zwrot towaru i nieodebranie przesyłki przez sprzedającego
Witam.
Otóż kupiłem telefon na Allegro i w aukcji było napisane ze jest sprawny w 100%, po otrzymaniu przesyłki okazało się, że wyświetlacz siada i chciałem zwrócić towar. Po rozmowie telefonicznej ze sprzedającym zarządałem zwrotu pieniędzy łącznie z poniesionymi kosztami wysyłki i wysłałem telefon z dołączonym formularzem zwrotu na adres z danych przelewu, czyli na adres prywatny. Sprzedający nie odebrał przesyłki i wróciła do mnie paczka z zapłatą 9,5zł. Po kolejnej rozmowie poinformował mnie ze trzeba było wysłać na adres firmowy. ( Sprzedający dopiero teraz mnie o tym poinformował.)
Czy mam jakiś szanse na zwrot towaru i odzyskanie pieniędzy łącznie ze wszystkimi kosztami wysyłki pomimo upłynięcia 10 dni. (dodam jeszcze, że nie zostałem poinformowany przez sprzedającego o prawie zwrotu 10 dni.)
Pozdrawiam. Marcin.
|