Problem z usługodawcą Internetu - Forum Prawne

 

Problem z usługodawcą Internetu 2

Witam zanim dojde do sedna mojego problemu zaczne wszystko od poczatku.Na poczatku stycznia zdecydowalem sie na podlaczenie sobie internetu, zamowilem sprzet ktory byl wart 420 zl no i sie zaczelo.......pierwsze dwa tyg. testowe bez zarzutu....postanowilem ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Zamknięty temat
 
08-02-2012, 19:04  
lukasz1000
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Witam zanim dojde do sedna mojego problemu zaczne wszystko od poczatku.Na poczatku stycznia zdecydowalem sie na podlaczenie sobie internetu, zamowilem sprzet ktory byl wart 420 zl no i sie zaczelo.......pierwsze dwa tyg. testowe bez zarzutu....postanowilem ze zaryzykuje i podpisze umowe(przeciez wszystko podczas okresu testowego bylo ok)a u mnie w gogolinie woj.opolskie ciezko jest podlaczyc internet...w pierwszy wekend po podpisaniu umowy...BRAK INTERNETU.....w poniedzialek skontaktowalem sie z firma i mily pan powiedzial ze u nich jest wszystko ok i ze wina leze po mojej stronie....5 min po zakonczeniu rozmowy internet si9e pojaawia (moze faktycznie zbieg okolicznosci)...srodek tyg i zas to samo.... dzwonie...rozmawiam.....wina po mojej stronie..ok....po chwili internet zas wraca.....kolejny wekend bez mojego nowo podlaczonego internetu..ech..w poniedzialek zas dzwonie do biura w opolu i zas to samo....no ale mowie milemu panu ze sprawdzalem ten internet juz na 3 komputerach ( brata ,bratanka,sasiada) i jest to samo...ale mily pan nie dawal za wygrana i ze wina lezy po mojej stronie....wiec poprosilem czy moglby wyslac do mnie kogos z serwisu moze faktycznie nie znam sie wystarczajaca na komputerach!!!Po dwoch dniach zglosil sie do mnie pan i bez zbednego zagladania do komputera stwierdzil ze antena padla(ta antene zakupilem w tej firmie)i ze musi ja zabrac...no ale co z internetem co z abonamentem....na to pan ze abonament trzeba placic a internet moge miec jesli wynajme u nich antene za 250 zl(kaucji)...pomyslalem sobie nie ma mowy ja wynajme a ten pan zas przyjedzie i stwierdzi ze antena padla no i po 250 zlotych,no ale pan serwisant mi powiedzial ze naprawa takiej anteny potrwa najwyzej kilka dni wiec ok mysle poczekam..no ale po ok 1,5 tyg dzwonie sie dowiedziec co z moja antena....na co mily pan mi powiedzial ze antena zostala odeslana do producenta i potrwa to do 30 dni ....Zenada.........no i teraz chcialbym sie dowiedziec czy istniej jakies prawo konsumenckie czy cos w tym rodzaju ktore mowi....ile musze czekac na taka antene ..czy czasem nie przysluguje mi nowa antena(przeciez ta mialem zaledwie kilkanascie dni) i czy czasem nie zostalem oszukany????a dodam ze pan serwisant oczywiscie skasowal mnie jeszcze 50 zl(No ale to za diagnoze).Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
lukasz1000 jest off-line  
09-02-2012, 00:14  
Radhezz
Użytkownik
 
Posty: 45
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

kowalski48, Ty mi tu nie fikaj leśny ludku znikąd, bo ja już mówiłem ile dla mnie znaczą opinie ludzi zarejestrowanych "wczoraj", które nigdzie indziej się nie wypowiedziały. To raz.

Dwa - nie strasz mnie paragrafami, bo odpowiednie organy zostały (już dawno) powiadomione o sprawie, i to wcale nie anonimem, a jakoś piszę dalej będąc na wolności.

Trzy - znam się na informatyce, i cały ten sprzęt mi się mocno nie podobał od samego początku. Kto normalny w dzisiejszych czasach bawi się w ISP po sieci 2,4GHz? Kto używa anten panelowych, łączonych z urządzeniem dostępowym poprzez kabel antenowy maksymalnej długości? No i te ceny z kosmosu... Ale nic nie mówiłem, jako że sprzęt miał być wypożyczony na okres testowy, później chciałem pokombinować z czymś lepszym.

Cztery - nie jestem z konkurencji, gdybym był to bym podał nazwę firmy z której sam mam internet, a tego nie zrobiłem. Ba, mała jest ona i ma dość ograniczony zasięg, ale jakby ktoś był chętny to na PW mogę podać namiary. Choć jak do tej pory nikt się do mnie (jako przedstawiciela konkurencji za którego mnie masz) nie zgłosił.

lukasz1000, znając życie pewnie nie dostałeś żadnego papieru gwarancyjnego na antenę, czyli właściwie nie masz nic. Co więcej naprawa wcale nie musi być liczona jako gwarancyjna i mogą sobie za nią policzyć... To raz.

Dwa - 250zł kaucji za antenę taką jak ja dostałem, czyli starego rupiecia to przesada. Nowsze i lepsze anteny kosztują mniej niż 50zł.

Trzy - temat zepsutej anteny panelowej to dla mnie lekki szok. Te "urządzenia" co prawda są "obliczone", ale tylko na powierzchnię i długości elementów metalowych... Tam nie ma elementów czynnych które mogłyby się uszkodzić! Jedyne co może być, to woda może wlecieć do środka anteny, ale wtedy wystarczy ją "osuszyć" i będzie działać normalnie. Zresztą tak samo jakby kabel się zerwał (co się nie zdarza przy normalnej eksploatacji) - przylutować i tyle. Tak więc... No nie wiem jak mam takie bezczelne wciskanie kitu nawet nazwać... Taaaa, "odesłana do producenta", buhahahaha
Radhezz jest off-line  
15-02-2012, 17:18  
lukasz1000
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Witam raz jeszcze, wczesniej opisywalem swoj problem z internetem ......A Dzis nie uwiezycie odeslali mi antene(tylko ze nie na ten adres z skad brali antene tylko na adres rodzicow)wiec zona zaraz smigiem do rodzicow po antene zeby jak najszybciej podlaczyc bo bardzo chcielismy juz sobie pogadac przez SKYEPbo ja jestem 1300km od domu no ale.............wlasnie no ale.......po rozpakowaniu okazalo sie ze zapomnieli dolaczyc do anteny kabelka ktory idzie z tego malego urzadzonka wprost do komputera......no to oczywiscie telefon do Milego Pana(patrz moj wczesniejszy komentarz) na co ten jegomos zekl....oj przepraszamy bardzo, nasza nie uwaga w ciagu trzech dni roboczych odeslemy,no a ze dzis juz sroda kolo 15 godziny wiec zapewne w poniedzialek bedzieno ale ze zonke mam bystra w samochodzik do sklepu i kabelek zakupiony.... w chwile pozniej podlaczony iii........iiiiii.....dalej niema internetu!!!!!!!!!!..wykonuje telefon do milego pana.......i mily pan po wysluchaniu problemu stwierdza ze wina kabla ale nie tego malego, tylko tego dlugiego co idzie od anteny do tego malego urzadzonka,,,no ale zonka nie dfaje za wygrana i mowi ze byli serwisanci sprawdzali ten kabel i powiedzieli ze kabel w porzadku ze antena popsuta...ni i z ciekawosci spytala sie co bylo naprawiane w tamtej antenie....padla odpowiedz ze producent wgral na nowo program i ok............a co teraz teraz to pani musi nam dostarczyc kabel i czas oczekiwania 30 dni................Prosze o pomoc prawna..kolezenska......czy sa moze ludzie ktorzy juz cos dzialaja w sprawie tej firmy????przosze o kontakt +48517694967 lub email lukaszczarnas@interia.pl...i niech mi ktos powie czy teraz jest to z ich winy przeciez byli u mnie ludzie z serwisu i stwierdzili ze kabel jest dobry a antena jest stuknieta!!!
lukasz1000 jest off-line  
15-02-2012, 22:39  
Radhezz
Użytkownik
 
Posty: 45
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Szczerze, to co to za antena że producent "wgrał program"? Nazwa/producent/model, bo inaczej do niczego nie dojdziemy...
Radhezz jest off-line  
21-02-2012, 07:54  
lukasz1000
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Siemka dopiero wrocilem wiec sorki ze tak pozno a wiec
NanoStation M5
5GHz Indoor/Outdoor 16dBi CPE....to sa cale te dane ktore sa napisane na podelku.Pozdrawiam i czekam na pomoc
lukasz1000 jest off-line  
21-02-2012, 13:03  
Radhezz
Użytkownik
 
Posty: 45
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Cytat:
Napisał/a lukasz1000 Zobacz post
Siemka dopiero wrocilem wiec sorki ze tak pozno a wiec
NanoStation M5
5GHz Indoor/Outdoor 16dBi CPE....to sa cale te dane ktore sa napisane na podelku.Pozdrawiam i czekam na pomoc
To nie jest typowa antena panelowa, lecz urządzenie dostępowe ze zintegrowaną anteną - sam takiego używam, tej samej firmy, ten sam model, tylko ciut inna wersja i jest to urządzenie warte polecenia. W porównaniu do "samej anteny" to się może zepsuć, co panom z firmy kryje pupę że tak powiem. Ja z tej firmy dostałem szajsowatą panelówkę na 2.4GHz gdzie urządzenie dostępowe było osobno (RDAA-81, z softem airbridge).

Szkoda że w ogóle ktoś się decyduje na zakup sprzętu u nich, bo potem ma takie właśnie problemy - lepiej pojechać do sklepu który "normalnie" się zajmuje sprzedażą takich urządzeń, nie byłoby problemu z gwarancją.

Sam w zeszłym tygodniu jednego dnia kupiłem TL-WR543G, który na następny dzień padł. Pojechałem oddać na gwarancję, to najpierw była mowa o 3 tygodniach w serwisie, potem że wymienią mi urządzenie we wtorek (a byłem w niedzielę u nich, czyli w 3 dni) jak sprowadzą z magazynu, a ostatecznie okazało się że mieli jeszcze jedną sztukę na zapleczu i wymienili mi urządzenie od ręki - dlatego jestem z ich obsługi BARDZO zadowolony

Tyle od strony technicznej. O od strony prawnej:
http://www.federacja-konsumentow.org....php?story=390

W każdym razie czas na naprawę jest określony w Warunkach Gwarancji, choć nie wiem czy taki dokument posiadasz... Ja bym się do nich zwrócił o wymianę urządzenia na nowe w pełni sprawne, ciekawe co by odpowiedzieli.
Radhezz jest off-line  
21-02-2012, 19:49  
lukasz1000
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Wiesz co ja sie chyba udam do "normalnego sklepu"po zakup anteny..wtedy juz bede mial 100 PRoc.pewnosc czy to faktycznie wina anteny czy po prostu Firma o kant d..y...kabel juz wymienilemDzieki za pomoc i pozdrawiam...
lukasz1000 jest off-line  
22-02-2013, 15:00  
oszukanyy
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Zenada,zenada i jeszcze raz Z E N A D A , mam ten internet prawie od 3 lat (taka podpisalem umowe , glupia ja ;>) oczywiscie okres testowy 2 tygodnie wypadl wspaniale , internet dzialal lepiej niz nasa , czasami mialem 400KB/s uploadu tak wiem co to UPLOAD I DOWNLOAD wiekszy upload od downloadu
warty uwagi jest rowniez fakt ze dostarczony sprzet za ktory zaplacilem 300zlotych 5GHZ byl uzywany , dziala do dzis wiec mają farta zlodziejaszki (poza zasilaczem do urzadzenia rdaa 81 , ktory swoja droga bylo ciezko dostac, ale zasilacz mogl pasc te urzadzenia sa niemilosiernie eksploatowane, ale kto wie moze nowy by wytrzymal 3 lata ?? niech sie nazre zlodziej tym zasilaczem ;> smacznego)
A PROPO DZIALA CZY NIE DZIALA mam ten szajs od 3 lat smialo moge powiedziec ze polowe tego czasu bylo zle a czasami nawet tragicznie szczegolnie w szczytowych godzinach inernet nadawal sie do Gadugadu i czasem z tym bylo ciezko przez ten okres myslalem ze osiwieje podkresle jeszcze ze cena ta sama a jakosc rózna,
Czekam z entuzjazem na koniec umowy 3 MIESIACE OW YEAHHHHHHHHH
skonczy sie dojenie panie Czachorowski

moje pytanie brzmi czy jest jakis protokul dotyczacy stabilnosci łącza?
i czy mozna im jakos udowodnic ze interent jest bezuzyteczny w ciagu dnia , mowie tu o pingach skaczacych od 500 do 999 kurwa no zenada, wiem tylko tyle ze na szybkosc lacza download upload maja magiczne slowo "DO"

PS nie polecam nikomu , czuje sie wydojony i oszukany wszystko przez to ze tej pazernej szmacie ciagle malo i daje rok co rok promocje przez ktore dzieje sie syf , przygotuj sie szmaciarzu na obciazenie sieci zamiast popodlaczazs nowych uzytkownikow, Chu ci w upe fra erze
oszukanyy jest off-line  
16-04-2013, 21:37  
arturc8080
Początkujący
 
Posty: 16
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Witam mam pytanie czy ktoś był może w podobnej sytuacji jaj ja?Mianowicie zamówiłem sobie internet w "sławetnej" firmie antena była już następnego dnia.Podłączyłem i cieszyłem sie z szybkiego internetu 12Mb/s ale następnego dnia było już tylko 0.5Mb/s zadzwoniłem do nich z problemem następnego dnia poprawa ale dzień później znów 0.5 telefon,wieczorem poprawa nadszedł weekend 0.5 po wekendzie dzwonie-odpowiedz od firmy jeśli nie ma poprawy to prosze odesłać sprzęt zwrócimy pieniądze,tak też zrobiłem po ukończeniu okresu testowego odesłałem paczkę pocztą za potwierdzeniem odbioru.Dzisiaj mija 11 dzień od wysłania paczki i ani potwierdzenia ani kasy na koncie i ani paczki...Proszę o jakieś wskazówki jakie kroki poczynić bo wydaje mi sie że poczta zostawiła im awizo a oni mnie olewają.
arturc8080 jest off-line  
17-04-2013, 21:51  
drizzt24
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Mam identyczny problem. Dzwoniłem juz do nich z 10 razy i dalej nic.
Przynajmniej dwa dni w tygodniu internet zwalnia na 0.6 mb.
reszta dni idzie pełna para 12mb.
Mam internet u nich po kablu bo mamy ich antene na bloku i najlepsze, to że kumpel z boku
ma cały czas full predkosc a ja nie.
Niestety juz podpisałem umowe (12 miesiecy). Ale i tak na moim zadupiu nie ma nic innego wiec lepszy rydz niz nic.
Aczkolwiek po zakonczeniu umowy bede szukał dalej
drizzt24 jest off-line  
17-02-2014, 13:40  
bombe
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Witam.
Ja mam niemalże identyczny problem co lukasz1000. Internet w czasie testów działał bez zarzutów. Zaraz po podpisaniu umowy było co raz gorzej i gorzej i działa to na poziomie 0,5mb. Przed podpisaniem umowy "miły pan" powiedział, ze planowana jest w najbliższym miesiącu instalacja nowych anten w naszym mieście, i że podniesie to jeszcze jakość sygnału (naiwna uwierzyłam), po czym gdy przytoczyłam mu te słowa podczas ostatniej naszej rozmowy powiedział, że przecież mi tego nie gwarantował. Standardowo wg schematu wymieniono mi talerz, bo za mały, naprawiono (podobno) antenę bo się popsuła, a w sytuacji gdy napisałam 3 reklamację, wysłaną pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru łaskawie odpisano mi, ze reklamacja rozpatrzona negatywnie. Nie mam pojęcia jak rozwiązać tą umowę. A czy ktoś z Was doprowadził do sytuacji, że ma sprawę w sądzie z tą firmą? A może ktoś prowadzi tą sprawę z rzecznikiem praw konsumenta?? Pozdrawiam.
bombe jest off-line  
17-02-2014, 14:43  
drizzt24
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Gdyby nie to,ze po prostu nie mam alternatywy i jakby nie patrząc u mnie net działa bez zarzutu( tylko jak przekroczę 6gb danych to następny dzień net w prędkości 0,6)
to napisałbym do UKE
UKE: jak złożyć reklamację na usługi telekomunikacyjne - poradnik

A jaki powod podali ze negatywnie rozpatrzyli?
drizzt24 jest off-line  
18-02-2014, 08:16  
bombe
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: problem z usługodawcą internetu

Bez tytułu.jpg
To jest odpowiedź na moją reklamację. Z tym, że na wizji nikogo nie było. Antenę i wszystko montowaliśmy sami.
bombe jest off-line  
21-02-2014, 13:43  
artur-jankowski
Początkujący
 
Posty: 11
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

my posiadamy internet od kilku miesięcy w firmie +++++bez umowy

to jest dokładnie ta opcja:

++++++

wszystko działa bez zarzutów. czyli twierdzicie, ze nie ma co przechodzić na umowę, rozważałem taką opcję, teraz mam 6mega, a tak miałbym 10mega, chociaż przyznam że na 6 działa płynnie smart tv jak i youtube, więc zastanawiam się co można więcej zyskać mając umowę poza szybkością i zobowiązaniami?
Teraz nie podoba nam się to nie płacimy, a z urządzeń korzystamy po poprzednim operatorze, więc kosztów nie mieliśmy zupełnie żadnych, cena również atrakcyjna jest.

pozdrawiam
Artur
artur-jankowski jest off-line  
02-06-2014, 00:05  
kolorafa
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie re: Problem z usługodawcą Internetu

Cytat:
Napisał/a artur-jankowski Zobacz post
my posiadamy internet od kilku miesięcy w firmie ===== bez umowy
Moje rady dla was:
- Cieszcie się że wam działa dobrze - że was jeszcze nie poprzycinali

- Czytajcie umowę, gdyż były koszty dodatkowe i kruczek "internet do xx mb" bez "internet od xx mb" wiąże was do płacenia mimo że to będzie chodzić co najmniej źle. Dlatego odradzam umowy, polecam prepaid, ale z nastawieniem na to że ten internet nie jest bez limitu więc i tak się będziecie ograniczać.

- Jak pewnego dnia będziecie mieli bardzo wolny (512 albo mniej) internet, pomyślcie czy dnia poprzedniego nie zrobiliście dużego ruchu, gdyż===== przycina prędkość internetu na cały dzień jeśli pobierzecie więcej niż 5-10GB dnia.

- Jeśli już przekroczyliście limit i prędkość internetu ograniczyli, jeśli chcecie nadal używać ich internetu i będziecie się ograniczać - broń boże nie dzwonić na ich infolinie, gdyż 2-3 telefonami w sprawie "limitu dziennego" którego rzekomo niema możecie dostać limit i to stały, czyli nie ograniczenie tylko jak dużo pobieracie ale zawsze, dlaczego? bo mogą, bo nie macie umowy, a nawet jakbyście mieli to jest w umowie prędkość DO, więc mogą wam dać dowolną.

- Najlepiej udawać głupka jak się już cokolwiek załatwia, bo firma nie lubi osób obeznanych w temacie,==== już nawet nie odbiera moich telefonów.


Pytania/odpowiedzi:
- Czy ===== ma limity transferu? Nie, ale przycina prędkość (na chwile obecną) do 256kbps jeśli przekroczysz około 6GB/dzień.

- Czy internet jest stabilny? Tak, lecz jak nie jest stabilne to naprawiaj na własną rękę, gdyż na infolinii i tak nic nie załatwisz, a możesz sobie tylko nagrabić (ograniczeniem prędkości albo po prostu przestaną oferować wam internet bo ich "nękacie", standardową śpiewką jest brak możliwości technicznych)

- Czy polecam=====? Tak, ale tylko prepaid, jednak jeśli nie masz żadnej alternatywy, jeśli masz jakiś LTE to polecam LTE, przynajmniej wiesz co masz, i możesz liczyć na biuro obsługi i nie zachwianą jakość.

- Czy posiadałem internet =====? Tak

- Czy nadal posiadam internet =====? Nie, miałem parę miesięcy internet, lecz jako że jestem osobą która używa internetu dziennie, przekraczałem limity co prowadziło do limitowania prędkości, a w efekcie po kilku telefonach na infolinie wyłączeniem, i od tego momentu firma odmawia mi oferowania usługi internetu.

- Co myślę o biurze obsługi =====? To banda cwaniaków którzy wykorzystują niewiedzę klienta, mając zakręconą umowę i obiecując gwiazdki z nieba, po czym jeśli będziesz się kontaktować z nimi w innej sprawie niż pochwały spotkasz się z wrogością. W moim przypadku postraszyli mnie sądem i przepisami jakimiś które niby złamałem próbując interweniować w sprawie mojego wyłączonego internetu który był opłacony, ale jako że prepaid to co im można zrobić? Mają prawo w każdej sekundzie odmówić ci internetu.


Podsumowując:
Tak więc jeśli płacisz, sporadycznie używasz internetu, w razie problemów rozwiążesz je sam, to będziesz szczęśliwym klientem firmy ======, jeśli jednak używasz internetu trochę bardziej aktywnie, czy nie masz nikogo kto by się znał na tym by ci pomógł w razie problemów, to lepiej omijaj tą firmę, bo masz duże szanse na to że stracisz czas czy kasę.
kolorafa jest off-line  
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ zapomiana umowa z usługodawcą internetu (odpowiedzi: 6) Witam państwa . przed swiętamia tj. piątek otrzymałem list polecony z potwierdzeniem odbioru od kancekarii prawnej gdzie pan występuje z...
§ Problem z usługodawcą - firma nie wykonała zlecenia (odpowiedzi: 0) Prowadzę działalność gospodarczą. W jednej z firm zamówiłem wykonanie usługi (montaż baneru na elewacji budynku) na rzecz trzeciej firmy. Niestety,...
§ Problem z dostawcą internetu (odpowiedzi: 0) Witam, mam dość oryginalny problem. Moj internet rozłącza się dziennie kilkanaście razy na 15 minut . Dzieje się tak od 3 miesięcy. Umowa z dostawcą...
§ problem z usługodawcą internetu (odpowiedzi: 2) Witam, Dnia wczorajszego dostałem od byłego dostawcy internetu monit na maila z wezwaniem do zapłaty: Monit WEZW/11/12/2009 Z przykrością...
§ problem z dostawcą internetu (odpowiedzi: 1) mamy taki problem z lokalnym dostawcą internetu (my to znaczy ja i pare moich kolegów) w akademiku. jak się pytałem u panów ktorzy zarzadzaja...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:24.