C
cawoja
Użytkownik
- Dołączył
- 07.2012
- Odpowiedzi
- 47
Dzień dobry, jeżeli wybrałam złe miejsce, poproszę o wskazówki dot. przeniesienia. Opisze po krótce sprawę - będąc na wakacjach na Fuerteventura wykupiliśmy wycieczkę od lokalnego przewodnika (polak ale firma jest zarejestrowana w Hiszpanii (na Fuerteventura)), po odbyciu wycieczki, i przeprowadzonych rozmowach napisałam oficjalną reklamację - wycieczka odbyła się 1.11.2025, reklamacja pisemna na email została złożona 7.11.2025 (na końcu pisma wniosła o częściowy zwrot kosztów ....), na dzień dzisiejszy nie mam odpowiedzi o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji poproszę o informację czy właściciel firmy ma obowiązek odpowiedzieć mi w określonym czasie a jeżeli nie odpowie to można po określonym czasie i w myśl określonych przepisów uznać reklamację za uznaną, a jeżeli tak to w jakiej wysokości skoro nie zawnioskowałam o nic konkretnego?
Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki.
Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki.