Nieuczciwość firmy HP - Forum Prawne

 

Nieuczciwość firmy HP

Witam wszystkich zainteresowanych Laptopem Pavilion dv9000 Mam to nieszczęście, że jestem „szczęśliwym”posiadaczem laptopa firmy HP Pavilion dv9000. Laptop został zakupiony 2,5 roku temu na terenie Wielkiej Brytanii. Po zmianie klimatu, czyli powrocie Laptop zaczął płatać ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Nowe technologie


Odpowiedz
 
06-12-2009, 08:00  
Darek_M
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Nieuczciwość firmy HP

Witam wszystkich zainteresowanych Laptopem Pavilion dv9000
Mam to nieszczęście, że jestem „szczęśliwym”posiadaczem laptopa firmy HP Pavilion dv9000.
Laptop został zakupiony 2,5 roku temu na terenie Wielkiej Brytanii. Po zmianie klimatu, czyli powrocie Laptop zaczął płatać figle, sam się restartował i myślałem, że to wirus, no ale niestety usterka okazała się być na tyle poważna że, laptop poszedł do naprawy. Ale już nie do Serwisu HP tylko do najbliższego Serwisu ogólno naprawczego ponieważ gwarancja skończyła się 2m-ce temu. Warsztat poinformował mnie, że naprawa to duży koszt i ten model tak ma. A wiec lapek poszedł w „kąt” i zbierał kurz. Po roku całkiem przypadkowo na necie przeczytałem jak to się konsumenci skarżą na firmę HP.
Zacząłem szperać i dowiedziałem się, że Firma HP przyznała się do bubla i naprawia na swój koszt Laptopy. Pozwoliłem sobie zadzwonić do źródła nabycia czyli do firmy HP w W.B. i tam powiedziano mi, że dane laptopy bezwzględnie podlegają naprawie, zapytałem więc czy mogę to uczynić na terenie Polski, konsultant odparł, że przedstawicielstwa są na całym świecie i jest to nie ważne gdzie ja przebywam firma jest bezwzględnie zobowiązana do naprawy. Ucieszony przedzwoniłem do działu technicznego firmy HP Polska, gdzie powiedziano mi że, owszem naprawiają takie usterki i mój laptop po podaniu nr. Serwisowych podlega takiej naprawie. Zapytany o wiek urządzenia odpowiedziałem, że został zakupiony 2,5 roku temu, na co serwisant odparł, że nie mogą naprawić laptopa na koszt firmy starszego jak dwa lata.
Nie wiem, jak to jest możliwe, żeby tak duża firma jak HP miała za przeproszeniem głęboko w d… klientów.
Nie odpowiadają nawet na wysłane im emaile, które notabene znaleźć gdziekolwiek graniczy z cudem.


Bardzo bym prosił o jakąś radę od Państwa, bo nie wiem już do kogo mam się z tym zwrócić.


Z poważaniem.
Darek
Darek_M jest off-line  
13-12-2009, 16:45  
greg1003
Stały bywalec
 
Posty: 3.638
Domyślnie RE: Nieuczciwość firmy HP

Cytat:
Napisał/a Darek_M Zobacz post
Witam wszystkich zainteresowanych Laptopem Pavilion dv9000
Mam to nieszczęście, że jestem „szczęśliwym”posiadaczem laptopa firmy HP Pavilion dv9000.
Laptop został zakupiony 2,5 roku temu na terenie Wielkiej Brytanii. Po zmianie klimatu, czyli powrocie Laptop zaczął płatać figle, sam się restartował i myślałem, że to wirus, no ale niestety usterka okazała się być na tyle poważna że, laptop poszedł do naprawy. Ale już nie do Serwisu HP tylko do najbliższego Serwisu ogólno naprawczego ponieważ gwarancja skończyła się 2m-ce temu. Warsztat poinformował mnie, że naprawa to duży koszt i ten model tak ma. A wiec lapek poszedł w „kąt” i zbierał kurz. Po roku całkiem przypadkowo na necie przeczytałem jak to się konsumenci skarżą na firmę HP.
Zacząłem szperać i dowiedziałem się, że Firma HP przyznała się do bubla i naprawia na swój koszt Laptopy. Pozwoliłem sobie zadzwonić do źródła nabycia czyli do firmy HP w W.B. i tam powiedziano mi, że dane laptopy bezwzględnie podlegają naprawie, zapytałem więc czy mogę to uczynić na terenie Polski, konsultant odparł, że przedstawicielstwa są na całym świecie i jest to nie ważne gdzie ja przebywam firma jest bezwzględnie zobowiązana do naprawy. Ucieszony przedzwoniłem do działu technicznego firmy HP Polska, gdzie powiedziano mi że, owszem naprawiają takie usterki i mój laptop po podaniu nr. Serwisowych podlega takiej naprawie. Zapytany o wiek urządzenia odpowiedziałem, że został zakupiony 2,5 roku temu, na co serwisant odparł, że nie mogą naprawić laptopa na koszt firmy starszego jak dwa lata.
Nie wiem, jak to jest możliwe, żeby tak duża firma jak HP miała za przeproszeniem głęboko w d… klientów.
Nie odpowiadają nawet na wysłane im emaile, które notabene znaleźć gdziekolwiek graniczy z cudem.


Bardzo bym prosił o jakąś radę od Państwa, bo nie wiem już do kogo mam się z tym zwrócić.


Z poważaniem.
Darek
Gwarancja wynosi 24 miesiące zazwyczaj,więc bez problemu by to mogli wtedy zrobić.
Musiałbyś mieć model o wydłużonej gwarancji lub też zakupić tzw. carepack'a .
Trudno wymagać od firmy, by pół roku po gwarancji (2 letniej) na swój koszt naprawili laptopa, który niekoniecznie ma tą usterkę o której na forum przeczytałeś.
Może się okazać, że wadliwy masz jakiś komponent po prostu.
greg1003 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ nieuczciwość spółdzielni (odpowiedzi: 1) Moje mieszkanie od kilku lat jest pustostanem. Spółdzielnia po przekazanej tej informacji stwierdziła, że jeżeli płacę co drugi miesiąc to należy...
§ Nieuczciwość (odpowiedzi: 1) Witam, 2 września 2014 r. zostałem zatrudniony na podstawie umowy o pracę w szkole w charakterze pomocy nauczyciela (na czas określony do 26...
§ nieuczciwość pracodawcy (odpowiedzi: 5) Witam,bylam 2 lata na wychowawczym i zlozylam w firmie dokumenty ,że z dniem 15 listopada zamierzam przystąpic do pracy.Poczatkowo szef się na to...
§ Nieuczciwość (odpowiedzi: 6) Mam takie pytanie w stylu, co robić,czy jest sens podjęcia walki,czy odpuścić?!.Moja mama wyszła za mąż w 64 r,jej mama a moja babka zaczęła budować...
§ Przestrzeganie przed nieuczciwością firmy (odpowiedzi: 6) Kupiłem produkt pewnej firmy. (część samochodową) W wyniku jej uszkodzenia (bubel) straciłem kilka tysięcy zł. Firma nie uznała reklamacji. Czy...
§ O nieuczciwości! (odpowiedzi: 2) Chciałbym uzyskać pomoc na takie nurtujące mnie pytanie. Czy mam prawo zamieścić w internecie na jakimś forum lub stronie internetowej opis mojej...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:16.