Wprowadzenie w błąd przez konsultanta orange - Forum Prawne

 

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta orange

W grudniu kończy mi się umowa na 3 nr w orange, alu już teraz mogę te umowy przedłożyć i skorzystałem z tej opcji.Umowy przedłużałem przez tel.Uzgodniłem z konsultantem plan taryfowy 125, w ramach przedłużenia umowy ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
04-09-2009, 10:10  
sznyro
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie Wprowadzenie w błąd przez konsultanta orange

W grudniu kończy mi się umowa na 3 nr w orange, alu już teraz mogę te umowy przedłożyć i skorzystałem z tej opcji.Umowy przedłużałem przez tel.Uzgodniłem z konsultantem plan taryfowy 125, w ramach przedłużenia umowy konsultant zaproponował mi 100% min więcej i 20% rabatu na abonament na cały okres trwania umowy, dodam że jestem ich klientem już 6 -7rok i za każdym razem przedłużam bez tel umowa na 12 msc.Pod konioec rozmowy zapytałem się jeszcze raz o warunki-250 min do wszystkich sieci abonament 49 brutto.Konsultant potwierdził.Umowy musiał podpisać mój tata ponieważ na niego widnieją umowy.zapoznałem go z warunkami i wszystko było ok.Gdy przyjechał kurier tata nie miał czasu i podpisał umowy.Gdy wruciłem do domu czytam umowy, a tam 125 min do wszystkich sieci 1007 więcej do orange, Więc dzwonie do orange i sie dowiaduje że mam 125 min do wszystkich sieci i zajebi...promocje 125 min tylko do orange po wykorzystaniu tych 125 do wszystkich sieci.myślałem że mnie krew zaleje.Banda oszustów ta usługa nazywa sie 100% więcej do Orange, konsultant w rozmowie tel informował mnie że dostanę 100 więcej min, nie informował mnie że są to min do Orange, mało tego pytałem jak już pisałem wyżej czy te 250 min będą do wszystkich sieci.Czy mogę zerwać tę umowy, złożyć jakieś zażalenie na tego konsultanta, rozbój w biały dzień!!!!!!!!!!! Słyszałem że istnieje coś takiego jak odstąpienie od umowy w ciągu 10 dni, gdy umowa została zawarta poza siedziba firmy .Proszę o jakąś pomoc!
sznyro jest off-line  
04-09-2009, 13:34  
rafal_26
Przyjaciel forum
 
Posty: 16.469
Domyślnie RE: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta orange

proszę złożyć reklamację, problem polega na uchyleniu się od skutków wykorzystania sytuacji przez konsultanta, ściśle nie wyprowadzenia pani z błędu, w tym celu musi pani uzyskać nagranie i na tej podstawie (treści) rozmowy zgłaszać roszczenia;

jednakeze najprościej bedzie wysłanie do orange pisma z uchyleniem się od skutków prawnych podpisanej umowy z uwagi na :
Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można uchylić się od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak oświadczenie woli było złożone innej osobie, uchylenie się od jego skutków prawnych dopuszczalne jest tylko wtedy, gdy błąd został wywołany przez tę osobę, chociażby bez jej winy, albo gdy wiedziała ona o błędzie lub mogła z łatwością błąd zauważyć;
Art. 88. § 1. Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli, które zostało złożone innej osobie pod wpływem błędu lub groźby, następuje przez oświadczenie złożone tej osobie na piśmie.

§ 2. Uprawnienie do uchylenia się wygasa: w razie błędu - z upływem roku od jego wykrycia, a w razie groźby - z upływem roku od chwili, kiedy stan obawy ustał.
rafal_26 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ wprowadzenie w błąd przez konsultanta PLAY (odpowiedzi: 6) Witam, chciałem się poradzić w kwestii zawarcia umowy (a dokładnie aneksu do umowy) z konsultantem sieci PLAY przez infolinię. Otóż kwestia ma się...
§ Wprowadzenie w błąd przez konsultanta (odpowiedzi: 7) Witam. Mojemu ojcowi została zaproponowana umowa o swiadczenie usług Internetowych z Orange. Pani konsultantka zapewniała, że parametry połączenia...
§ Wprowadzenie w błąd przez konsultanta (odpowiedzi: 2) Jak w tytule, moja babcia został wprowadzona w błąd przez konsultanta firmy Dialog, który tak ją zbajerował że podpisała umowę, wiem że to jest jej...
§ Wprowadzenie w błąd przez konsultanta i błąd w umowie (odpowiedzi: 1) Witam, Sprawa nie dotyczy bezpośrednio mnie, ale mojego sąsiada. Sąsiad jest człowiekiem starszym, ale ma telefon komórkowy w jednej dużych z...
§ Odstąpienie od umowy Orange - wprowadzenie w błąd przez konsultanta (odpowiedzi: 10) Witam 15.07 zadzwoniła do mnie pani z propozycją dla stałych klientów sieci T-mobile. Poinformowała mnie, że jest przedstawicielem polskiej...
§ Orange - oszukany przez konsultanta (odpowiedzi: 5) W związku z tym, że kończyła mi się umowa z firmą PTC sp z o.o. (ERA) w okolicach czerwca 2010, otrzymałem od nich ofertę na przedłużenie umowy na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:35.