Elterngeld- bez zarejestrowania w Jobcenter - Forum Prawne

 

Elterngeld- bez zarejestrowania w Jobcenter

Witam. Czy jesli nie jestem zarejestrowana w Jobcenter jako bezrobotna, a w Niemczech pracowalam tylko 'na czarno', to czy otrzymam Elterngeld w wysokosci 300 eu? Dzieki i pozdrawiam...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Niemcy


Odpowiedz
 
26-10-2015, 11:23  
burzowa
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Elterngeld- bez zarejestrowania w Jobcenter

Witam. Czy jesli nie jestem zarejestrowana w Jobcenter jako bezrobotna, a w Niemczech pracowalam tylko 'na czarno', to czy otrzymam Elterngeld w wysokosci 300 eu? Dzieki i pozdrawiam
burzowa jest off-line  
26-10-2015, 20:23  
AndreasG
Użytkownik
 
Posty: 96
Domyślnie RE: Elterngeld- bez zarejestrowania w Jobcenter

Tak , nawet jak w polsce pracowałaś na czarno , socjal też Ci się należy i mieszkanie oczywiście umeblowane,
ŻAŁOSNE
AndreasG jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Kłopoty w jobcenter (odpowiedzi: 1) Wystąpiła dziwna sytuacja w jobcenter przy składaniu wniosków Pracownik nie chciał podać jakiej wielkości majątek może pozostać w...
§ Jobcenter a poród w Polsce (odpowiedzi: 1) Witam Mam parę pytań bardzo ważnych. Nie mam kogo się poradzić. Jestem w 9 mscu ciąży, jestem panną. Moi rodzice mieszkają w Niemczech od paru lat,...
§ jobcenter,krankenversicherung a bedarfsgemeinschaft (odpowiedzi: 1) Witam! Przedstawie pokrótce moja sytuacje. Mam 22 lata, skonczylam studia na polskiej uczelni,3 tygodnie temu przeprowadzilam sie do Niemczech do...
§ JobCenter (odpowiedzi: 4) Witam, mam pytanie. Moze troche glupie ale juz sama nie wiem dlatego prosze o odpowiedz. A wiec, mieszkam w niemczech od ok.5 miesiecy, bylam\jestem...
§ Kara za prace ? Jobcenter (odpowiedzi: 14) Jak w temacie oczywiscie praca jest na umowie i pelny wymiar -Vollzeitarbeit a za nie wstawienie sie na termin rozmowy do Jobcenter z powodu nie...
§ Jobcenter (odpowiedzi: 1) Witam. Jestem w Niemczech od 6 lat mam otwarta gewerbe i chcialabym sie dowiedziec jakie warunki trzeba spelniac aby przejsc na Jobcenter. Slyszalam...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:13.