20-02-2012, 20:43
|
| Początkujący | Problem z Play
Witam serdecznie poraz pierwszy na forum. Mam problem z Play Online 5GB. Umowe podpisałem w marcu 2011 na 18 miesięcy i od samego początku mam problem z otrzymywaniem faktur, na początku pierwsze faktury w formie papierowej były na czas, po paru miesiącach zaczeły przychodzić 2-3 dni przed terminem płatnosci potem po terminie płatnosci aż w koncu pewnego miesiąca nie dostałem wogule. Sprawe zgłosiłem na infolini i poradzono mi aktywować e-fakture tak zrobiłem i sprawa sie powtórzyła czyli na początku dochodziła a potem nie dostawałem. Znowu kontakt z infolinią według nich wszystko jest OK czyli faktura poszła do mnie i poradzono kontakt z administratorem poczty lub zmiane adresu poczty przeniosłem z o2.pl na wp.pl i to samo kolejna faktura nie doszła, kolejny kontakt z infolinią kolejna odpowiedz że faktura poszła do mnie. Pod koniec stycznia powróciłem do formy faktury papierowej i co? dostałem niby aktualną fakture czytam i, wystawiono 28.01.2012 termin płatnosci 28.03.2011 sprawdzam i sie okazało że fakture o tym numerze zapłaciłem rok temu. Dzisiaj mamy 20 luty a termin płatnosci mam 28 a ja nie mam faktury. Czyli jak co miesiąc powiniem znowu skontaktować się z infolinią aby mi podano numer faktury i tu pytanie, czy ja mam obowiązek co miesiąc pamiętać i prosic sie o numer faktury do tego ponoscić koszta połączenia z infolinią. Czy mogę zerwać umowe?
|
| |
20-02-2012, 20:46
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play
PLAY niestety ma manię przesyłania faktur po terminie... Miałam z tym też duży problem. Pamietaj, że numer konta w ogóle nie ulega zmianie. Wystarczy wpisywać w tytule "opłata za abonament". Z terminowym wysyłaniem faktur- niestety nic nie zrobisz.
|
| |
20-02-2012, 20:51
|
| Początkujący | RE: Problem z Play
Ale aby zrobić przelew muszę podac numer faktury i jak nie mam faktury to musze kontaktować sie z infolinią. Z tego co wiem to mamy 21 wiek szybki internet a tu Play ma taki prosty problem nie do ogarnięcia. Co mnie boli nigdy nie usłyszałem z ich strony PRZEPRASZAMY czy tak ma być?
|
| |
20-02-2012, 20:59
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play
Jeżeli chcesz, możesz na nich krzyczeć cały czas, a i tak to nic nie da. Żeby oszczędzić sobie nerwów zawsze możesz założyć konto internetowe, a tam faktura generuje Ci się automatycznie.
Od terminu zapłaty za fakturę masz 54 dni, zeby bez większych konsekwencji zapłacić. Tydzień poczekają, nic im się nie stani- Tobie też.
Nie nie powinno tak byc ,ale co poradzisz.
|
| |
20-02-2012, 21:06
|
| Początkujący | RE: Problem z Play
Z ich bałaganu i olewania klienta nie bedę zakładał konta. Czy ja mam obowiązek dopraszać się od nich faktury, dajmy na to jak bym miał dwa telefony, kablówke, i każdy by tak olewał sprawe faktur a ja bym miał za nich tego pilnować to bym na głowe dostał.
|
| |
20-02-2012, 21:23
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play
Tak, racja z drugiej strony pamiętaj- to Ty ponosisz konsekwencje nieopłacenia faktury.
Nawiasem mówiąc, widzę, że pamietasz o terminach, więc na pewno będziesz pamietał ,zeby zalogować się na stronie PLAY i przepisać numer faktury. Nie wiem jak u Ciebie, ja mam włączone powiadomienia o fakturach- SMSem przychodzi mi info, że wystawiono fakturę na koncie internetowym (SMSy przychodzą na czas).
|
| |
20-02-2012, 21:52
|
| Początkujący | RE: Problem z Play
U mnie może nie działać powiadamianie smsem bo naszczescie nie mam w tej prymitywnej sieci telefonu /Tmobile/ czyli oni mają prawa a my mamy obowiązki. Chory kraj Chorzy ludzie. Już dzisiaj pisze wypowiedzenie umowy z dniem zakoczenia umowy /14 sierpien 2012/ i nie chce słyszeć o tej marnej firemce. A czy to jest prawdą że Play jest powiązany z Netią?
|
| |
20-02-2012, 22:01
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play
Mam Play od 2010 r i w sumie jestem zadowolony ,z tego co pamiętam to tylko raz przyszła mi faktura z opóźnieniem (wtedy do przesyłki był dołączony zeszyt) :
Praktycznie wszystkie faktury i tak płacę z opóźnieniem ,nawet jak miałem trzy nie opłacone to nie wyłączyli mi internetu - wbrew pozorom to dobry i wyrozumiały operator
Z tego co wiem możesz uaktywnić e -fakturę wtedy rachunki będą przychodzić na play 24 w formacie pdf ,który możesz następnie wydrukować ,Play daje nawet za to bonusy w postaci 6 pakietów po 500mb ,więc się opłaca .Ewentualnie możesz zlecić w swoim banku polecenie zapłaty |
| |
20-02-2012, 22:50
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play
nie musiasz wpisywac numeru faktury wystarczy twoje dane i numer abonenta oni normalnie ksieguja wiem bo tak sam robie
|
| |
21-02-2012, 02:36
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play Cytat:
Napisał/a bodzio333 U mnie może nie działać powiadamianie smsem bo naszczescie nie mam w tej prymitywnej sieci telefonu /Tmobile/ czyli oni mają prawa a my mamy obowiązki. Chory kraj Chorzy ludzie. Już dzisiaj pisze wypowiedzenie umowy z dniem zakoczenia umowy /14 sierpien 2012/ i nie chce słyszeć o tej marnej firemce. A czy to jest prawdą że Play jest powiązany z Netią? |
Nie. Poza tym muszę przyznac, ze nalezysz do typu narzekaczy- wszystko, co masz jest złe. Na wszystko musisz narzekac? Najlpierw Play zły, bo faktury za późno, później Tmobile- bo niby prymitywni. SAM wybrałeś tych operatorów- trzebabyło myśleć wcześniej.
Dołącze sie- wplacaj na konto po numerze abonenta.
|
| |
21-02-2012, 06:10
|
| Początkujący | RE: Problem z Play
Zle mnie zrozumiałes to Play jest prymitywny. A co do narzekania co ty byc zrobił jak bys dostał fakture po roku ty bys sie cieszył |
| |
23-02-2012, 09:22
|
| Stały bywalec | RE: Problem z Play
ZrobiłA (jestem kobietą). Ja nikomu nie ufam- sama wszystko sprawdzam.
|
| |  |
Podobne wątki na Forum Prawnym | Wątek | § Problem z Play (odpowiedzi: 1) Witam mam pewien problem , w pazdzierniku zakupiłam dla 8 córki zestaw Mixa z Playa razem z telefonem oraz karta z numerem. Praktycznie od samego... | § Problem z Play (odpowiedzi: 1) Witam,
Mam problem z operatorem Play, opiszę go pokrótce poniżej i proszę o opinie.
W maju br. zdecydowałem się przedłużyć umowę z Play.... | § problem z play (odpowiedzi: 6) ktorego jestem klientem,chodzi mi o play,otoz posiadam internet bezprzewodowy,ktory wbrew zapewnien mial dzialac bezproblemowo ,niestety jednak bylo... | § Problem z Play (odpowiedzi: 7) Witam, mam pewną nieprzyjemną sytuację z Play. Mianowicie kończyła mi się umowa i złożyłem rezygnację, jakiś czas później zadzwonił konsultant... | § Problem z play (odpowiedzi: 2) Witam.
Mam problem z siecią PLAY. Zawarłem umowę w sierpniu 2009 roku na okres 30 miesięcy w tak zwanej MIXTURZE. Pracownik oznajmił mi abym... | § PROBLEM z PLAY (odpowiedzi: 5) Witam,
mam problem z operatorem sieci Play,a mianowicie zawarłam umowę poza lokalem i dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury okazało się,że... | | |