Chorobowe - Forum Prawne

 

Chorobowe

Witam, pracuje w Niemczech. Jestem juz na 2- tygodniowym wypowiedzeniu z pracy. Muszę iść na chorobowe od poniedziałku które bedzie raczej dlugoterminowe. Czy w takiej sytuacji mój zasiłek dla bezrobotmych przepada gdyż będę pobierać chorobowe? ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa innych krajów > Systemy prawne innych państw > Niemcy


Odpowiedz
 
15-08-2020, 08:25  
weraa
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Chorobowe

Witam, pracuje w Niemczech. Jestem juz na 2- tygodniowym wypowiedzeniu z pracy. Muszę iść na chorobowe od poniedziałku które bedzie raczej dlugoterminowe. Czy w takiej sytuacji mój zasiłek dla bezrobotmych przepada gdyż będę pobierać chorobowe? Jeszcze te parę dni wypłaci mi pracodawca gdyz jestem na wypowiedzeniu a potem AOK płaci od razu czy dopiero po 6 tyg.? Jak to wygląda? Moze ktoś miał podobną sytuacje? I co w sytuacji jak będę chciała sie przenieść do Polski na chorobowym ze wzgledu na stan zdrowia? Czy AOK dalej bedzie wypłacać chorobowe?
weraa jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ chorobowe (odpowiedzi: 5) Witam, jestem na chorobowym od 28.07.2014 dziś został zrobiony przelew na moje konto o wysokości 758,38zł. Co to ma znaczyć? Pracodawca mnie oszukał...
§ chorobowe (odpowiedzi: 5) Witam .Dwa miesiące temu złożyłem wypowiedzenie za porozumieniem stron , czas ten dobiega końca a ja się rozchorowałem jestem na zwolnieniu od...
§ Chorobowe urlop chorobowe (odpowiedzi: 19) Witam, mam pytanko. Wczoraj na komisji z ZUS stwierdzono że nadaję się do pracy i cofnięto mi chorobowe które miałem do 18.04. Dziś miałem zrobić...
§ ciąża a chorobowe (odpowiedzi: 0) Witam mam taki problem od 2008 jestem zatrudniona w firmie z pensją 2110 zł brutto od marca 2010 roku z powodu kryzysu obniżyli nam pensje do 1317...
§ ciąża a chorobowe (odpowiedzi: 1) Witam mam 2 pytania.przeszukałam pare artykułów na ten temat ale nigdzie nie ma jasnej odpowiedziu, z góry dziękuje za odpowiedz. 1)Jak to jest z...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:37.