Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski - Forum Prawne

 

Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski 3

co nalezy sie dla kobiety jezeli dziecko bylo rodzone w irlandii w dublinie czy naleza sie jakies zasiłki prosze o szybką odpowiedz......



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Irlandia


Odpowiedz
 
13-08-2010, 09:18  
zzzrrozpaczona
Początkujący
 
Posty: 26
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

co nalezy sie dla kobiety jezeli dziecko bylo rodzone w irlandii w dublinie czy naleza sie jakies zasiłki prosze o szybką odpowiedz...
zzzrrozpaczona jest off-line  
13-08-2010, 14:11  
misior
Użytkownik
 
misior na Forum Prawnym
 
Posty: 143
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

Cytat:
Napisał/a zzzrrozpaczona Zobacz post
co nalezy sie dla kobiety jezeli dziecko bylo rodzone w irlandii w dublinie czy naleza sie jakies zasiłki prosze o szybką odpowiedz...
Czy możesz bardziej opisać swoją sprawę,tzn,
Ile jesteś w Irl..
Czy pracujesz lub pracowałaś ,jeśli tak to ile,,


Ja co wstępnie napisze z tym urodzeniem bo właśnie to przechodziliśmy,a więc jak ci się tutaj urodziło dziecko to dostajesz Child Benefit(na dziecko,tego nie można przenieść do polski bo każdy kraj indywidualnie przydziela) Jeśli pracujesz to masz 6 miesięcy Maternity Benefit z SW.bo pracodawca nie płaci,,
misior jest off-line  
13-08-2010, 15:15  
zzzrrozpaczona
Początkujący
 
Posty: 26
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

nie nie pracowalam ani nie pracuje teraz przebywam w polsce
zzzrrozpaczona jest off-line  
13-08-2010, 16:35  
misior
Użytkownik
 
misior na Forum Prawnym
 
Posty: 143
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

Cytat:
Napisał/a zzzrrozpaczona Zobacz post
nie nie pracowalam ani nie pracuje teraz przebywam w polsce
To w takim razie z Irlandii nic ci się nie należy jak nie przebywasz w tym kraju,,możesz się o rodzinne w Polsce starać,,
misior jest off-line  
13-08-2010, 17:57  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

kurcze ,ale niektórzy zadają śmieszne pytania
 
13-08-2010, 21:04  
misior
Użytkownik
 
misior na Forum Prawnym
 
Posty: 143
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

Cytat:
Napisał/a belunia Zobacz post
kurcze ,ale niektórzy zadają śmieszne pytania
Dokładnie ktoś myśli że za darmo wszystko będzie,,
misior jest off-line  
18-08-2010, 19:07  
aneta85
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

mam takie pytanie ......
moj mąz zwolnił sie sam z pracy okolo 10 tyg temu (pracował około 4 lat), dlatego iz chce juz wrocic do polski , zgłosił sie w socjalu od razu zeby dostac socjal by go potem przenies do polski......
czekał i czekał na odp , pare razy bylismy tam sie pytac co z jego decyzją ,za kazdym razem mowiono mu ze musi czekac ........
przysłano mu 2 tyg temu formę zeby wypisał gdzie poszukuje pracy , i takie tam, wiec on napisał ze nie szuka tu pracy bo chce wrocic do kraju i tam chce szukac, ze chce poprostu przetransportowc irl zasiłek do pl , po czym oddał formę pani w socjalu .
ciągle nie było zadnej odp, teraz musi jechac do polski na miesiąc, wiec wypisał w socjalu formę o urlop bo tak kazała zrobic pani w okienku (mimo iz nie miał zadnej decyzji odnosnie przyznania socjalu )
Az dzisiaj poszlismy do socjala przypomiec ze lecimy na urlop , po czym pan powiedzial ze ......NIE NALEZY MU SIE SOCJAL BO NIE SZUKA PRACY......
i zeby czekał na list od nich w ktorym bedzie napisane ze nic nie dostanie.a za 2 dni lecimy do polski((((

moze mi ktos pomóc?????????? co mamy dalej robic ,czy mozna sie jakos odwołac???
czy wogóle mogą mu go nie przyznac ??????
bardzo proszę o pomoc ...............
aneta85 jest off-line  
18-08-2010, 19:19  
aneta85
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

mam takie pytanie ......
moj mąz zwolnił sie sam z pracy okolo 10 tyg temu (pracował około 4 lat), dlatego iz chce juz wrocic do polski , zgłosił sie w socjalu od razu zeby dostac socjal by go potem przenies do polski......
czekał i czekał na odp , pare razy bylismy tam sie pytac co z jego decyzją ,za kazdym razem mowiono mu ze musi czekac ........
przysłano mu 2 tyg temu formę zeby wypisał gdzie poszukuje pracy , i takie tam, wiec on napisał ze nie szuka tu pracy bo chce wrocic do kraju i tam chce szukac, ze chce poprostu przetransportowc irl zasiłek do pl , po czym oddał formę pani w socjalu .
ciągle nie było zadnej odp, teraz musi jechac do polski na miesiąc, wiec wypisał w socjalu formę o urlop bo tak kazała zrobic pani w okienku (mimo iz nie miał zadnej decyzji odnosnie przyznania socjalu )
Az dzisiaj poszlismy do socjala przypomiec ze lecimy na urlop , po czym pan powiedzial ze ......NIE NALEZY MU SIE SOCJAL BO NIE SZUKA PRACY......
i zeby czekał na list od nich w ktorym bedzie napisane ze nic nie dostanie.a za 2 dni lecimy do polski((((

moze mi ktos pomóc?????????? co mamy dalej robic ,czy mozna sie jakos odwołac???
czy wogóle mogą mu go nie przyznac ??????
bardzo proszę o pomoc ...............
aneta85 jest off-line  
18-08-2010, 20:36  
misior
Użytkownik
 
misior na Forum Prawnym
 
Posty: 143
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

Trochę twój mąż źle zrobił że napisał że nie szuka pracy bo oni czekają na takie osoby,trzeba było napisać że szuka pracy a jakby się zapytali to że wysyła Cv i byłby temat zamknięty tak wszyscy robią jak planują zjeżdżać,a po otrzymaniu zasiłku by napisał że wraca do polski bo nie może pracy znaleźć i po sprawie było.Zasiłek się mu należy tylko teraz to mogą zwlekać do 6miesiecy z decyzją,
misior jest off-line  
18-08-2010, 21:35  
aneta85
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

wiem zawalilismy sprawe...........no ale człowiek uczy sie na błedach !!
moj mąz wraca tu za miesiąc czy moze wtedy sie odwoływac>???? czy bedzie za pózno ???
i czy mogą mu nie wypłacic za te 10 tyg które czekał na decyzje???
Moze mozna zrobic tak , zeby isc tam jeszcze raz i wypełnic tą głupią karte z tym ze zmiania zdanie i chce szukac dalej pracy tutaj ???
aneta85 jest off-line  
18-08-2010, 21:46  
misior
Użytkownik
 
misior na Forum Prawnym
 
Posty: 143
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

Padam Ci nr.na priva do takiego gościa on sie zajmuje takimi sprawami,
misior jest off-line  
18-08-2010, 21:53  
aneta85
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

oki była bym wdzięczna za ten nr!
aneta85 jest off-line  
18-08-2010, 21:57  
aneta85
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

czyli mogę dzwonic pod ten nr ktory mi dałes??? to jest polak???????
aneta85 jest off-line  
18-08-2010, 22:06  
misior
Użytkownik
 
misior na Forum Prawnym
 
Posty: 143
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

Tak,on doradzi Wam bo zajmuje sie takimi sprawami,myślę że pomoże,,
misior jest off-line  
18-08-2010, 22:13  
aneta85
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Transfer zasiłku dla bezrobotnych z Irlandii do Polski

oki wielkie dzięki jutro bede dzwonic pozdrawiam serdecznie
aneta85 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ transfer zasiłku powrót do Irlandii... (odpowiedzi: 5) Jeżeli wkrótce upływa mi termin 78dni jakich formalności muszę dopełnić w Polsce przed powrotem do Irlandii,aby nadal pobierać zasiłek?
§ jak rozliczyc transfer zasiłku z irlandii (odpowiedzi: 5) Czy ktos wie czy powinienem rozliczyc sie z fiskusem za transfer zasiłku 3 miesiecznego z irlandii do polski w 2008 zostałem...
§ transfer zasiłku dla bezrobotnych z Norwegii do Polski (odpowiedzi: 1) Witam!. Od blisko 2 lat pracuje w Norwegii, posiadam stały numer personalny. Na początku maja planuję powrócić do Polski i chciałbym dowiedzieć...
§ Transfer zasiłku do Polski (odpowiedzi: 2) Witam!!! Przyleciałem do pracy 6 stycznia po urlopie 2 tygodniowym,popracowałem 2 dni pracodawca powiedział że nie ma pracy i od 11 stycznia mamy...
§ transfer zasiłku z Polski do UK (odpowiedzi: 2) We wrześniu stracę pracę i zarejestruję się UP jako osoba bezrobotna. Ze względów rodzinnych będę szukać pracy w UK,jakie formalności muszę załatwić,...
§ Transfer zasiłku z irlandii (odpowiedzi: 4) chciałem sie zapytac jak długo sie czeka az socjal z irlandii przesle dokumenty chodzi mi tu o E303 ja czekam juz 2 miesiace ...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:49.