Serwis kbiz.pl - Forum Prawne

 

Serwis kbiz.pl 38

Cytat: Napisał/a Janusz M. Może już starczy? Jest już 551 postów. W końcu zmuszony będę zamknąć ten temat. Przepraszam że się zapytam ale w jakim punkcie regulamin został załamany że ciągle informuje administracja o zamknięciu ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Zamknięty temat
 
20-06-2013, 15:25  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Cytat:
Napisał/a Janusz M. Zobacz post
Może już starczy? Jest już 551 postów.
W końcu zmuszony będę zamknąć ten temat.
Przepraszam że się zapytam ale w jakim punkcie regulamin został załamany że ciągle informuje administracja o zamknięciu tematu ??
Proszę o odpowiedz na forum.

Ps. Też administrator tylko innego forum internetowego.
 
20-06-2013, 15:35  
nkb
Użytkownik
 
Posty: 59
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Cytat:
Napisał/a obser Zobacz post
Z Policją nie chcę kombinować,bo 123 zł to tylko wykroczenie,chyba żeby coś podpiąć o zastraszanie i chęć wymuszenia środków pieniężnych poprzez zastraszanie
Warto iść na Policje 123 nie majątek ale razy ilość faktur to już sam sobie policz.
Im więcej zgłoszeń tym lepiej dla nas.

Wysłanie pisma nie powoduje ,że KH cię wykreśli inni już to przerobili.
Za rok albo wcześniej będą kolejne faktury. Nie zerwiesz związku z KH a jak będziesz grał w jego grę to ci dowali za szkody powstałe z twojej winy.
nkb jest off-line  
20-06-2013, 15:43  
Xantzpa
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Jestem też poszkodowana przez Pana KH. Faktura i dzisiejsze groźby za jaj niezapłacenie ...
Poczyniłam już pewne kroki - wysłałam listem poleconym rozwiązanie umowy, sprzeciw od nowego regulaminu, uchylenie się od skutków prawnych umowy zawartej pod wpływem błędu i czekam na zwrot potwierdzenia odbioru ale ...

znalazłam ważne dla nas argumenty przedstawione przez Pana ***moderacja***na blogu prawnika, które na pewno nam się przydadzą:

Przedruk z Jego strony : (…)
Moim zdaniem faktury są bezpodstawne i mogą powędrować do kosza! Nasz specjalista od biznesów internetowych niewątpliwie powoła się na art. 384-1 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z nim, regulamin wydany w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 (łatwość dowiedzenia się), a strona nie wypowiedziała umowy w najbliższym terminie wypowiedzenia. To prawda, tyle że ta zasada nie znajdzie zastosowania w niniejszej sprawie, a to z dwóch niezależnych od siebie powodów.

Przede wszystkim, doktryna prawa stoi na słusznym stanowisku, że przesłanki związania regulaminem wydanym w czasie trwania stosunku umownego ulegają zaostrzeniu. Nie wystarczy sama podmiana regulaminu na stronie www, stanowiąca o rzekomej „łatwości” dowiedzenia się o tym fakcie. Zmieniony regulamin trzeba stronie doręczyć. Przesłanie go mailem może nie wystarczyć. Wysyłane masowo wiadomości elektroniczne są często kwalifikowane przez serwery pocztowe jako spam. Jeśli nie otrzymali Państwo maila informującego o zmianie regulaminu, możecie temu zaprzeczyć. W takim wypadku to usługodawca musi wykazać, że regulamin Wam doręczył.

Niezależnie od tego, czy zmieniony regulamin został Państwu doręczony, czy nie, w polskim prawie obowiązuje zasada, zgodnie z którą: w razie sprzeczności treści umowy z wzorcem umowy (regulaminem) strony są związane umową (art. 385 § 1 Kodeksu cywilnego). Słusznie wywodzi się stąd, że wydanie wzorca w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym nie może w świetle art. 385 par. 1 KC prowadzić do zmiany treści umowy. Jeśli zmieniony wzorzec jest sprzeczny z umową, nie wiąże strony. Pierwszeństwo ma umowa. Przedsiębiorcy, o ile w ogóle dopisali się do bezpłatnego katalogu, zawarli co najwyżej umowę na bezpłatną prezentację danych w Internecie. Jednostronna zmiana regulaminu nie może tego zmienić; nie ma mocy przekształcenia tej umowy w zupełnie nowy rodzajowo stosunek obligacyjny, tj. umowę o usługę odpłatnej prezentacji danych w Internecie. Zawarcie takiej umowy wymagałoby złożenia nowych, zgodnych oświadczeń woli (choćby przez kliknięcie na stronie), oczywiście pod warunkiem przedstawienia czytelnej i jednoznacznej oferty. Nie zastępuje tego jednostronna zmiana regulaminu!
(…)
Jak więc postąpić z fakturą?

Niestety opisany model wyłudzania zapłaty za niezamówione usługi zakłada nękanie Państwa fakturami, wezwaniami do zapłaty, a nawet pozwami składanymi do e-sądu w Lublinie. Każdy, kto machnie na to ręką i zapłaci, zachęci jednak do rozwijania tego typu działalności. Co więc zrobić? Przede wszystkim odbierać tradycyjną pocztę, tak aby nie przeoczyć terminu na odwołanie się do sądu (o ile w ogóle zostaniecie Państwo pozwani). W takim przypadku szanse na wygraną oceniam wysoko. Pozostaje wprawdzie margines ryzyka związany z niezbadanymi wyrokami sądów. Doświadczenie uczy jednak, że te nie są skłonne do uznawania racji tego typu naciągaczy.

Dodatkowo, możecie Państwo odesłać fakturę odpowiadając zwrotnie na maila w duchu tego postu:

albo w ogóle nie rejestrowaliście się na stronie,
albo na pewno nie zamawialiście tam żadnej p ł a t n e j usługi,
ponadto,

informacja o zmianie regulaminu nie została Wam doręczona,
a nawet gdyby było inaczej, taka zmiana w świetle art. 385 par 1 Kodeksu cywilnego nie może kreować zupełnie nowego zobowiązania (przekształcać umowy bezpłatnej w odpłatną). (…)
poniżej podaję link do strony blogu prawnika, na którym sie wypowiedział Pan Michał :
***moderacja***

(prośba do Pana Moderatora : proszę o nie skasowanie linku pomimo, że naruszam tym regulamin portalu – który zamieszczam nie dla promocji blogu lecz pomocy poszkodowanym) - Proszę
Xantzpa jest off-line  
20-06-2013, 15:53  
nila k-g
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Osoba, która rozmawiała z panem H. wczoraj telefonicznie oceniła rozmowę tak: "Pewny siebie ignorant, który śmieje się z nas i twierdzi, że marzy o tym abyśmy sie spotkali w sądzie i na niego donosili; jest przekonany o swojej racji i bezkarności; stale śledzi co się o nim pisze i wręcz go to bawi"

Może zatem wyhamujmy lekko z emocjami, niech Pan H nie ma powodów do śmiechu i nabijania się z nas. Widzę że informacja o wszczęciu postępowania windykacyjnego była wysyłana z Polski z okolic Żyrardowa.
nila k-g jest off-line  
20-06-2013, 15:56  
Janusz.C.M.
Administrator
 
Janusz.C.M. na Forum Prawnym
 
Posty: 36.155
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Cytat:
Napisał/a kiki2020 Zobacz post
ciągle informuje administracja o zamknięciu tematu
§25 Ocena czy powyższy regulamin został naruszony przez użytkownika w jakimkolwiek jego punkcie oraz w jakim stopniu zależy tylko i wyłącznie od Administratora i Moderatora forum.

Według mojej oceny, temat już dawno został wyczerpany, a obecne posty nic nowego nie wnoszą.
Cytat:
Napisał/a kiki2020 Zobacz post
Też administrator tylko innego forum internetowego.
To, że ktoś tam, gdzieś tam jest administratorem, nie ma nic wspólnego z naszym forum.
Janusz.C.M. jest off-line  
20-06-2013, 16:01  
nkb
Użytkownik
 
Posty: 59
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Temat wyczerpany????????????

Przecież codziennie coś nowego można się dowiedzieć, sporządzić pismo , zmobilizować kogoś?

Wyczerpany będzie jak nikt nie będzie tu pisał i zaglądał. Tak jest na innych forach.
Gdzie mamy rozmawiać skoro tu schodzą się wszystkie drogi.

Najlepiej zamknąć wątek i KH znowu będzie się cieszył bo jak zabierzecie nam miejsce gdzie dyskutujemy to nie będzie żadnej mobilizacji.
nkb jest off-line  
20-06-2013, 16:02  
pstach1
Użytkownik
 
Posty: 42
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Mnie on też bawi bo takiego idiotę to ciężko spotkać. Myśli że zastraszy wszystkich.
Komunikacja z szanownym Panem jest jednostronna i to jest dopiero śmieszne.

Po odmowie przyjęcia faktury nie mam względem niego żadnych zobowiązań.
pstach1 jest off-line  
20-06-2013, 16:08  
Janusz.C.M.
Administrator
 
Janusz.C.M. na Forum Prawnym
 
Posty: 36.155
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Cytat:
Napisał/a nkb Zobacz post
Gdzie mamy rozmawiać
Możecie na PW, GG, itp.

Ten temat zamykam.
Janusz.C.M. jest off-line  
20-06-2013, 16:13  
Tłumaczenia
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Dzisiaj zgłosiłam sprawę na policję. Jutro mam zamiar wysłać pismo poleconym - o uchyleniu się od skutków prawnych, braku akceptacji regulaminu, nieprzyjęciu faktury itp. i żądanie usunięcia z portalu.
Uważam, że nie możemy płacić. A co, jak za tydzień Pan H. zmieni regulamin i każe dopłacić 250 zł? Będziecie płacić? Poza tym czas już ukrócić ten proceder.
Protestuję przeciwko zamykaniu forum. Co to szkodzi, że sobie tu pogadamy i trochę się zorganizujemy.
Tłumaczenia jest off-line  
20-06-2013, 16:18  
Janusz.C.M.
Administrator
 
Janusz.C.M. na Forum Prawnym
 
Posty: 36.155
Domyślnie RE: Serwis kbiz.pl

Cytat:
Napisał/a Tłumaczenia Zobacz post
Protestuję przeciwko zamykaniu forum.
Protest odrzucony.
Janusz.C.M. jest off-line  
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Serwis Lg (odpowiedzi: 1) Witam, Posiadam telefon firmy LG. Niedawno system zaczął mi szfankować i oddałam go na gwarancję za pośrednictwem firmy Plus. Jednak serwis anulował...
§ Serwis (odpowiedzi: 2) Witam, siostra oddała do serwisu laptopa ponieważ miała uszkodzona płytę główną. Serwisant miał wymienić płyt główna lecz tylko ją naprawił(koszt...
§ serwis kbiz.pl -ZAWIADOMIENIE O ZAMIARZE WSZCZĘCIA W URZĘDZIE SKARBOWYM PROCEDURY (odpowiedzi: 66) Cześć, zapoznałam się z wątkiem kbiz.pl Jedak proszę o niusuwanie mojego postu, ponieważ zaczyna się coraz poważniej dziać w tej sprawie/ Jak...
§ KBIZ zróbmy porządek (odpowiedzi: 1) Witam Kolegów i Koleżanki.Na wstępie chciałbym się przywitać,bo jestem tu nowy.Napiszę krótko,bo myślę,że temat może się rozwinąć,a są mądrzejsze...
§ kbiz.pl i masowe faktury wystawiane "userom" (odpowiedzi: 2) Zakładam wątek od zera i prosze by kolejne osoby nie wpisywały się że też dostały faktury, bo to absolutnie nie ma sensu i wkurza administrację...
§ Serwis (odpowiedzi: 2) Chciałabym sie dowiedzieć czy są jakieś przepisy prawne mówiące o czasie reklamacji ? Zakupiłam aparat cyfrowy który po tygodniu użytkowania się...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:33.