Może poniższe teksty z działu pomocy Booking Ci pomogą.
https://partner.booking.com/pl/pomoc...e-koronawirusa https://partner.booking.com/pl/pomoc...ych-rezerwacji https://partner.booking.com/pl/pomoc...nie-rezerwacji
Booking uważa, że wszyscy już zdają sobie sprawę z ryzyka dokonywania rezerwacji noclegów w dobie koronawirusa. W związku z tym nakładanych przez rządy obostrzeń nie traktuje jako okoliczności nadzwyczajnych i obowiązują normalne zasady anulowania rezerwacji (które mogą być różne w poszczególnych obiektach).
Co do prowizji: obiekt noclegowy jej nie zapłaci, jeśli powiadomi Booking o anulowaniu rezerwacji przez gościa i o tym, że sam rezygnuje z pobrania opłaty za anulowanie.
Ty być może wykupiłeś ofertę bezzwrotną lub okres na bezkosztową anulację Ci upłynął. Właściciel obiektu zrezygnował z pobrania opłaty za anulację od Ciebie, ale być może nie dopełnił jakichś formalności wobec Booking i ten po prostu z automatu pobrał swoją prowizję.
Może zadzwoń do Booking i porozmawiaj na temat możliwości odkręcenia tego.