Dostepność towaru - sklep internetowy - Forum Prawne

 

Dostepność towaru - sklep internetowy

Witam, Prowadzę sklep internetowy i mam pewien problem, klient kupił u mnie rower za ok 2 000 zł, przelał pieniądze na konto, po zaksięgowaniu wpłaty otrzymał informację telefoniczną iż zamówiony towar jest niedostępny na naszych ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
06-09-2013, 11:47  
sh0wtek
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Dostepność towaru - sklep internetowy

Witam,

Prowadzę sklep internetowy i mam pewien problem, klient kupił u mnie rower za ok 2 000 zł, przelał pieniądze na konto, po zaksięgowaniu wpłaty otrzymał informację telefoniczną iż zamówiony towar jest niedostępny na naszych stanach magazynowych i czas oczekiwania na produkt to 7 dni roboczych. Klient upierał się, iż przy zamówieniu towaru, rower oznaczony był jako dostępny(i tak było) Zarządał od mojej firmy zniżkę i zdecydował się oczekiwać na towar. Poinformowałem go, że sprawdzę możliwość rabatu i oddzwonię. Na nastepny dzień oddzwoniłem do klienta i odmówiłem obniżki towaru, ponieważ marża na tym produkcie na to nie pozwała, klient uparł się iż, poczeka na zamówiony towar ale chce obniżki ceny w wysokości 100 zł, ponieważ musiał przełożyć wyjazd w góry i traci na tym sporo pieniędzy na dodatek ma prawo do zniżki w takim przypadku, inaczej sprawę zgłosi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Co zrobić w tej sytuacji?
Proszę o pomoc, jeżeli złoży sprawę do sądu ma szanse wygrać?
sh0wtek jest off-line  
06-09-2013, 13:33  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Dostepność towaru - sklep internetowy

Nie ma.

Dz.U.2000.22.271


Art. 12. 1.Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.

2.Jeżeli przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ sklep internetowy/błąd w cenie towaru (odpowiedzi: 15) Witam! Problem dotyczy prawdopodobnego błędu cenowego w ofercie sklepu internetowego. W ofercie promocyjnej X (nazwijmy ją w ten sposób roboczo)...
§ Sklep internetowy nie wysyła towaru. (odpowiedzi: 12) Witam, w zeszłym tygodniu (23.04) Moja dziewczyna kupiła telefon, w sklepie internetowym, cena była bardzo okazyjna. Zakupu dokonała bez zakładania...
§ Sklep internetowy nie wysłał towaru (odpowiedzi: 8) Witam :) Zamówilam bluze w sklepie internetowym, który swoją działalność prowadzi na Facebooku. Wplacilam pieniądze dnia 24.09 i dostałam...
§ Sklep internetowy - wymiana a zwrot towaru. (odpowiedzi: 5) Witam. Zakupiłam nie cały miesiąc temu spodnie (2 pary) na allegro. Okazało się że ich wymiary (centymetry w pasie i biodrach) były niezgodne z...
§ Sklep internetowy a zwrot towaru (odpowiedzi: 3) Witam Sytuacja jest następująca: istnieje sklep internetowy z opcją odbioru osobistego (i jest to opcja, która została wybrana). Procedura kupna...
§ Sklep internetowy a brak towaru (odpowiedzi: 1) Witam! Chcę otworzyć sklep internetowy. Będę miał kilka kanałów dystrybucji (e-sklep, allegro, ebay itp), może się zdażyć, że sprzedam ostatnią...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:44.