Netia HBO GO - Forum Prawne

 

Netia HBO GO

Witam serdecznie. Bodajże w połowie października zaproponowano mi podpisanie umowy na usługi internetowe i telefoniczne w firmie NETIA. Usługa internetowa została aktywowana z dniem 29.11. 2013 r , a telefoniczna z dniem 30.11.2013 r. Dodatkowo ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
04-02-2014, 02:47  
19lenka82
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie Netia HBO GO

Witam serdecznie.
Bodajże w połowie października zaproponowano mi podpisanie umowy na usługi internetowe i telefoniczne w firmie NETIA. Usługa internetowa została aktywowana z dniem 29.11. 2013 r, a telefoniczna z dniem 30.11.2013 r. Dodatkowo zostały aktywowane Usługi Dodatkowe jakie miałam w umowie czyli: Bezpieczny Internet Premium i Wirtualny Dysk oraz i tu tkwi problem Usługa HBO GO której nie mam zaznaczonej w umowie! A opłaty za nią uiszczam w kwocie 25.00 zł Msc. Podczas rozmowy z konsultantem przed zawarciem umowy zostałam poinformowana, iż wszystkie usługi mogę wyłączyć telefonicznie lub poprzez ich stronę online. Tak, że po pierwszej fakturze zabrałam się do wyłączenia usług i pierwsze dwie zostały wyłączone bez problemu, problem stanowiło HBO GO. Zgłosiłam chęć wyłączenia usługi HBO GO dnia 11.12.2013 r poprzez ich stronę netia.online czyli przed końcem pierwszego okresu rozliczeniowego( dodam iż w regulaminie i umowie nie ma wzmianki kiedy kończy się okres promocyjny HBO GO ). Dnia 18.12.2013 r Pani przyjmująca zgłoszenia zleciła wyłączenie usługi(18.12.2013 w dalszym ciągu mieściłam się w okresie wyłączenia usługi bo podobno trzeba zgłosić 7 dni przed kolejnym okresem rozliczeniowym) po czym po dwóch dniach odpisała iż wyłączenie usługi nie jest możliwe ze względu na brak okresu promocyjnego. Dodatkowo nadmienię , iż abonament za usługi nie jest naliczany tak jak na podpisanej umowie, abonament za usługi telefoniczne jest zawyżany. W podpisanej umowie wysokość za usługo telefoniczne mam 25.00 a na fakturze widnieje kwota 29.90 zł. Po zgłoszonej reklamacji Pani która przyjmowała moje wcześniejsze zgłoszenia reklamacja została nie wiem jak to określić...nie została w ogóle rozpatrzona bo Pani stwierdziła ze abonament tel mam 29.90 zł koniec kropka i tyle mam płacić (widać ma inna umowę niż ja i to co mam na umowie i regulaminie). Tak wiec problem tkwi w tym ze zgłaszałam wyłączenie usługo HBO GO w okresie promocyjnym, usługa nie została wyłączona przez co płace 25.00 zł za coś za co nie korzystam, w dalszym ciągu wysyłam zgłoszenia o wyłączenie HBO GO, w końcu zrobiłam skan pisemnego wypowiedzenia przy czym 03.02.2014 r dowiedziałam się ze usługa może zostać wyłączona jednak będę ponosić Opłatę wyrównawczą bo termin wypowiedzenia niby minął. P. Konsultantka była na tyle wdrożona w funkcjonowanie firmy, iż poinformowała mnie, że faktycznie mój abonament telefoniczny wynosi 25.00 zł i naliczanie kwoty 29.90 nie powinno mieć miejsca oraz ze jeżeli na umowie nie mam zaznaczonej opcji HBO GO nie powinnam za tą usługę płacić tylko niestety ona nie może nic z tym zrobić. Stąd wiec moja prośba o pomoc co z tym zrobić i w jaki sposób sprawę załatwić.
19lenka82 jest off-line  
06-02-2014, 00:50  
forest1
Użytkownik
 
Posty: 56
Domyślnie RE: Netia HBO GO

Z netią bardzo poważnie sugeruję zlecenie sprawy prawnikowi.
Bywają niejasne zapisy umowne, niejasne stany faktyczne. Niezapłacone fvat są przekazywane do windykacji firmie 1 stamtąd do firmy 2 itd. Rosną odsetki + EUR40 za windykację + koszty zastępstwa + komornik = 900 zł ze 140. Lepiej na obecnym etapie, po analizie dokumentów, skierować jedno ale ważne pismo kończące sprawę.

Koszt prawnika na tym etapie to 100-150 zł.

Ps. w mojej opinii netia zawsze sprzedaje długi kolejno kilku firmom a koszty rosną.
forest1 jest off-line  
06-02-2014, 01:17  
StaryWyga1
Zbanowany
 
Posty: 754
Domyślnie RE: Netia HBO GO

Totalne bzdury
Mam netie od 4 lub 5 lat
współpraca jest wspaniała bez problemowa
na zapłacenie masz 93 dni
oczywiście jak nie płacisz tak jest
zawsze morzesz złozyć reklamacje
StaryWyga1 jest off-line  
06-02-2014, 01:54  
19lenka82
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Netia HBO GO

Za pierwszym razem moim dostawcą internetowym była Netia też sobie chwaliłam dlatego też po 2 latach bycia u konkurencji postanowiłam wrócić i co...rozczarowanie. PROKURATORUS sam piszesz bzdury. Myślisz, że napisałam tu bo się nudzę czy może mam problem i szukam kogoś kto mi podpowie co robić? Gwarantuję za mam wiele ciekawszych zajęć. Nike moja wina ze wcześniejsze moje zgłoszenia odbierała P. Justyna H. która nie ma pojęcia co robi. A skoro nie zamierzasz w żaden sposób pomóc zachowaj swoje zdanie dla siebie, ciekawe czy był byś taki mądry gdyby to dotyczyło Ciebie. Zresztą nie jest to dla mnie żaden problem by Ci udowodnić niekompetencję z jaką się spotkałam, chętnie mogę Ci przesłać zrzuty ekranu na których moje zgłoszenie zostaje przyjęte, za chwilę odrzucone, kopię regulaminu gdzie są podane ceny czy fakturę na której jest źle naliczony abonament. Ewentualnie proszę poszukać sobie na forum co inni piszą na temat Neti nie jestem jedyną która została oszukana. Myślałam, iż jest to forum na którym staracie się pomagać innym a nie krytykować za to, że ktoś ma inne doświadczenia niż Wy.
19lenka82 jest off-line  
06-02-2014, 02:14  
19lenka82
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Netia HBO GO

Cytat:
Napisał/a forest1 Zobacz post
Z netią bardzo poważnie sugeruję zlecenie sprawy prawnikowi.
Bywają niejasne zapisy umowne, niejasne stany faktyczne. Niezapłacone fvat są przekazywane do windykacji firmie 1 stamtąd do firmy 2 itd. Rosną odsetki + EUR40 za windykację + koszty zastępstwa + komornik = 900 zł ze 140. Lepiej na obecnym etapie, po analizie dokumentów, skierować jedno ale ważne pismo kończące sprawę.

Koszt prawnika na tym etapie to 100-150 zł.

Ps. w mojej opinii netia zawsze sprzedaje długi kolejno kilku firmom a koszty rosną.
Nie chodzi mi o niepłacenie faktur, płacone są regularnie również z tym HBO GO. Nie mam żadnego długu u Neti i płacić zamierzam. Jednak irytuje mnie fakt, że przez czyjąś niekompetencję muszę płacić za coś, za co nie korzystam. Regulamin czytałam mnóstwo razy. nawet ostatnia P. konsultant powiedziała mi iż abonament powinnam mieć naliczony 25.00 zł i nie wie czemu jest faktura z wyższą kwota. Powiedziała mi też, że teoretycznie usługa HBO GO nie powinna być u mnie w ogóle włączona ponieważ nie mam jej zaznaczonej w umowie tak jak było to z usługami dodatkowymi (wirtualny dysk, bezpieczny internet). Jednak ona nie może mi nic z tym zrobić. Zaproponowała mi jedynie zmniejszenie opłaty za HBO GO z 25.00 zł na 1 zł na okres 2 Msc ale czy tak jest okaże się dopiero przy kolejnym rachunku. I doradziła bym składała reklamacje co zamierzam oczywiście zrobić w formie pisemnej. Napisałam również do Pani Justyny H. by wyjaśniła mi czemu odrzuciła moje zgłoszenie na rezygnację wówczas gdy miałam taką możliwość ale tu na odpowiedź nie liczę. Zamierzam się udać też do Rzecznika Spraw Konsumenta (była już wstępna rozmowa, prosił o dokumentację) ewentualnie do UKE. Zobaczymy może wtedy się coś ruszy bo ja jako zwykły obywatel nie mam szans by się z nimi dogadać.
19lenka82 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ NETIA - podpisałem umowę ateraz Netia nie chce mi podłączyć usługi (odpowiedzi: 2) Dzień dobry Podpisałem umowę na dostawę internetu z firmą Netia 31 grudnia 2013 do dnia dzisiejszego nikt z firmy nie pojawił się u mnie by...
§ Netia (odpowiedzi: 8) Witam. Mam problem z netia, mianowicie chcialam zakonczyc wspolprace z tym wlasnie operatorem. Probowalam skontaktowac sie z ta wlasnie firma...
§ NETIA po raz wtóry (odpowiedzi: 6) Witam Wiem, że już było na tym forum kilka razy na temat NETII i jej kłamstw i oszustw, ale mam pewne obawy w mojej sprawie. W TP SA moja...
§ TPSA/NETIA - problemy z umowa (kogo zatrudnia netia?!) (odpowiedzi: 3) Witam, Bardzo prosze o pomoc. W listopadzie zeszlego roku postanowilam przejsc z tpsa do netii i podpisac umowe o korzystanie z internetu....
§ Netia... (odpowiedzi: 2) Witam. Zwracam się tu do Was, bo już ręce mi opadają z bezsilności na operatora Netii. :( Ojciec podpisał z nimi umowę na telefon i internet i odkąd...
§ Netia (odpowiedzi: 5) Witam. W październiku 2007 roku przeniosłam nr telefonu z TP do Netii, i podpisałam umowę na świadczenie usług telefon + internet na dwa lata....


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:56.