Mój brat ma problem z nowo wykupionym hostingiem, został opłacony na rok z góry, sprzedawca gwarantował poprawność działania konta oraz niezawodność serwerów na poziomie 99%.
W przeciwnieństwie do zapewnień strona nie działa codziennie w kilku ...
Mój brat ma problem z nowo wykupionym hostingiem, został opłacony na rok z góry, sprzedawca gwarantował poprawność działania konta oraz niezawodność serwerów na poziomie 99%.
W przeciwnieństwie do zapewnień strona nie działa codziennie w kilku przerwach trwających nawet do godziny.
Czy można tutaj zastosować artykuły z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (zakup od firmy)?
10-08-2007, 18:59
Markiz32
Praktyk
Posty: 21.196
a kto jest sprzedawca ?- firma?
10-08-2007, 19:47
admi
Użytkownik
Posty: 177
tak, napisałam, że to firma tylko jest to usługa więc nie jestem pewna jak do tego podejść
10-08-2007, 21:39
Kaziutek
Przyjaciel forum
Posty: 1.144
[cytat="admi"]tylko jest to usługa [/cytat]
Nie można. Właśnie z tego powodu.
10-08-2007, 21:54
admi
Użytkownik
Posty: 177
Dziękuję za odpowiedź.
Kolejne pytania
Jak można do tego podejść? Jak odzyskać pieniądze?
Czasami 4 godziny dziennie nie działa co jest dalekie od 99% niezawodności.
10-08-2007, 22:24
Kaziutek
Przyjaciel forum
Posty: 1.144
A co przewiduje umowa na taką okoliczność?
11-08-2007, 08:33
admi
Użytkownik
Posty: 177
Nie ma nic na temat przerw w dostawie, jest tylko gwarancja jakości w ofercie oraz parametry - nic więcej.
11-08-2007, 10:00
Kaziutek
Przyjaciel forum
Posty: 1.144
Więc trzeba wystąpić z wnioskiem o rozwiązanie umowy wobec niedotrzymania jej warunków przez usługodawcę i zwrot opłaty w proporcji do okresu niewykorzystanego.
11-08-2007, 12:56
admi
Użytkownik
Posty: 177
Czy jest możliwość odzyskania zwrotu kosztów przeniesienia na inny hosting oczywiście równiorzędnie z odstąpieniem od tej umowy?
11-08-2007, 16:47
Kaziutek
Przyjaciel forum
Posty: 1.144
Wydaje mi się, że można by spróbować z art. 415 KC, ale nie mam pewności, czy to sie uda.