Zerwanie umowy z winy operatora - Forum Prawne

 

Zerwanie umowy z winy operatora

Dzień dobry, W sierpniu 2014 roku telefonicznie uzgadniałem z konsultantem Plusa warunki umowy, zgodziłem się na warunki przedstawione na infolinii i po jakimś czasie dostałem umowę. Wszystko się zgadzało, podpisałem. W umowie miałem przewidziane nielimitowane ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
20-07-2015, 13:47  
piotrrek7
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Zerwanie umowy z winy operatora

Dzień dobry,
W sierpniu 2014 roku telefonicznie uzgadniałem z konsultantem Plusa warunki umowy, zgodziłem się na warunki przedstawione na infolinii i po jakimś czasie dostałem umowę. Wszystko się zgadzało, podpisałem. W umowie miałem przewidziane nielimitowane rozmowy, SMS i 500MB internetu. Dzis
zauważyłem na stronie saldo w wysokości -~40 zł i brak aktywnego
pakietu internetu. Po 10 miesiącach wyłączono mi pakiet internetu. Jeszcze raz przestudiowałem treść umowy, nic o wyłączeniu pakietu nie było, wręcz przeciwnie znalazłem tekst, że pakiet internetu będzie obowiązywał do końca trwania umowy. Zadzwoniłem więc na infolinię, konsultant oraz jego przełożony po przestudiowaniu mojej taryfy poradzili wysłać reklamację, tak też zrobiłem, dnia 05.07.2015 wysłałem reklamację, a w międzyczasie do biura obsługi wysłałem maila następującej treści
"Wezwanie do odblokowania usług
W związku z wyłączeniem przysługującego mi w ramach umowy pakietu
internetu 500MB w telefonie dla numeru 123456789 na podstawie art. 491
kc wzywam Państwa do odblokowania mi tej usługi zgodnie z zapisem
zawartej umowy w terminie 3 dni pod rygorem wypowiedzenia umowy."

Do dziś nie dostałem odpowiedzi ani na reklamację ani na wezwanie. W związku z tym mam dwa pytania:
Czy w przypadku usługi (plus internet) również obowiązuje 14 dniowy termin reklamacji?
Czy powyższy tekst (czyt. Wezwanie do odblokowania usług") będzie wystarczającą podstawą do zerwania umowy z winy operatora?
piotrrek7 jest off-line  
23-07-2015, 14:04  
piotrrek7
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Zerwanie umowy z winy operatora

Nadal interesuje mnie odpowiedz na ostatnie pytanie.
piotrrek7 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zerwanie umowy z winy Operatora Sieci (odpowiedzi: 3) Witam, proszę o pomoc w zerwaniu umowy z Operatorem Fm mobile, sprawa wygląda tak w maju 2013 podpisałem umowę z operatorem i wszystko było ok do...
§ zerwanie umowy z winy operatora (odpowiedzi: 1) Witam w skrócie- poprzez infolinię zgodziłam się na przedłużenie umowy na świadczenie usług internetowych przez orange na nowych, lepszych...
§ Zerwanie umowy z Orange z winy operatora (odpowiedzi: 1) Witam. Kilka miesięcy temu przedłużyłem umowę z Orange i w ramach nowej umowy powinienem dostać między innymi darmowy pakiet 50% minut z abonamentu....
§ Play - zerwanie umowy z winy operatora . (odpowiedzi: 5) Cześć witam zwracam się do was z poradą . W dniu 30.08.2010 podpisałem przedłużającą umowę o kolejne 24 miesiące na abonament LongPlay 99 . Według...
§ zerwanie umowy z orange z winy operatora (odpowiedzi: 4) A więc od około 6 miesięcy mamy problemy z telefonami w orange, mimo iż są w zasięgu nie można się dodzwonić "użytkownik poza zasięgiem lub ma...
§ Zerwanie umowy z Orange z winy operatora (odpowiedzi: 2) Witam, Mam taki problem, gdyż podpisałam umowe z Orange na 2 telefony na firmę, ale Orange nie dotrzymało warunków umowy (zamiast 80 minut +...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:45.