Umowa zawarta przez telefon między firmą a serwisem NajDeal.pl problem - Forum Prawne

 

Umowa zawarta przez telefon między firmą a serwisem NajDeal.pl problem 3

Hey mam ten sam problem nie mam im zamiaru płacic za nic to oszusci......



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
21-01-2014, 22:37  
ddaria222
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Umowa zawarta przez telefon między firmą a serwisem NajDeal.pl problem

Hey mam ten sam problem nie mam im zamiaru płacic za nic to oszusci...
ddaria222 jest off-line  
23-01-2014, 22:10  
kiki125
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Umowa zawarta przez telefon między firmą a serwisem NajDeal.pl problem

Witam, też jestem poszkodowana przez tą firmę, proszę o jakiś kontakt. Pozdrawiam
kiki125 jest off-line  
23-01-2014, 23:15  
kiki125
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Umowa zawarta przez telefon między firmą a serwisem NajDeal.pl problem

Witam Pani ddario 222. Prosżę napisać co Pani się z nimi ma i moze jakoś razem się od nich uwolnimy... pozdrawiam K.L.
kiki125 jest off-line  
25-01-2014, 14:31  
MadziaM79
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Umowa zawarta przez telefon między firmą a serwisem NajDeal.pl problem

Witam ponownie, pozwólcie, że odgrzeję ten temat.
Moja sytuacja z tą firmą (NAJDEAL) wygląda tak, że dobrze wiedziałam o tym jak się nazywają i co proponują i chciałam wystawić swoją ofertę.
Wszystko szło dobrze jakieś 7 dni, tzn uzupełniłam dane, podałam im informację niezbędne do wykonania szablonu itp itd po kilku dniach otrzymałam szablon ale oczywiście potrzebne były pewne zmiany i tu pojawia się problem. Niefortunnie złożyło się, że dzień przed wysłaniem maila z moimi poprawkami zapłaciłam pierwszą ratę za umową (ok.400zł) ponieważ po jej zapłaceniu kontakt z tą firmą się urwał.
Zmiany zostały wprowadzone dopiero po około 10 dniach po moim kontakcie telefonicznym ale były zrobione na "odwal się" i nadal mi się szablon nie podobał więc chciałam kolejne zmiany. Niestety nie doczekałam się na nie więc po około miesiącu od początku umowy napisałam, żeby wystawili ofertę taką jaka jest, aby po prostu mieć reklamę za którą zapłaciłam. Oferta nie została wystawiona. (według umowy mają na to 5dni od momentu akceptacji - jeden z dwóch ich obowiązków) Po około 2 tygodniach napisałam maila, że rezygnuję z umowy, ponieważ nie dotrzymali swojej części. Później wysłałam pismo za potwierdzeniem odbioru oraz po kilku rozmowach, mailach itp z Panią K. z reklamacji dowiedziałam się, że nie oddadzą mi pieniędzy za niewystawioną ofertę, ponieważ wykonali szablon i jest to jakaś ich praca....
Kilka pytań:
1) Czy fakt, że nie chcą oddać mi pieniędzy za ofertę, której nie wystawili z własnej winy, ponieważ wykonali jakąś pracę (szablon) nie jest oszustwem? (oczywiście po około 2 miesiącach chcieli ją wystawić ale ze względu na specyfikę mojej branży zależało mi na szybkim wystawieniu oferty, aby pozyskać klientów przed sezonem)
2) Czy jeżeli nie mam żadnego pisemnego rozwiązania umowy (tzn ja do nich pisałam o tym, że zrywam umowę ale oczywiście nie raczyli się ustosunkować do pisma) to czy nie mogę żądać ode mnie kolejnych wpłata? Oczywiście niesłusznie ale to im w niczym nie przeszkadza.
3) Czy fakt, że na odstąpienie od umowy mam 72h od czasu jej zawarcia (telefonicznego) a umowę pisemną dostaję po 3 dniach jest nie jest oszustwem?
4) Czy jeżeli napisali, że nie dostali mojego maila, mimo, że poprzednie dochodziły (odpowiedź była udzielona raz po interwencji telefonicznej) a opcja wysłania była jako "odpowiedz" więc na pewno zostały wysłane na dobry adres jest sensownym tłumaczeniem? Prawnie chyba taki email jest uznany jako dostarczony?
Czy kłamstwo przez telefon, że nie dostali pisma pocztowego (mimo, że przyszła do mnie zwrotka z potwierdzeniem) pismo po interwencji telefonicznej się jednak znalazło nie daje przypuszczeń, że jednak maila dochodzą tylko nie ma kto ich czytać?

Jeszcze zapomniałam dodać, że jedyny kontakt ze strony najdeal był w momencie gdy powinna wpłynąć druga rata (tego pilnują), Pan po usłyszeniu mojego tłumaczenia powiedział, że "byłby głupi, gdyby się ze mną nie zgodził" ale oczywiście to nie on zajmuję się tymi sprawami tylko Pani Kamila z reklamacji, którą serdecznie pozdrawiam.

PS mam wszystkie dowody, maile, opis sytuacji przygotowane w formie opisu na 7 kartek A4 i za niedługo wysyłam do nich pismo z kancelarii z ostatecznym żądaniem zwrotu pieniędzy - jeżeli się nie ustosunkują sprawa trafi do sądu.
MadziaM79 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Problem UPC - Umowa zawarta przez telefon (odpowiedzi: 1) Witam serdecznie Bardzo proszę o pomoc w sprawie problemu z UPC Otóż moja żona jakieś 1,5 m-ca temu została zbałamucona przez konsultanta UPC i...
§ Umowa zawarta przez telefon (odpowiedzi: 10) Witam! Mam pytanie odnośnie umowy zawieranej przez telefon na świadczenie usług, mianowicie przedstawiciel firmy dzwoni do potencjalnego klienta i w...
§ umowa zawarta przez telefon (odpowiedzi: 1) witam zawarłem umowę z global contakt center przez telefon (prowadzę działalność gospodarczą) rozmowa jest nagrana gdzie pani mnie informuje że to...
§ Umowa zawarta przez telefon (odpowiedzi: 1) W zeszłym miesiącu odebrałem telefon i konsultantka zaoferowała mi darmową usługę prezentacji mojej firmy na jednym z portali. Zawarłem z nią umowę...
§ Umowa zawarta przez telefon (odpowiedzi: 1) W zeszłym miesiącu odebrałem telefon i konsultantka zaoferowała mi darmową usługę prezentacji mojej firmy na jednym z portali. Zawarłem z nią umowę...
§ Umowa zawarta przez telefon (odpowiedzi: 1) Witam! Mam takie pytanie czy jest możliwość podważenia umowy zawartej przez telefon. W tym przypadku umowa o wykonanie strony internetowej, czas na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:13.