Zwrot towaru dostępnego na zamówienie
Dzień dobry,
Zakupiłem na odległość tuningową część samochodową ( dokładka zderzaka).
Na stronie sprzedawcy przedmiot był dostępny na zamówienie.
Otrzymałem towar po około 3 tygodniach. Niestety miał wiele niedoróbek i ogólnie był bardzo amatorsko wykonany. Po kontakcie ze sprzedawcą i przedstawieniu stanu części sprzedający w całości przyznał mi rację.
Część po wielu zawirowaniach została odesłana na mój koszt. Wyraziłem wolę odstąpienia od zakupu gdzie sprzedający nie zgłaszał obiekcji. Ostatecznie jednak odmówił zwrotu pieniędzy zasłaniając się faktem, że część była na zamówienie i po prostu producent ją poprawi. Wczoraj otrzymałem cześć ponownie i wygląda niewiele lepiej niż za pierwszym razem.
Czy sprzedający miał prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru? Część nie była przeze mnie w żaden sposób personalizowana. Po prostu widniała jako "bestellbar"
Konkretnie chodzi o sklep jms-fahrzeugteile
Wiem, że w Polsce sprzedający jest zobowiązany do przyjęcia takiego zwrotu.
Czy w Niemczech sprawa wygląda podobnie, a sprzedający wprowadził mnie w błąd?
Pozdrawiam
|