pomyłka sklepu internetowego
Witam ; )
Mam pewną sytuację, mianowicie. W tamtym tygodniu jeden z sklepów online wystawił omyłkowo myszkę bezprzewodową za 4zł. Dostałem link od kolegi, więc złożyłem zamówienie na kilka. Potwierdzenie przyszło mailem. Teraz dostaje takiego oto maila:
"Z przykrością informujemy, że Pana oferta z dnia 05.06.2012 złożona na skutek naszego zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu pkt I 17 Regulaminu Sferis.pl nie może zostać zrealizowana z uwagi na to, że w trakcie jego składania doszło po naszej stronie do błędu oświadczenia woli co do ceny (błąd przy wprowadzaniu danych). W związku z powyższym na podstawie art. 84 k.c. uchylamy się od naszego oświadczenia woli. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."
Pkt I 17 Regulaminu Sferis.pl to:
17. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zawarciem umowy cywilno-prawnej (kupna/sprzedaży), a jedynie propozycją jej zawarcia ze strony klienta.
Teraz moje pytanie, jest możliwość walczenia o te myszki czy to raczej nie ma sensu? Czytałem kiedyś o sytuacji, w których kupowane akcesoria w sklepach online za omyłkową cenę lub na allegro były i tak sprzedawane, ponieważ deklaracja zamówienia była umową kupna/sprzedaży, tutaj jednak widzę że jest pkt w regulaminie trochę omijający. Stąd moje pytanie: da się te nieszczęsne myszki wywalczyć?
proszę o ewentualne przeniesienie tematu, jeśli nie trafiłem z działem
Pozdrawiam
|