandii

Dobrze zrobiłeś umieszczając go tutaj.
Irlandzkie prawo pracy jest inne niż polskie.
Jeśli będziesz pracował w Irlandii, będziesz podlegał ich prawu.

ps. |s_| link nie otwiera się
Investigator jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ firma zarejestrowana w Pl, usługi w De (odpowiedzi: 1) Witam serdecznie, Odnoszę się z zamiarem założenia firmy zatrudniającej ok 5 osób, Polaków.Firma ta miałaby świadczyć usługi na terenie Niemiec....
§ Zagraniczna firma zarejestrowana w Polsce. (odpowiedzi: 3) Witam. Potrzebuje pilnej rady. Zajmuje sie handlem warzywami z węgrami. Moje pytanie brzmi. Mój kontrachent chce założyć działalność w Polsce. A...
§ samozatrudnienie - firma zarejestrowana w UK (odpowiedzi: 4) Szanowni, od nowego roku w firmie mam zrobić samozatrudnienie. Nie do końca jest to moim zdaniem korzystne, ale nie o tym rzecz. Żeby...
§ zarejestrowana firma za granicą.sprzedaż bez kas fiskalnych (odpowiedzi: 1) Witam. Orientuje się ktoś czy da się obejść kasy fiskalne przy sprzedaży alkoholu? Słyszałem gdzieś ze da się rejestrując firmę za granicą ale...
§ Firma zarejestrowana w UK, oferta dla Polski (odpowiedzi: 2) Witam, planuje założyc jednoosobową działalnosc gospodarcza na terenie wielkiej Brytanii. Działalność ta polegałaby na prowadzeniu portali...
§ Firma zarejestrowana na moje dane - dług w ZUS (odpowiedzi: 1) Witam. Znalazłem się w bardzo trudnej sytuacji. Zacznę może od początku. Dwa lata temu siostra mojej żony i jej mąż zgłosili się do mnie z prośbą o...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:40.