Pewna hurtownia fryzjerska - Forum Prawne

 

Pewna hurtownia fryzjerska

Witam. Mam pytanie dotyczące wysyłki towaru z pewnej hurtowni fryzjerskiej. Mianowicie chodzi o to, że w połowie maja zamówiłem tam sprzęt fryzjerski za kwotę ok 10 000 zł. Pieniądze wpłaciłem na konto, ponieważ takie były ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
10-07-2014, 15:33  
Patryk2485
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Pewna hurtownia fryzjerska

Witam. Mam pytanie dotyczące wysyłki towaru z pewnej hurtowni fryzjerskiej. Mianowicie chodzi o to, że w połowie maja zamówiłem tam sprzęt fryzjerski za kwotę ok 10 000 zł. Pieniądze wpłaciłem na konto, ponieważ takie były wymagania. Część zamówienia otrzymałem a resztę tak jakby rozbito mi na trzy różne zamówienia. Dzwonię do nich każdego tygodnia i zawsze otrzymuję odpowiedź w postaci " Przepraszam Pana bardzo, w następnym tygodniu na pewno już wszystko będzie u Pana". Nie mogę czekać wiecznie bo jestem zależny od Urzędu Pracy, z którego dostałem dofinansowanie na prowadzenie działalności i muszę dostarczyć im faktury maksymalnie do jutra. Dzwoniłem do tej hurtowni na początku tego tygodnia i powiedziałem im dokładnie o co chodzi. Powiedziano mi, że w czwartek wszystko będzie, ale oni jeszcze się ze mna skontaktują (oczywiście zawsze tak mówili a nigdy nie oddzwonili). Dziś zadzwoniłem do nich z samego rana zaraz po otwarciu i poinformowano mnie, że Pani znowu do mnie oddzwoni, ale to juz przed godz 16 (hurtownia otwarta do godz 16..). Czekałem do 15.30 i sam postanowiłem zadzwonić. Nikt nie odebrał ode mnie telefonu. Jutro muszę zanieść faktury i nie wiem co mam robić. Oszukują mnie na każdym kroku. Kwota nie jest mała więc trochę się obawiam czy moje pieniądze nie przepadną.. Co ja mogę w takiej sytuacji zrobić? Mam nadal czekać czy raczej powinienem w jakiś sposób interweniować? Proszę o pomoc.
Patryk2485 jest off-line  
10-07-2014, 19:48  
sympatico
Użytkownik
 
Posty: 382
Domyślnie RE: Pewna hurtownia fryzjerska

Spróbuj przesunąć termin dostarczenia faktur w US. Albo niech Ci wyślą skany faktur.
sympatico jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zła usługa fryzjerska (odpowiedzi: 7) Witam, mój prblem polega na źle wykonanej usludze fryzjerskiej. Fryzjerka rozjasniajac mi wlosy nie nalozyla mi na "kawalek" wlosow rozjasniacza co...
§ hurtownia materialow budowlanych (odpowiedzi: 7) Witam Chciałabym prosić o poradę w pewnej sprawie. Wraz z mężem buduję dom w województwie lubuskim, pod Gorzowem Wielkopolskim. W roku 2012...
§ Źle wykonana usługa fryzjerska (odpowiedzi: 9) Witam, Proszę o pomoc w sprawie odzyskania kosztów zapłaty za źle wykonaną usługę fryzjerską. Zgodnie z zapisami w kodeksie cywilnym umowy o...
§ Usługa fryzjerska (odpowiedzi: 1) Witam, Niestety jestem ofiarą nieudacznej fryzjerki, która z włosów sięgających do połowy pleców skróciła do długości sięgającej ramion. Umowa przed...
§ hurtownia sprzedała podróbki (odpowiedzi: 1) Witam Kupiłem w lipcu zeszłego roku towar w hurtowni odzieży outlet, o którym dowiedziałem się, że jest podróbą dopiero dziś (mam FV oraz 2...
§ Czy hurtownia może sprzedawać detalicznie?? (odpowiedzi: 1) j.w. Bo zauważyłem, że niektóre hurtownie sprzedają detalicznie, i zastanawiam się czy to jest legalne. Z góry dzięki za odpowiedź.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:38.