ERA bezpodstawne blokowanie karty SIM oraz terroryzowanie klienta - Forum Prawne

 

ERA bezpodstawne blokowanie karty SIM oraz terroryzowanie klienta

Witam otóż mam pewne pytanie którego nie poradzę rozwiązać z firmą ERA a mianowicie, kupiłem kartę startową z ERY TAK TAK za kwotę 5 pln, później doładowałem konto z mojego rachunku bankowego za kwotę 7 ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
31-05-2010, 15:47  
pazdziochowski
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie ERA bezpodstawne blokowanie karty SIM oraz terroryzowanie klienta

Witam otóż mam pewne pytanie którego nie poradzę rozwiązać z firmą ERA a mianowicie, kupiłem kartę startową z ERY TAK TAK za kwotę 5 pln, później doładowałem konto z mojego rachunku bankowego za kwotę 7 pln, karta ważna jest 14 dni, następnie wykupiłem darmowe minuty do tak taka za kwotę 6pln, ta opcja jest ważna 14 dni, i nagle po 4 dniach od zakupu karty startowej przyszedł mi sms od firmy Era następująco: Podejrzanie o niedozwolone użycie karty SIM, prośba o kontakt z BOU tel. 602960200, koszt zgodny z cennikiem, nie podali kosztu ale dowiedziałem się iż wynosi 2,44 pln jedna minuta, kartę startową zakupiłem po to by kontaktować się z jednym numerem i mieć do niego darmowe minuty, no ale nie ważne, nie wiedziałem z jakiej racji zablokowali mi kartę z początku myślałem iż telefon się popsuł, więc dzwonię pod ten numer rozmawiając z konsultantem powiedział mi iż on nie wiem dlaczego się tak dzieje i stało i powiedział mi iż mam zadzwonić pod inny numer, rozmawiając z nim około 6 minut zapłaciłem już 14,46 pln, więc dzwonię ponownie pod podany numer 602960200, odebrała pani i powiedziałem jej całą sytuacje moje dane oraz numer telefonu i powiedziała iż usługa jest zablokowana, więc ja ją pytam dlaczego ona nie jest mi w stanie powiedzieć no więc byłem już tak zdenerwowany powiedziała tylko iż może odblokują mi to ale nic nie dość iż rozmawiałem z nią około 12 minut koszt połączenia wyniósł mnie 29,98 pln, podałem jej drugi numer kontaktowy z plusa i zero odpowiedzi z ich strony, po prosty obraza mnie zarazem nie interesowanie się klientem i terroryzowanie mnie, ja płacę im za usługi nie dają mi tego za darmo to skandal co robi era, byłem w punkcie ERY w Ostrowie Wlkp i ten pan powiedział mi że nie jest mi w stanie nic pomóc to skandal z jego strony więc zapytałem adres do reklamacji on nie wie mam sobie szukać na stronie ERY nie jest mi nic więcej w stanie powiedzieć to ma być obsługa, raczej obłuda i olewanie klienta skandal, mogę napisać list do ery ale nie wiem z jakich artykułów mogę ich osądzić, najbezczelniejsza firma w Polsce, w plusie nie ma problemu z reklamacją czy heyah w plusie raz złożyłem i wrócili mi pieniążki tylko ta ERA nie chce się wyrażać ale to jest kradzież moich pieniędzy i wykorzystywanie mnie, co mam zrobić z góry dziękuje państwu za pomoc w moim temacie z poważaniem Mariusz.
pazdziochowski jest off-line  
03-06-2010, 15:47  
radicalman
Użytkownik
 
Posty: 46
Domyślnie RE: ERA bezpodstawne blokowanie karty SIM oraz terroryzowanie klienta

Bzdury... koszt połączenia z Biurem obsługi użytkownika TakTak kosztuje 2,44 zł niezależnie od długości połączenia...
radicalman jest off-line  
03-06-2010, 15:54  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: ERA bezpodstawne blokowanie karty SIM oraz terroryzowanie klienta

Proszę złożyć pisemną reklamację bez zbędnym "przytyków" ani "ciętego języka".
Z pana postu nie wynika aby ktoś był tu terroryzowany...
Kontakt

PS Heyah i ERA są tego samego operatora
 
07-06-2010, 18:58  
pazdziochowski
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: ERA bezpodstawne blokowanie karty SIM oraz terroryzowanie klienta

PS Heyah i ERA są tego samego operatora
__________________
Otóż kolega lucanus się myli że to ten sam operator bo heyah i era to dwie różne firmy !!! tylko że heyah dzierżawi nadajnik od ery ja też tak myślałem, pytałem w erze i heyah tylko dzierżawi nadajnik także to nie takie śmieszne !!!
pazdziochowski jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Bezpodstawne żądania klienta (odpowiedzi: 7) Witam, prowadzę firmę, mamy umowę z klientem - który od samego początku jest problematyczny (ale to inna kwestia - straszył nas prokuraturą za...
§ Wymiana karty SIM oraz cesja abonamentu (odpowiedzi: 7) Dzień dobry, Chciałbym prosić o poradę, odnośnie sytuacji opisanej poniżej: Kilkanaście lat temu babcia wzięła na siebie telefon wraz z...
§ bezpodstawne oskażenie klienta (odpowiedzi: 4) wczoraj od moich koleżanek z pracy dowiedziałam się , że ja niby oszukałam klientkę na 100zł i , że jak się nie przyznam to klientka zgłosi to...
§ Alimenty oraz podział karty na małżonków (odpowiedzi: 1) Witam Mam bardzo poważną sytuację rodzinną. Moi rodzice są skłóceni od 6 miesięcy i dziś zdarzyła się nieprzyjmna sytuacja. Mój ojciec chciał...
§ odszkodowanie za bezpodstawne zablokowanie karty płatniczej (odpowiedzi: 1) Witam, bank -ten zatrudniający gwiazdora w reklamie- przez pomyłkę zablokował/unieważnił mi kartę płatniczą. Rzecz działa się w czasie mojego...
§ Zakmnięcie karty kredytowej a BIK - roszczenia klienta (odpowiedzi: 3) Witam, postanowiłem poruszyć ten wątek, ponieważ nigdzie nie mogę znaleź odpowiedzi. 1. Jaka ustawa, kodeks ( jakis artykuł) opisuje zasady...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:47.