Witam,
sposoby rozwiązania umowy (wypowiedzenia jej), a w szczególności terminy oraz ewentualne opłatach za wcześniejsze rozwiązanie (przy umowie terminowej) zapisane są w regulaminie świadczenia usług stanowiącym załącznik państwa umowy. Proszę się z nim zapoznać.
Jeśli będziecie mieć państwo dalej wątpliwości, to najlepszym rozwiązaniem jest kontakt rzecznikiem konsumentów w państwa mieście
http://forumprawne.org/prawa-konsume...nsumentow.html, gdzie uzyskacie wyjaśnienie sytuacji, i ewentualnie nieodpłatną, fachową pomoc w napisaniu odpowiednich dokumentów - reklamacji, wypowiedzenia...
Niezależnie można uzyskać poradę na stronach Urzędu Komunikacji Elektronicznej
http://www.uke.gov.pl/ - opcja 'Poradnik'.
Reklamacje / wypowiedzenie należy składać pisemnie, najlepiej osobiście za potwierdzeniem odbioru na kopii, listownie za potwierdzeniem odbioru, w ostateczności mailowo.
Co do prędkości łącza - proszę zobaczyć jaki jest zapis w cenniku / regulaminie. Czy nie jest tam zapisane, że łącze zapewnia prędkość
do 1Mbit/s, a nie 1Mbit/s. Z drugiej strony, w ogólności posiadanie łącza o przepustowości do 1Mbit/s w żaden sposób nie gwarantuje pobierania / wysyłania danych z tą maksymalną prędkością... co wynika z samej natury sieci internetowej...