Sklep internetowy - zwrot części pieniędzy za brak produktu - Forum Prawne

 

Sklep internetowy - zwrot części pieniędzy za brak produktu

Witam Jakieś trzy tygodnie temu zamówiłem w sklepie internetowym 4 produkty, po czym od razu zapłaciłem przelewem. Drogą mailową dowiedziałem się, że jednego produktu nie ma i że wysłano te 3 pozostałe. Wszystko ok, paczka ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
24-11-2015, 11:48  
Lunatyk89
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie Sklep internetowy - zwrot części pieniędzy za brak produktu

Witam
Jakieś trzy tygodnie temu zamówiłem w sklepie internetowym 4 produkty, po czym od razu zapłaciłem przelewem. Drogą mailową dowiedziałem się, że jednego produktu nie ma i że wysłano te 3 pozostałe. Wszystko ok, paczka dotarła jednak do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy za ten 1 produkt (99zł). Pisałem maile (na 1 odpowiedziano że sprawa jest wyjaśniana, od tamtej pory cisza mimo moich kolejnych maili), dzwoniłem ("porozmawiam z szefem", "jak tylko szef wróci to ustalimy co i jak i się skontaktujemy").

Nie mam zamiaru znowu pisać maili/dzwonić bo widocznie to nic nie daje, więc chciałem się dowiedzieć co mogę zrobić, żeby "zmusić" ich do zwrotu tych pieniędzy. Kwota może nie oszałamiająca, ale jednak.

Mam nadzieję, że w miarę jasno wytłumaczyłem.

Pozdrawiam.
Lunatyk89 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Sklep internetowy - brak zwrotu pieniędzy (odpowiedzi: 10) Dzień dobry Na początku lutego zamówiłam 2 sukienki w pewnym sklepie internetowym (nie wiem czy mogę podać nazwę). Niestety rozmiary odbiegały od...
§ Sklep internetowy - brak towaru, brak zwrotu pieniędzy (odpowiedzi: 43) Dnia 21.07.2013 r. dokonałem zakupu butów w sklepie fit-24.pl należącym do EBRO s.c. w Lublinie. Od razu wykonałem przelew, który został zaksięgowany...
§ sklep internetowy - zwlekanie, wprowadzanie w błąd, zwrot pieniędzy (odpowiedzi: 8) Witam, w dniu 23 stycznia zamówiłem i zapłaciłem przelewem za produkt rtv za 3.5tys pln, wcześniej wielokrotnie dzwoniąc i pytając czy maja owy...
§ Zwrot pieniędzy- sklep internetowy (odpowiedzi: 2) Witam. Dnia 03.06.2012r (niedziela) złożyłem zamówienie na kwotę 250zł w sklepie internetowym, zajmującym się handlem artykułami wędkarskimi....
§ Brak zwrotu pieniędzy - sklep internetowy - pomocy! (odpowiedzi: 12) Witam, na początku grudnia zakupiłam buty w sklepie internetowym. Sklep jest zarejestrowany w Polsce, ale sprzedawczyni nie poinformowała mnie,...
§ Sklep internetowy - brak zwrotu pieniędzy (odpowiedzi: 2) Witam. Założyłem nowy temat gdyż te na które natrafiłem nie do końca są bliźniacze z moją sprawą. Otóż dnia 11.10 zamówiłem laptopa w sklepie...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:17.