Sklep internetowy unika realizacji zamówienia
Witam,
jakie przepisy regulują działalność sklepów internetowych, mam problem a oni unikają odpowiedzi. Kupiłem na stronie sklepu internetowego dwa przedmioty, jestem w tym sklepie zarejestrowany od dawna i czasem coś kupuję. otóż tym razem, po złożeniu zamówienia i po otrzymaniu informacje pozytywnej o dostępności tych towarów złożyłem zamówienie. Poparte to zostało mailem od sklepu. Po kilku godzinach otrzymałem informację o anulowaniu mojego zamówienia i list w którym przepraszają i proponują inny towar. Ja nie chcę nic innego, złożyłem zamówienie i powinienem otrzymać to co było zamówione. Jeśli nie byłoby tego towaru w sklepie, to nie ma możliwości złożenia zamówienia bo automatycznie to się odbywa i nie ma takie możliwości. Napisali mi że przez dwa tygodnie nie będą mieli tego co zamówiłem i mogę kupić coś innego. To ja odpisałem że poczekam dwa tygodnie, wtedy zamilkli. Domyślam się że coś im się pomyliło z ceną lub przerwali współpracę z dostawcą. Gdyby jeszcze jakoś normalnie rozmawiali, to może bym im darował, ale oni bezczelnie olewają klienta. Słyszałem tu i tam, bo pytałem trochę ludzi ale nie prawników, że w momencie jak przyjmą zamówienie to jest to coś w rodzaju umowy wiążącej prawem. Jak to jest ? Chciałbym to na nich wyegzekwować żeby trochę grzeczniej traktowali klientów. Proszę o informacje co w takim przypadku można zrobić.
PS
Za towar nie płaciłem bo miałem zapłacić przy odbiorze osobistym.
pozdrawiam
|